das wel handig. herinnert ze zich dan na de hand ook niets meer?quote:
Daar krijg je kanker van, debielquote:Op maandag 12 april 2010 17:08 schreef BereNDD het volgende:
chloroform
Ik drink geen alcohol, en in d'r eentje zal ze wel niet gaan drinken.quote:
welke hand? de jouwe? waar heb je haar dan voor nodig?quote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
das wel handig. herinnert ze zich dan na de hand ook niets meer?
Maak eens een uitzonderingquote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, en in d'r eentje zal ze wel niet gaan drinken.
quote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef denaamishenk het volgende:
Kusje op de wang, handjes vasthouden, lieve woordjes, zoenen, strelen, neuken
Lekker Subtielquote:Op maandag 12 april 2010 17:11 schreef Catbert het volgende:
Ik heb hier veel films over gezien. Je moet met wat speeksel haar vagijn natmaken en 'em er dan induwen. Succes gegarandeerd.
Werkt altijd in de filmsquote:
anaal, fisten, anaalfisten, filmen, uploaden,quote:Kusje op de wang, handjes vasthouden, lieve woordjes, zoenen, strelen, neuken
Dude ik wil d'r helemaal niet kussen of d'r handen vasthouden.quote:Op maandag 12 april 2010 17:10 schreef denaamishenk het volgende:
Kusje op de wang, handjes vasthouden, lieve woordjes, zoenen, strelen, neuken
TS is bijna 26 en is de fase dat hij nog alcohol dronk voorbij gegroeidquote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
TS is nog geen 16, maar praat stoer over neuken
Chanteren, en herhalen maar.quote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef gazpach het volgende:
[..]
anaal, fisten, anaalfisten, filmen, uploaden,
Als zij ook wil komt het er vanzelf van. En anders heb je gewoon pech gehad.quote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dude ik wil d'r helemaal niet kussen of d'r handen vasthouden.
Ik wil 'm er lekker in stoempen begrijp dat dan!!!!
Volgens die films willen alle vrouwen toch altijd wel, vooral als je een vieze ongewassen pauper bent met tattoo's en tepelpiercings. Helemaal als je loodgieter bent of d'r kabel aan komt sluiten.quote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef remlof het volgende:
Als zij ook wil komt het er vanzelf van. En anders heb je gewoon pech gehad.
TS is 14 en moet waarschijnlijk op de logeerkamer slapenquote:Op maandag 12 april 2010 17:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dude ik wil d'r helemaal niet kussen of d'r handen vasthouden.
Ik wil 'm er lekker in stoempen begrijp dat dan!!!!
ts is 26 en heeft nog nooit geneuktquote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
TS is bijna 26 en is de fase dat hij nog alcohol dronk voorbij gegroeid
Nu nog je eigen luier leren verschonen en je bent een grote jongenquote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Zelden zulke onzin gehoord.quote:Op maandag 12 april 2010 17:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
klopt maar dat is beter dan 's morgens nuchter wakker worden naast een lelijk wijf dat er de vorige avoind nog geil uit zagquote:Op maandag 12 april 2010 17:18 schreef RoosterBrood het volgende:
[..]
ts is 26 en heeft nog nooit geneukt
nee, ze wil juist nietquote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin in kwestie heeft mij vooraf gezegd dat zij op de bank zou slapen omdat die in de woonkamer staat en haar vrouwelijke huisgenotes geschokt zouden zijn bij de aanblik van een slapende man in de huiskamer. Toen ik zei dat ik het als gentleman niet kon toestaan dat zij op de bank sliep en ik in bed, zei ze dat we dan allebei maar in haar bed moesten slapen. "Als ik me kon gedragen". Ik heb niet heel veel ervaring met vrouwen maar maak ik hieruit op dat ze me keihard wil neuken?
quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Vriendin in kwestie heeft mij vooraf gezegd dat zij op de bank zou slapen omdat die in de woonkamer staat en haar vrouwelijke huisgenotes geschokt zouden zijn bij de aanblik van een slapende man in de huiskamer. Toen ik zei dat ik het als gentleman niet kon toestaan dat zij op de bank sliep en ik in bed, zei ze dat we dan allebei maar in haar bed moesten slapen. "Als ik me kon gedragen". Ik heb niet heel veel ervaring met vrouwen maar maak ik hieruit op dat ze me keihard wil neuken?
Haha das geen sex voor jouquote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Echt wel, als ze slaapt zal ik hem der meteen instoppen als ik jou was!quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Shit, waar heb ik dat gezegd?quote:Op maandag 12 april 2010 17:21 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat jij neuken helemaal van je to do (...) lijstje had gestreept?
Ja, en ze gaat d'r vriendinnen ook uitnodigen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Ja, 'als je je kunt gedragen' betekent in vrouwentaal 'als je kunt presteren', ze wil je hard.quote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Toen ik zei dat ik het als gentleman niet kon toestaan dat zij op de bank sliep en ik in bed, zei ze dat we dan allebei maar in haar bed moesten slapen. "Als ik me kon gedragen". Ik heb niet heel veel ervaring met vrouwen maar maak ik hieruit op dat ze me keihard wil neuken?
Het ligt iets gecompliceerderquote:Op maandag 12 april 2010 17:21 schreef JohnDDD het volgende:
Vrouwen zeggen toch altijd het tegenovergestelde van wat ze bedoelen?
Als je daar nu eens subtiel op in was gegaan had je nu geweten wat ze van je zou willenquote:Op maandag 12 april 2010 17:19 schreef JohnDDD het volgende:
Leg uit?quote:
Vrouwen moeten gewoon eens ophouden met zogenaamd subtiele hints en gedoe. Neuken is neuken, slapen is slapen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als je daar nu eens subtiel op in was gegaan had je nu geweten wat ze van je zou willenKan ik mijn ogen 2 verschillende betekenissen hebben bij vrouwen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |