abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:15:32 #151
300626 MamaShar
Zwanger van ons 2e kindje
pi_80633356
Hallo Danic,

Spannende dag dus vandaag! Houd ons op de hoogte.. ik ben erg benieuwd.

Ik snap wel, hoe meer mensen er zwanger zijn en bevallen in je omgeving hoe ongeduldiger je wordt. Ik heb hier precies het zelfde. Toevallig gister nog is een vriendin van mij bevallen. Geweldig natuurlijk, maar dan kriebelt het weer ff net iets meer dan normaal bij mij, haha!

Ik heb sinds 2 dagen een beetje bruinverlies. Dus ik verwacht dit weekend ook eigenlijk wel mijn menstruatie! Beetje jammer weer, maar goed.. We wachten het nog even af! Ik laat het jullie uiteraard weten. Maar hopelijk kom ik met goed nieuws;)
We houden de goede moed erin he dames!!!
*Spiraaltje verwijderd 31 okt 2009
28 - 36 - 31 - 28 - 29 - RAAK!!!! In de 6e ronde!!!
19 mei onze eerste echo!!!
pi_80636608
Toverboom als je dit nog leest (waarschijnlijk ben je al lang vertrokken naar Z&G) gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan meid!

Nieuwe dames welkom! Dat het maar snel raak mag zijn!

Dames die al wat langer bezig zijn...hou moed he?

En dames (en onze enige heer) die net bezig zijn... heb geduld he?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_80637195
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:48 schreef IslaBonita het volgende:
Dames die al wat langer bezig zijn...hou moed he?
Jij dus ook hè.

Wat een lieve opmerking in het andere topic.
pi_80638264
LeNeHe en MamaShar veel succes!

Thnx Rocka
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_80639147
LeNeHe en MamaShar, welkom en veel succes natuurlijk.
Danic, ik blijf voor je duimen hoor.

Kolonia...hoe is het met jou?
pi_80639333
Hoi allemaal,

Ik kom hier ook voorzichting om het hoekje kijken. Wij hebben gisteren besloten om te gaan proberen voor een tweede kindje.

De beslissing valt net ongeveer middenin deze cyclus, dus ik doe voorlopig even voor spek en bonen mee... Mijn cyclus varieert nu al een jaar tussen de 24 en 30 dagen, dus een NOD voorspellen is lastig, dus die laat ik voorlopig maar gewoon even achterwege...
pi_80639342
Oh, ik duim ook voor Danic!
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:09 schreef -Nienna- het volgende:
Kolonia...hoe is het met jou?
Ik heb het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, maar nog geen spoor te bekennen.
Temperatuur is wel nog steeds hoog, maar dat kan ook komen doordat ik verkouden ben.
Kweetniet dus.
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:16:13 #158
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_80639362
Wat veel nieuwelingen! .

Lentekriebels?

Dat jullie allemaal maar vlug door mogen stromen en een voor Toverboom!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_80639364
Welkom en succes Stengeltje!
pi_80639459
Bedankt allemaal! Ik vind het heel spannend!
Ook voor de andere nieuwelingen hoop ik dat het snel raak mag zijn!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_80639533
Oké, wordt nu een beetje zenuwachtig, dus wil van jullie even een eerlijk antwoord:

er is geen spoor meer te bekennen van een beginnende menstruatie, totaal geen kleurverschil meer te bekennen!! ooooooooooh kan hier zo slecht tegen
Wat zouden jullie doen? Morgenochtend testen of nog een dagje wachten?

Mijn cyclus is eigenlijk altijd 29 dagen dus duidelijker moet niet kunnen lijkt me, maar wil ook niet als een debiel aan de testen gaan zitten. Bedoel: niet dat ze heel duur zijn, maar testen om te testen vind ik ook zo'n onzin.
Heel eerlijk: wat zouden jullie doen??
pi_80639687
Danic, ik had net een opmerking over de tijd getypt en besloten dat het te flauw was om die te posten....
Als je wilt testen, doe dan gewoon die 2 voor ¤ 5,= van het Kruidvat, die zijn goed en goedkoop, en ze schijnen een van de laagste HCG-waardes nodig te hebben om uit te slaan

Oh, en ik zou testen, maar ik ben een controlfreak en dat vind ik een geldig excuus

Waarbij ik de nieuwe dames nog even welkom wil heten, en ze hier een kort verblijf toewens
pi_80639831
Stengeltje, ook welkom en succes.

Kolonia, ik ga echt héél hard voor je duimen!! Ik hoop dat die hoge temperatuur niet door de verkoudheid komt.

Danic, ik zou wachten tot zondag, maargoed ik heb een hele onregelmatige cyclus dus dan wacht ik gewoon liever wat langer met testen.
Ik weet dus niet wat ik zou doen als ik regelmatig was als jij.
(met dit antwoord kun je dus helemaal niks...sorry)
pi_80639858
Soneal: ben ook wel zo'n controlefreak hoor en als ik merk hoe ik me nu voel ga ik echt niet nog een dag wachten tot zondagochtend.

ben trouwens nu wel heel nieuwsgierig naar je opmerking die je niet meer gepost hebt hihi
pi_80639986
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef danic het volgende:
Soneal: ben ook wel zo'n controlefreak hoor en als ik merk hoe ik me nu voel ga ik echt niet nog een dag wachten tot zondagochtend.

ben trouwens nu wel heel nieuwsgierig naar je opmerking die je niet meer gepost hebt hihi
Ik denk dat je pas anderhalf uur over tijd bent.
Die neiging had ik namelijk ook en Soneal en ik posten nog weleens hetzelfde.

Als je vroeg test, is de kans groot dat het te vroeg is, je een negatieve test hebt, je je daardoor sjips voelt maar nog niets weet.
Moet je wel rekening mee houden.
pi_80640115
Ja daar zit ik ook een beetje mee, wil mezelf niet gek gaan zitten maken.
Bij mij is het gewoon dat ik een aantal dagen voor mijn menstruatie al wat spotting heb. Dat had ik woensdag en donderdag en dus verwachtte ik vandaag gewoon mijn menstruatie.
Maar omdat er nu helemaal geen schijn meer van is en ik ieder half uur (ja echt waar) naar de wc moet (denk eerder van de zenuwen hoor) begin ik misschien toch weer wat hoop te krijgen.

Vind et allemaal heel raar, vandaar dat ik om jullie mening vroeg. Ben geen signalen aan het zoeken maar had volgens mijn strakke planning nou toch wel ongesteld moeten zijn.
pi_80640172
Als je de testjes nog niet in huis hebt, zou ik die iig vast halen.
Ik duim zo hard voor je dat het raak is!
pi_80640229
Heb ze in huis hoor! Die stress is er gelukkig niet hihi, dat ik nu nog ff snel een test moet gaan halen.

Hard doorduimen wie weet!!
pi_80641568
Danic morgen testen
pi_80641569
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:28 schreef danic het volgende:
Dat was iets in de trant van:
* vraagt zich af of Danic misschien een andere klok heeft....

Als reactie op je "de klok er op gelijk kunnen zetten", maar ik vond m net te flauw om te posten, doe ik nog een keer F5 even later, had je al gepost

Maar ik duim voor je, ik zou het zo leuk voor je vinden
pi_80642374
succes Danic! Ben heel benieuwd....
pi_80649106
Nou, hier nog niets, dus morgen ff testen maar dan!
pi_80649379
Wat spannend danic! Ik duim voor je
  zaterdag 24 april 2010 @ 01:13:19 #174
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_80658420
Beste mensen,

Ik heb een vraagje, en aangezien de cyclusexperts hier vaak wel te vinden zijn, hoop ik dat ik hier kan doen:

Ik slik de pil, maar praktisch maandelijks heb ik ongeveer aan het einde van week 1 van de strip, na plusminus 8 pillen echt onwijze steken in mijn buik, danwel links, danwel rechts. Vertaald naar een 'cyclus' zou dat rond dag 13/14 zijn. Kan dit een soort eisprong zijn? Als in, dat mijn lichaam tracht een ei te laten springen, ofzo? Google biedt geen eenduidig antwoord en om hier nou de dokter voor te bellen?

Ik weet niet of je een eisprong mag hebben met de pil of hoe dat werkt, want na dat zoeken twijfel ik aan mijn eigen kennis van anticonceptie...

Alvast bedankt en voor jullie blijven mijn duimen uiteraard draaien!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_80660786
Danic, al getest?? Ik hoop van wel en dat je een heel mooi tweede streepje hebt gezien!!

Kimpossible, als het goed is zou je met de pil geen eisprong meer moeten hebben, dacht ik.
Maar een eisprong kan idd gepaard gaan met dergelijke steken. Als je je ongerust maakt, zou ik het gewoon eens voorleggen aan de huisarts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')