Balen GWSquote:Op zondag 11 april 2010 18:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Balen meiden.
Hier ben ik denk ik net ongesteld geworden en dat zou wel gunstig zijn, want dan was deze cyclus 29 dagen en dat is tenminste een beetje normaal. Het enige dat niet gunstig is, is natuurlijk dat ik niet zwanger ben...
quote:Op maandag 12 april 2010 09:24 schreef happyme28 het volgende:
Hoe ziet je grafiek er nu uit c_a? Spannend hoor!
Ja op dag 9, vond ik ook vrij laat, dus ik reken dus ook nergens op.quote:Op maandag 12 april 2010 11:11 schreef Kolonia het volgende:
Is het niet wat laat voor een innesteling?
Ik hoop het wel voor je hoor Charmed-A!
Ik dacht dat zo'n dip gelijk met innesteling kwam (dus dag vier tot acht), maar kennelijk is die dip tussen dag 6 en 10 dpo.quote:Op maandag 12 april 2010 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja op dag 9, vond ik ook vrij laat, dus ik reken dus ook nergens op.
Als morgen mijn temp weer hoger is, dan heb ik meer vertrouwen
Ik gebruik een thermometer van de kruidvat, en die doe ik gewoon in me kontjequote:Op maandag 12 april 2010 12:10 schreef Entreri het volgende:
Spannend CA, ik duim voor je! Kan iemand me een goede website adviseren voor het tempen? Dus niet alleen met zo'n grafiekje, maar ook met uitleg welke thermometer je het beste kunt gebruiken en hoe je dat precies moet doen?
Wat voor uitleg wil je dan precies?quote:Op maandag 12 april 2010 12:10 schreef Entreri het volgende:
Spannend CA, ik duim voor je! Kan iemand me een goede website adviseren voor het tempen? Dus niet alleen met zo'n grafiekje, maar ook met uitleg welke thermometer je het beste kunt gebruiken en hoe je dat precies moet doen?
Ik temp nu al 2 maanden, en het is zo gebeurd. Wekker gaat om kwart voor 7, even tempen, temp opschrijven of onthouden, en dan verder slapen of naar het werk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:23 schreef Roosjes_83 het volgende:
Tempen jullie eigenlijk allemaal? Ik las al dat Danic dat niet doet. Het lijkt mij eigenlijk ook helemaal niet zo fijn. Ik zou zo bang zijn dat ik er dan helemaal zo mee bezig zou zijn. Hoe ervaren jullie dat?
Hier hebben we één keer een maand ovutesten gebruikt maar dat vond ik toch niet echt fijn.
Yep, zal effe editten.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:51 schreef danic het volgende:
Ik ben voor de streepjes regen! Ik doe mee!![]()
Kolonia: ik denk dat je berichtje voor Roosjes is geweest toch? Ik temp namelijk bewust niet, wil ik (nog) niet.
Ja dat merk ik ook, dat ik er minder mee bezig ben. Ik wordt er ook wat rustiger vanquote:Op woensdag 14 april 2010 09:28 schreef Kolonia het volgende:
Het is 's ochtends zo gepiept en ik ben er daardoor niet meer mee bezig dan toen ik het nog niet bijhield.
Het duurt nog een week hè, tot mijn NODquote:
Tijdens mijn vruchtbare dagen waren we op vakantie en Mika sliep bij ons op de kamer...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef -Nienna- het volgende:
CA en GWS wat jammer meiden.
Vrouwtje Theelepel, hoezo zit zwanger zijn er deze maand niet in?
Inmiddels al ongesteld, of begint je cyclus nou wel heel lang te worden??quote:Op woensdag 14 april 2010 14:36 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Tijdens mijn vruchtbare dagen waren we op vakantie en Mika sliep bij ons op de kamer...
Vandaag alweer dag 35, dus April valt alweer af. Mei dan maar!
Nog niet ongesteld helaas, wel af en toe wat oud bloed dus het zit er wel aan te komen. Dag 37 alweer., ik dacht dat ik het aardig op de rit had maar dit is weer een vrij lange.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:18 schreef Soneal het volgende:
[..]
Inmiddels al ongesteld, of begint je cyclus nou wel heel lang te worden??![]()
Helaas, geldt niet meer. Het is net doorgebroken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:03 schreef Kolonia het volgende:
Oh, ik had moeten refreshen.![]()
Geen bloed geeft moed, Nienna.
Dat snap ik echt niet hoor, het is toch juist harstikke fijn als het iemand snel lukt?quote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef grizzlybear het volgende:
Het is inderdaad wel erg bitter als het bij hen meteen de eerste ronde raak is ja.
Ja, beetje wel, je bent pas drie maanden bezig.quote:Op maandag 19 april 2010 13:12 schreef grizzlybear het volgende:
Natuurlijk gun je het iedereen en ik ben ook echt wel blij voor iedereen, maar toch is er een soort van vaag gevoel (waar ik dus ook NIET blij mee ben) dat een soort van jaloers is. Stom he?
Dat komt me heel bekend voor. Na de miskraam kwam bij mij ook alles veel harder aan.quote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef grizzlybear het volgende:
En dan ineens ben je niet meer zwanger en dat is best wel moeilijk.
Ik kan me voorstellen dat je dan inderdaad even wat gevoeliger bent.quote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef grizzlybear het volgende:
En dan ineens ben je niet meer zwanger en dat is best wel moeilijk.
Huh? Is dat bitter? Mens, ik ben 3 jáár bezig geweest, en heb het nooit bitter gevonden als iemand snel zwanger was. Oja, één keer, toen mijn zusje erover loog.quote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef grizzlybear het volgende:
Het is inderdaad wel erg bitter als het bij hen meteen de eerste ronde raak is ja.
Ga je trouwen die dag?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Nu ben ik er weer een beetje bovenop gekomen. Ik heb met mezelf afgesproken, dat ik eerst even ga afvallen, 9 kilo moet er vanaf (voor 15-09-2010). Gezonder eten en weer meer gaan sporten. Het zwanger worden staat even op een laag pitje bij ons. Tuurlijk we hebben gewoon sex, en als het raak is, dan helemaal blij natuurlijk. Maar ik heb besloten om er niet meer om te gaan zitten treuren, ik wordt er een beetje depri van, en dat lijkt mij niet de bedoeling toch?
Nee ik ben al getrouwd, ik ga dan op vakantie! 2 Weekjes Tenerifequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ga je trouwen die dag?
Ik hoop voor je dat je dat dan met een mooie bolle buik doet.
En ik hoop dat de rust je goed doet en je snel van dat depri gevoel af bent.
Omdat ik niemand een vervelend gevoel wilde geven. Heel veel succes met afvallen en super veel plezier alvast op vakantie! En dat het binnenkort maar lekker raak mag zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
waarom sorry?
Idd.. zo voel ik het ook! Goed beschreven!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef grizzlybear het volgende:
Bovendien ben ik ook echt blij voor degene die het wel snel lukt en leef ik ook echt met ze mee. Daar tegenover staat dat een miskraam echt heel vervelend was.
Als je een jaar geleden tegen mij verteld had dat ik dit zou gaan voelen had ik echt wel hetzelfde gezegd als jij nu. Ik ben blij dat jij een beter mens bent dan ik.
Grizzly is 3 maanden bezig, ik 8 (nou ja 8 rondes, 7 maandenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:53 schreef McLaura het volgende:
Ik reageerde niet op jou, Grizzly, ik dacht dat ik op diegene met 3 maanden bezig reageerde. Vandaar de accenten op jáár!
Wij zijn ook pas 3 MAANDEN bezig. Maar we hebben al wel een miskraam achter de rug en dat heeft er erg ingehakt. Het gaat nu al veel beter, maar net na de miskraam had ik echt zwaar emotionele gevoelens als ik iemand met een wandelwagen zag, of met een baby, of een dikke buik, of zelfs als er op de radio over gesproken werd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:53 schreef McLaura het volgende:
Ik reageerde niet op jou, Grizzly, ik dacht dat ik op diegene met 3 maanden bezig reageerde. Vandaar de accenten op jáár!
Dan blijf ik jullie doorelkaar halen, ik dacht dat ik met de 'toen in ronde 7 zittende' een stukje had geslowchat. Zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grizzly is 3 maanden bezig, ik 8 (nou ja 8 rondes, 7 maanden)
Oeps, sorry daarvoor dan, maar dat voel ik echt. Dus ik vind het echt super vervelend dat ik deze gevoelens heb. Dus ik vind het fijn dat andere dat niet hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:58 schreef McLaura het volgende:
Anyway, ik kan het me wel voorstellen maar vond bitter een beetje overtrokken. Ik wilde niemand kwetsen, zit gewoon belabberd in mijn vel en zelfs 'wil je een broodje' kan verrot uit mijn snaveltje komen de laatste dagen.
Gaat wel over. In elk geval sorry indien je je gekwetst voelt (wie dan ook) maar de sneer van 'ben blij dat jij een beter mens bent dan ik' was ook niet nodig.
Daarvoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:58 schreef McLaura het volgende:
Ik wilde niemand kwetsen, zit gewoon belabberd in mijn vel en zelfs 'wil je een broodje' kan verrot uit mijn snaveltje komen de laatste dagen.
