We hebben afgelopen woensdag voor de eerste keer positief getest, zij het dan super licht. De cyclus lijkt redelijk goed 28 dagen te zijn, maar het gaat dus mis een week na de NOD. Het lijkt er dus op dat het eitje wel bevrucht is, maar niet goed ontwikkeld ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:50 schreef RockabeIIa het volgende:
grizzly, heb je een cyclus van 6 weken? Of heb je al eerder positief getest? Ik snap anders niet zo goed wat je nu bedoelt met misgegaan in de cyclus...
Na 2 miskramen willen we wel even alles goed uitvragen bij de huisarts eigenlijk. We verwachten geen onderzoeken ofzo, maar gewoon wat informatie van een deskundige. Meer ter geruststelling eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Balen grizzlybear
Nu al de huisarts bellen? Van mij mag het hoor, of heeft het een speciale reden?
Het lijkt me wel dat medicijnen invloed kunnen hebben op de kwaliteit en zo ja. Of je het moet laten testen hangt van jezelf af natuurlijk. Als je het fijn vindt om te weten waar je aan toe bent zou ik het laten testen, als je zoiets hebt van we proberen gewoon lekker door en na een jaar zien we wel verder zou ik lekker doorgaan met klussen.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:39 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe denken jullie hierover? Kan medicijnen je sperma beinvloeden?
dit gebeurd heel erg vaak!quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
We hebben afgelopen woensdag voor de eerste keer positief getest, zij het dan super licht. De cyclus lijkt redelijk goed 28 dagen te zijn, maar het gaat dus mis een week na de NOD. Het lijkt er dus op dat het eitje wel bevrucht is, maar niet goed ontwikkeld ofzo.
aha ok, 2 miskramenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef grizzlybear het volgende:
Na 2 miskramen willen we wel even alles goed uitvragen bij de huisarts eigenlijk. We verwachten geen onderzoeken ofzo, maar gewoon wat informatie van een deskundige. Meer ter geruststelling eigenlijk.
Maar dat is dan toch niet 6 weken? Dat is toch pas 4 dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
We hebben afgelopen woensdag voor de eerste keer positief getest, zij het dan super licht. De cyclus lijkt redelijk goed 28 dagen te zijn, maar het gaat dus mis een week na de NOD. Het lijkt er dus op dat het eitje wel bevrucht is, maar niet goed ontwikkeld ofzo.
Haar NOD was toch pas nu? Of heb ik het verkeerd begrepen?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef grizzlybear het volgende:
[..]
[..]
Na 2 miskramen willen we wel even alles goed uitvragen bij de huisarts eigenlijk. We verwachten geen onderzoeken ofzo, maar gewoon wat informatie van een deskundige. Meer ter geruststelling eigenlijk.
[..]
Waarom zet je de NOD dan op 31 mei en niet op 26 mei?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef grizzlybear het volgende:
De cyclus lijkt redelijk goed 28 dagen te zijn
De symptomen beginnen bij mij ook al zo'n twee tot vier dagen voor de uiteindelijke eisprong.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:28 schreef grizzlybear het volgende:
We gebruiken inderdaad geen ovutestjes of temp, maar omdat er op de geschatte datum allerlei symptomen zijn, lijkt het redelijk goed te kloppen.
Maar inderdaad weten we het dus eigenlijk helemaal niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |