abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:34:54 #226
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80775818
Staat er weer bij, Kolonia
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:40:34 #227
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80776026
Hmm, ik had volgens mij vandaag een duidelijk teken van vruchtbaarheid(draderige troep), ik ben erg benieuwd of het ook klopt...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:53:47 #228
300626 MamaShar
Zwanger van ons 2e kindje
pi_80776510
Spannend GreatWhiteSilence ..ook bezig met ovutesten??
*Spiraaltje verwijderd 31 okt 2009
28 - 36 - 31 - 28 - 29 - RAAK!!!! In de 6e ronde!!!
19 mei onze eerste echo!!!
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:09:50 #229
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80777149
Nee, mijn cyclus is tot nu toe te onregelmatig geweest om een punt te kunnen kiezen waarop ik met die testen zou kunnen beginnen. (39 dagen en 30 dagen) Doordat ik borstvoeding geef, ben ik 13 maanden na de bevalling weer ongesteld geworden en ben tot nu toe pas 3 keer ongesteld geweest. Maar ik merkte vandaag dus die draden op en ik heb begrepen dat dit betekent dat je vruchtbaar bent.

Maar of dat eventueel tot een zwangerschap leidt, moet nog maar blijken natuurlijk, ik verwacht verder eigenlijk niets. Bij jou is het een stuk spannender.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  dinsdag 27 april 2010 @ 21:27:44 #230
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_80782905
Jammer Kolonia! Dan moeten we in Mei maar met z'n allen dit topic uit!
  dinsdag 27 april 2010 @ 21:33:28 #231
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80783237
Oh, veel dames waarvoor april niet de maand was

Nou dan gaan we er gewoon allemaal voor! (toch?toch?)

En dan allemaal 2011 kindjes..... Dat vind ik stiekem toch leuker dan 'decemberkindjes' want dat is al zo'n drukke maand...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  dinsdag 27 april 2010 @ 21:59:37 #232
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_80784677
Dat is ook zo! Ik ben zelf 31 Dec jarig, en mijn broer is 13 Dec jarig. Dan alle feestdagen nog, ik zou 1 januari wel leuk vinden!
pi_80786983
Ja, 1-1-11 is wel een mooie datum, maar handig??
Nee hoor ik ga voor 1-2-11 haha
pi_80793862
Helaas hier is het dus inderdaad misgegaan, vanmorgen was de test al negatief en bij het afvegen al wat bloed. Dus de verwachting is dat het in de loop van vandaag wel door zal zetten.

Heel raar dat het nu ook weer precies op dezelfde dag in de cyclus misgaat. Ook weer op exact 6 weken .

Maar goed, door maar weer naar ronde 4 en hopelijk gaat het dan wel goed. Vandaag maar even met de HA bellen om e.e.a. uit te leggen en uit te vragen, maar daar zal waarschijnlijk niet zoveel uitkomen ben ik bang.

Mag onze NOD naar 31 mei?
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_80793973
Balen grizzlybear
Nu al de huisarts bellen? Van mij mag het hoor, of heeft het een speciale reden?

Nu hoorde ik van mijn tante het volgende trouwens:
Mijn tante vroeg zich af, waarom mijn man nog niet naar de huisarts is geweest. Omdat hij vroeger altijd heel veel medicijnen heeft geslikt. En nu sinds 6 maanden weer zware medicijnen. Ze zei ik snap niet waarom hij zijn sperma niet laat onderzoeken.

Ik reageerde: nee we wachten gewoon 12 rondes af, en gaan dan langs. Dat is normaal na een jaar naar de huisarts.

Zij vond dat raar omdat mijn man zoveel zware medicijnen slikt. En kon de discussie niet echt winnen.

Hoe denken jullie hierover? Kan medicijnen je sperma beinvloeden?
  woensdag 28 april 2010 @ 08:50:02 #236
190853 RockabeIIa
pi_80794156
grizzly, heb je een cyclus van 6 weken? Of heb je al eerder positief getest? Ik snap anders niet zo goed wat je nu bedoelt met misgegaan in de cyclus...

Ik vind dat je tante wel een punt heeft, eerlijk gezegd... Ligt aan de mdicatie maar als je er weinig van weet zou ik zeker eens gaan vragen wat de eventuele gevolgen kunnen zijn.
pi_80794196
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:50 schreef RockabeIIa het volgende:
grizzly, heb je een cyclus van 6 weken? Of heb je al eerder positief getest? Ik snap anders niet zo goed wat je nu bedoelt met misgegaan in de cyclus...
We hebben afgelopen woensdag voor de eerste keer positief getest, zij het dan super licht. De cyclus lijkt redelijk goed 28 dagen te zijn, maar het gaat dus mis een week na de NOD. Het lijkt er dus op dat het eitje wel bevrucht is, maar niet goed ontwikkeld ofzo.
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Balen grizzlybear
Nu al de huisarts bellen? Van mij mag het hoor, of heeft het een speciale reden?
Na 2 miskramen willen we wel even alles goed uitvragen bij de huisarts eigenlijk. We verwachten geen onderzoeken ofzo, maar gewoon wat informatie van een deskundige. Meer ter geruststelling eigenlijk.
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe denken jullie hierover? Kan medicijnen je sperma beinvloeden?
Het lijkt me wel dat medicijnen invloed kunnen hebben op de kwaliteit en zo ja. Of je het moet laten testen hangt van jezelf af natuurlijk. Als je het fijn vindt om te weten waar je aan toe bent zou ik het laten testen, als je zoiets hebt van we proberen gewoon lekker door en na een jaar zien we wel verder zou ik lekker doorgaan met klussen.

[ Bericht 49% gewijzigd door grizzlybear op 28-04-2010 08:56:07 (Extra quotes) ]
pi_80794227
quote:
Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef grizzlybear het volgende:

[..]

We hebben afgelopen woensdag voor de eerste keer positief getest, zij het dan super licht. De cyclus lijkt redelijk goed 28 dagen te zijn, maar het gaat dus mis een week na de NOD. Het lijkt er dus op dat het eitje wel bevrucht is, maar niet goed ontwikkeld ofzo.
dit gebeurd heel erg vaak!
Er vind heel vaak een bevruchting plaats die dan weer mis gaat en 1 of 2 dagen na je NOD zorgt voor een menstruatie. Als je dus te vroeg test KAN het zijn dat je positief test maar daarna toch ongesteld wordt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80794387
quote:

Na 2 miskramen willen we wel even alles goed uitvragen bij de huisarts eigenlijk. We verwachten geen onderzoeken ofzo, maar gewoon wat informatie van een deskundige. Meer ter geruststelling eigenlijk.
aha ok, 2 miskramen Ja dan zou ik inderdaad ook even bellen
  woensdag 28 april 2010 @ 09:02:19 #240
190853 RockabeIIa
pi_80794389
Ja, dat wat Vicky zegt... Innestelen is niet zo makkelijk als dat het lijkt...
Wel heel jammer grizzly.
  woensdag 28 april 2010 @ 09:06:09 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80794458
quote:

[..]

Maar dat is dan toch niet 6 weken? Dat is toch pas 4 dan?
  woensdag 28 april 2010 @ 09:12:55 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80794573
quote:

[..]

[..]

[..]

Haar NOD was toch pas nu? Of heb ik het verkeerd begrepen?

Niet om hard te willen overkomen ofzo, maar als haar NOD idd nu is zullen de artsen dit niet zien als miskraam hoor. 90% van alle bevruchte eicellen nestelen niet en dan wordt je 'gewoon' ongesteld. Zij het dan soms iets later. Het is dan eerder een verlate menstruatie dan een vroege miskraam. Pas bij een positieve test ná NOD wordt de zwangerschap officieel vastgesteld en bij 3 vastgestelde zwangerschappen die mislopen gaan ze onderzoeken doen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80794758
Jammer Grizzly.

Maar het komt inderdaad heel veel voor.
De gyn van mijn schoonzusje vertelde dat 70% van de mislukte innestelingen komt door een chromosoomafwijking waardoor het eitje niet levensvatbaar zou zijn. Het afstoten gebeurt vrijwel altijd rond de tijd van de menstruatie dus de meeste dames merken er niets bijzonders van.

Is bij mij denk ik deze maand ook gebeurd: ik had een dip in mijn temp op dag 23, een extra verhoging vanaf dag 24 en positieve ovutestjes op dag 27 en 28.
Kennelijk is er dan toch iets niet goed en word je gewoon ongesteld rond NOD.
In mijn geval dus 1 dagje later.
quote:
De cyclus lijkt redelijk goed 28 dagen te zijn
Waarom zet je de NOD dan op 31 mei en niet op 26 mei?

MamaShar, heb je alweer getest?

[ Bericht 28% gewijzigd door Kolonia op 28-04-2010 09:51:23 ]
pi_80795514
Jammer Grizzly, maar ik begrijp niet zo goed, heb je nu op of voor de NOD getest? Zoals gezegd komt het helaas vaak voor dat bevruchtingen niet door zetten en veel vrouwen merken het simpelweg niet.

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat de huisarts dit als twee miskramen ziet, omdat het echt te vaak voorkomt. Vorige maand had ik het ook, superlichte streepjes en toen na vijf weken gewoon ongesteld geworden. Hopelijk kunnen jullie vol goede moed de volgende ronde in !

Balen voor alle dames bij wie het niet gelukt is. Mei wordt onze maand, echt! Spannend GWS, ben benieuwd!

[ Bericht 3% gewijzigd door Entreri op 28-04-2010 10:06:02 ]
pi_80797217
Dankjulliewel voor alle reacties.

We hebben inderdaad pas na de NOD getest, maar ik zet die altijd bewust wat later zodat we zeker niet te vroeg gaan testen en zo. De eisprong was afgelopen maand op 9 april, dus dan zou de NOD op 23 april zijn geweest. Op 21, 23 en 25 april waren de test heel licht positief.

Waarschijnlijk hebben jullie dus allemaal gelijk en gaat het gewoon mis net na de bevruchting om wat voor reden dan ook, maar leuk is toch anders he!

Maar goed, volgende rond dan maar he!
pi_80797589
Leuk is inderdaad anders.

Grizzly, ik vroeg me even af hoe je zo zeker de datum van de eisprong weet.
Jullie gebruikten toch geen ovutestjes of temp, toch?
pi_80798413
We gebruiken inderdaad geen ovutestjes of temp, maar omdat er op de geschatte datum allerlei symptomen zijn, lijkt het redelijk goed te kloppen.

Maar inderdaad weten we het dus eigenlijk helemaal niet zeker
pi_80798728
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:28 schreef grizzlybear het volgende:
We gebruiken inderdaad geen ovutestjes of temp, maar omdat er op de geschatte datum allerlei symptomen zijn, lijkt het redelijk goed te kloppen.

Maar inderdaad weten we het dus eigenlijk helemaal niet zeker
De symptomen beginnen bij mij ook al zo'n twee tot vier dagen voor de uiteindelijke eisprong.

Je hebt hier nu twee cycli gepost, eentje van 31 en eentje van 33 dagen, dus haar cyclus lijkt gewoon wat langer te zijn dan jullie denken.
Misschien kun je beter uitgaan van het gemiddelde en van 30 mei als NOD.
En ik zou als ik jullie was ook echt pas ná NOD testen, dat kan een hoop frustratie schelen.
pi_80800866
Ik heb soms vijf dagen voor mijn eisprong al steken en trekkend gevoel etc. Ik denk als ik het zo lees inderdaad ook dat je vrouw een wat langer cyclus heeft dan jullie denken. Als je je NOD dan naar achteren verschuift scheelt het een verdrietig moment als ze na heel licht positief testen toch niet zwanger is.

Wat ik me afvroeg trouwens, post je vrouw ook op een forum of ben jij van jullie twee juist degene die er het meest mee bezig is? Omdat je ook zegt dat jij de NOD op een datum zet enzo. Vind ik interessant om te zien, omdat het meestal andersom is.
pi_80802100
Goed idee om vanaf nu gewoon met 31 dagen te werken, dat scheelt inderdaad een hoop teleurstelling. Misschien dat de eisprong inderdaad gewoon later is dan we denken.

Mijn vrouw post/leest hier niet. Volgens mij ben ik er wel meer mee bezig dan zij. Ze vindt het wel makkelijk dat ik alles lees en in de gaten hou. Dus ik bereken de NOD e.d. inderdaad.

We gaan maar weer vol goede moed verder he! Het hoort er natuurlijk allemaal bij, bij zo'n complex iets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')