Hartstikke fijn juist dat je die stomme statistieken een lesje hebt geleerd!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:50 schreef Soneal het volgende:
Tegenover sommigen hier schaam ik me bijna dat we nu (al)weer zwanger zijn, terwijl anderen er op papier zoveel beter voor staan,
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:08 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Hartstikke fijn juist dat je die stomme statistieken een lesje hebt geleerd!
Dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef Entreri het volgende:
Tuurlijk is het soms misschien slikken, maar bij mij is het dan meer een "ik wil zelf ook weer zo graag".
Haha zou wel makkelijkere en sneller zijn geweest jaquote:Op woensdag 21 april 2010 10:15 schreef Soneal het volgende:
Cisco
Op ronde 17 dan maar, hadgeen lager geluksnummer kunnen kiezen?!
Ronde 13.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:12 schreef MamaShar het volgende:
In welke ronde zit jij inmiddels??
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ronde 13.
Boven in het lijstje zie je de startdata van iedereen. Een half jaartje is dus helemaal zo lang nog niet.
Jij dus ook hè.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:48 schreef IslaBonita het volgende:
Dames die al wat langer bezig zijn...hou moed he?![]()
Ik heb het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, maar nog geen spoor te bekennen.quote:
Ik denk dat je pas anderhalf uur over tijd bent.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef danic het volgende:
Soneal: ben ook wel zo'n controlefreak hoor en als ik merk hoe ik me nu voel ga ik echt niet nog een dag wachten tot zondagochtend.
ben trouwens nu wel heel nieuwsgierig naar je opmerking die je niet meer gepost hebt hihi
Dat was iets in de trant van:quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef danic het volgende:
ben trouwens nu wel heel nieuwsgierig naar je opmerking die je niet meer gepost hebt hihi
quote:De anticonceptiepil werkt door de ovulatie te blokkeren, en daarnaast de baarmoeder minder geschikt te maken voor de acceptatie van een embryo als er toch een bevruchting zou plaatsvinden. Bovendien maakt de pil het slijm van de cervix dikker, waardoor het sperma moeilijker bij de eicel kan komen.
wikiquote:De sterkste anticonceptieve werking van de normale pil ligt in het voorkomen van ovulatie, zodat er al helemaal geen rijpe eicel ontstaat, en voorkoming van bevruchting door ondoordringbaar worden van het slijm in de baarmoederhals voor spermatozoön, zodat er zelfs als er een eicel is geen bevruchting optreedt.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:08 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Jij dus ook hè.
Wat een lieve opmerking in het andere topic.
Nog niets te melden.quote:Op zondag 25 april 2010 10:57 schreef danic het volgende:
Hoe is het met Kolonia en MamaShar?? Zijn de vermoedens waar geworden of mogen we toch 2 streepjes begroeten??
Hier nog steeds niets, dus afwachten maar
We hebben woensdag, vrijdag en zondag getest en op alle testen (Matcare cassette) is een superlicht streepje te zien (dat ook niet donkerder wordtquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:24 schreef Kolonia het volgende:
Spannend MamaShar.
Ik duim voor je.![]()
Wil een lief modje mijn nieuwe NOD op 24 mei zetten?
We hebben afgelopen woensdag voor de eerste keer positief getest, zij het dan super licht. De cyclus lijkt redelijk goed 28 dagen te zijn, maar het gaat dus mis een week na de NOD. Het lijkt er dus op dat het eitje wel bevrucht is, maar niet goed ontwikkeld ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:50 schreef RockabeIIa het volgende:
grizzly, heb je een cyclus van 6 weken? Of heb je al eerder positief getest? Ik snap anders niet zo goed wat je nu bedoelt met misgegaan in de cyclus...
Na 2 miskramen willen we wel even alles goed uitvragen bij de huisarts eigenlijk. We verwachten geen onderzoeken ofzo, maar gewoon wat informatie van een deskundige. Meer ter geruststelling eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Balen grizzlybear
Nu al de huisarts bellen? Van mij mag het hoor, of heeft het een speciale reden?
Het lijkt me wel dat medicijnen invloed kunnen hebben op de kwaliteit en zo ja. Of je het moet laten testen hangt van jezelf af natuurlijk. Als je het fijn vindt om te weten waar je aan toe bent zou ik het laten testen, als je zoiets hebt van we proberen gewoon lekker door en na een jaar zien we wel verder zou ik lekker doorgaan met klussen.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe denken jullie hierover? Kan medicijnen je sperma beinvloeden?
dit gebeurd heel erg vaak!quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
We hebben afgelopen woensdag voor de eerste keer positief getest, zij het dan super licht. De cyclus lijkt redelijk goed 28 dagen te zijn, maar het gaat dus mis een week na de NOD. Het lijkt er dus op dat het eitje wel bevrucht is, maar niet goed ontwikkeld ofzo.
aha ok, 2 miskramenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef grizzlybear het volgende:
Na 2 miskramen willen we wel even alles goed uitvragen bij de huisarts eigenlijk. We verwachten geen onderzoeken ofzo, maar gewoon wat informatie van een deskundige. Meer ter geruststelling eigenlijk.
Maar dat is dan toch niet 6 weken? Dat is toch pas 4 dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
We hebben afgelopen woensdag voor de eerste keer positief getest, zij het dan super licht. De cyclus lijkt redelijk goed 28 dagen te zijn, maar het gaat dus mis een week na de NOD. Het lijkt er dus op dat het eitje wel bevrucht is, maar niet goed ontwikkeld ofzo.
Haar NOD was toch pas nu? Of heb ik het verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
[..]
Na 2 miskramen willen we wel even alles goed uitvragen bij de huisarts eigenlijk. We verwachten geen onderzoeken ofzo, maar gewoon wat informatie van een deskundige. Meer ter geruststelling eigenlijk.
[..]
Waarom zet je de NOD dan op 31 mei en niet op 26 mei?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef grizzlybear het volgende:
De cyclus lijkt redelijk goed 28 dagen te zijn
De symptomen beginnen bij mij ook al zo'n twee tot vier dagen voor de uiteindelijke eisprong.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:28 schreef grizzlybear het volgende:
We gebruiken inderdaad geen ovutestjes of temp, maar omdat er op de geschatte datum allerlei symptomen zijn, lijkt het redelijk goed te kloppen.
Maar inderdaad weten we het dus eigenlijk helemaal niet zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend!quote:Op donderdag 29 april 2010 07:37 schreef GirlGoneBad het volgende:
Ik vind het heel erg spannend, maar ik mag mij vanaf vandaag ook hier officieel komen melden! Na lang wikken en wegen, hebben vriendlief en ik besloten om er maar voor te gaan. Vandaag is ook de laatste "pil van de strip dag", dus voorlopig was dat de laatste die ik slik.
Zometeen maar even foliumzuur en al die pilletjes in huis halen, en dan zullen we het wel zien wanneer het 'raak' is!
Ik ben nieuw hier! Ik lurk wel al een tijdje meequote:Op donderdag 29 april 2010 08:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Spannend!
Ben jij nieuw? Of ben je een kopietje?
Ik had al zitten spieken. Je bent een klusser!quote:Op donderdag 29 april 2010 10:05 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier! Ik lurk wel al een tijdje mee!
En GEFELICITEERD MamaShar!!
Puur Mama van VSM, daar zitten ook de nodige vitamines in die je als vegetariër doorgaans tekort komt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:28 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx voor alle warme reacties! Gisteren bij de drogist foliumzuurtabletten gehaald. Sjezus wat hebben ze een keuze in dat spul! Ik heb nu tabletten van Sunwell met enkel foliumzuur (0,4mg) erin, aangezien ik zelf al Davitamon voedingssupplementen slik. De drogist zei dat dat wel samen kon. Welke supplementen (merk?) slikken jullie eigenlijk?
Er zijn maar weinig vrouwen die het gegund is om gelijk na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus te krijgen dus reken (quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:22 schreef LeNeHe het volgende:
Ben trouwens gister wel ongesteld geworden, maar dat is alleen maar goed want dan kan ik gaan rekenen
I second that!quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:36 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen die het gegund is om gelijk na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus te krijgen dus reken () niet teveel op het rekenen.
Zeker in het begin gewoon regelmatig dingesen (ik ben een beetje preuts qua taalgebruik) en gewoon afwachten hoe je cyclus zich ontwikkelt.
Hopelijk heel regelmatig en snel raak.
Die gebruik ik ook inderdaad, die zijn tenminste te betalen! Ik slik er trouwens wel extra visolie bij, schijnt ook wel belangrijk te zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik slik trouwens kruidvat zwangerschapsvitaminen, prima spul. En is lekker goedkoop ook nog.
Dankjewel voor de tip Flugeltje! Ik zal zometeen eens kijken naar het vitamine-A gehalte in de Davitamon-pillen. Ik heb er geloof ik al niet zoveel meer (stuk of 15 dus dat is nog een weekje of 3), maar ik kan beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:37 schreef flugeltje het volgende:
GirlGoneBad, hou je er wel rekening mee dat je als je eenmaal zwanger bent wel vitamine-pillen voor zwangere vrouwen gaat slikken ipv de reguliere davitamon? Vitamine A moet je namelijk voorzichtig mee zijn en ik geloof dat die volop vertegenwoordigd is in de 'gewone' vitaminepillen...
Ik slik trouwens kruidvat zwangerschapsvitaminen, prima spul. En is lekker goedkoop ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |