abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 april 2010 @ 13:35:20 #276
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_80840554
Gefeliciteerd Mama Shar !!!
pi_80845331
MamaShar wat gaaf
Gefeliciteerd
Kom je me snel volgen naar Z&G
  donderdag 29 april 2010 @ 15:58:20 #278
300626 MamaShar
Zwanger van ons 2e kindje
pi_80845723
Yessss.. ik kom eraan Toverboom!! Hihi...

Spreek je daar wel weer verder;)
*Spiraaltje verwijderd 31 okt 2009
28 - 36 - 31 - 28 - 29 - RAAK!!!! In de 6e ronde!!!
19 mei onze eerste echo!!!
  donderdag 29 april 2010 @ 16:05:13 #279
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_80845930
mamashar, van harte gefeliciteerd!!
pi_80854576
Mamashar gefeliciteerd!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  donderdag 29 april 2010 @ 21:23:38 #281
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80856286
gefeliciteerd mamashar!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 29 april 2010 @ 21:38:05 #282
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80856776
Boepie

MamaShar gefeliciteerd!
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_80860625
MamaShar, gefeliciteerd!
Boepie, wat een rotdilemma zeg
Welkom GGB
pi_80865374
Thanx voor alle warme reacties! Gisteren bij de drogist foliumzuurtabletten gehaald. Sjezus wat hebben ze een keuze in dat spul! Ik heb nu tabletten van Sunwell met enkel foliumzuur (0,4mg) erin, aangezien ik zelf al Davitamon voedingssupplementen slik. De drogist zei dat dat wel samen kon. Welke supplementen (merk?) slikken jullie eigenlijk?
pi_80865401
Kruidvat huismerk
pi_80865710
Hey allemaal,

Al weer even niets van me laten horen. Wij hebben een hele drukke en vervelende maand achter de rug waar we met van alles bezig waren maar niet met het zwanger worden.
Het goede nieuws is dat een belangrijk deel van onze 'problemen' opgelost zijn (een inwonend probleem, we hebben nu ons huis weer voor ons zelf, dat geeft heel veel rust)
En het slechte nieuws is dat ik nu 1 dag voor mijn NOD ongesteld ben geworden. Deze maand dus niet gelukt. Nu dus al weer ronde 8 in en we beginnen langzaam na te denken over wat er moet gaan gebeuren als het toch niet gaat lukken op de normale manier. Maar we hopen heel erg dat nu we weer met zijn tweeën wonen en wat minder stres hebben, het wat makkelijker zal gaan lukken.
Nu voornamelijk veel buikpijn en mij NOD mag naar 28 mei

Verder wil ik LeNeHe, MamaShar, stengeltje en GirlGoneBad welkom wensen.

En MamaShar meteen feliciteren, fijn dat het gelukt is
pi_80866434
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 08:28 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx voor alle warme reacties! Gisteren bij de drogist foliumzuurtabletten gehaald. Sjezus wat hebben ze een keuze in dat spul! Ik heb nu tabletten van Sunwell met enkel foliumzuur (0,4mg) erin, aangezien ik zelf al Davitamon voedingssupplementen slik. De drogist zei dat dat wel samen kon. Welke supplementen (merk?) slikken jullie eigenlijk?
Puur Mama van VSM, daar zitten ook de nodige vitamines in die je als vegetariër doorgaans tekort komt.

Jammer Roosjes.
Wel fijn dat een nare maand goed afgesloten is en jullie weer lekker met z'n tweetjes zijn.
Nu is het vast snel raak.
pi_80868010
GGB: Etos zwanger worden pillen. Niet dat je daar sneller zwanger van wordt hoor.. Maar alles zit er in.

Roosjes wat jammer. Hopelijk is het, nu zonder stress en drukte, snel raak.
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_80871636
Roosjes, hopelijk de volgende ronde met rust raak
pi_80875921
MamaShar; gefeliciteerd!
Roosjes: balen! Duimen voor de nieuwe ronde!

Afgelopen week was ik bij de huisarts, moest er toch zijn. Ik gebruik medicijnen voor o.a. astma en daar stond bij 'mocht u zwanger willen worden of zijn dan alleen in overleg met arts deze medicijnen gebruiken. Dus ik had het met hem overlegd en kreeg allemaal vervangende medicijnen en hij schreef meteen foliumzuur voor.
Het voelde meteen ook 'echter' ofzo.
Ben trouwens gister wel ongesteld geworden, maar dat is alleen maar goed want dan kan ik gaan rekenen
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_80879058
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 16:22 schreef LeNeHe het volgende:
Ben trouwens gister wel ongesteld geworden, maar dat is alleen maar goed want dan kan ik gaan rekenen
Er zijn maar weinig vrouwen die het gegund is om gelijk na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus te krijgen dus reken ( ) niet teveel op het rekenen.
Zeker in het begin gewoon regelmatig dingesen (ik ben een beetje preuts qua taalgebruik ) en gewoon afwachten hoe je cyclus zich ontwikkelt.
Hopelijk heel regelmatig en snel raak.
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:41:47 #292
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_80879174
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:36 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig vrouwen die het gegund is om gelijk na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus te krijgen dus reken ( ) niet teveel op het rekenen.
Zeker in het begin gewoon regelmatig dingesen (ik ben een beetje preuts qua taalgebruik ) en gewoon afwachten hoe je cyclus zich ontwikkelt.
Hopelijk heel regelmatig en snel raak.
I second that!
Kan echt wel een tijdje duren voordat je alles weer 'regelmatig' en 'op orde' hebt... Wel leuk en spannend natuurlijk!

En Mama Shar nog van harte! Fijne zwangerschap gewenst!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_80887638
Ik gebruik foliumzuur van de Hema. Potje is bijna leeg en ik heb weer een halve pot gekregen van een vriendin die inmiddels zwanger is en ze dus niet meer nodig heeft.
Die zijn de Etos. Aangezien het bij haar al met 5 maanden raak zijn heb ik er alle vertrouwen in dat ik door het gebruik van die pillen ook snel aan de beurt ben.
haha nee hoor, gekheid! Zag wel dat het formaat bijna de helft is qua dikte dan de pillen van de Hema.
Ik vind dat niet erg, maar voor mensen die moeite hebben met pillen slikken zijn die van de Hema niet het meest prettig denk ik.

Mij was het wel gegund dat ik gelijk na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus had, maar dat wil ook niet alles zeggen. Ik ben inmiddels in ronde 9 aangebeland. Is geen schokkend lange periode, maar toch.
pi_80889714
Ik ga er niet van uit dat het meteen 'raak' is, we zien wel en inderdaad, Kolonia, we dingesen ( ben ook niet zo recht voor z'n raap wat dat betreft) gewoon regelmatig.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 1 mei 2010 @ 09:37:26 #295
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80895729
GirlGoneBad, hou je er wel rekening mee dat je als je eenmaal zwanger bent wel vitamine-pillen voor zwangere vrouwen gaat slikken ipv de reguliere davitamon? Vitamine A moet je namelijk voorzichtig mee zijn en ik geloof dat die volop vertegenwoordigd is in de 'gewone' vitaminepillen...

Ik slik trouwens kruidvat zwangerschapsvitaminen, prima spul. En is lekker goedkoop ook nog.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80897059
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 09:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik slik trouwens kruidvat zwangerschapsvitaminen, prima spul. En is lekker goedkoop ook nog.
Die gebruik ik ook inderdaad, die zijn tenminste te betalen! Ik slik er trouwens wel extra visolie bij, schijnt ook wel belangrijk te zijn.

MamaShar, volgens mij had ik jou nog niet gefeliciteerd... bij deze dus!
pi_80897151
MamaShar van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! dat er maar snel veel mogen doorschuiven.

Foliumzuur, ik heb die van Kruidvat, Etos en nog iets gehad. En ook de all-in-one pot van Centrum. Materna heet die, maar die vind ik wel erg duur dus laat maar zitten.
:)
pi_80898597
Foliumzuur had ik eerst van kruitvat eigen merk en nu van de Hema. Welkom nieuwe lingen (die ik nog geen welkom had geheten) Hopenlijk sneller weg hier dan ik en sommige andere met mij.

Roosjes jammer dat niet raak is, maar je hebt nog 4 kansen voordat de huisarts je wil zien/helpen. Hopenlijk voor die tijd raak.
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_80903252
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 09:37 schreef flugeltje het volgende:
GirlGoneBad, hou je er wel rekening mee dat je als je eenmaal zwanger bent wel vitamine-pillen voor zwangere vrouwen gaat slikken ipv de reguliere davitamon? Vitamine A moet je namelijk voorzichtig mee zijn en ik geloof dat die volop vertegenwoordigd is in de 'gewone' vitaminepillen...

Dankjewel voor de tip Flugeltje! Ik zal zometeen eens kijken naar het vitamine-A gehalte in de Davitamon-pillen. Ik heb er geloof ik al niet zoveel meer (stuk of 15 dus dat is nog een weekje of 3), maar ik kan beter het zekere voor het onzekere nemen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:52:09 #300
272454 Boepie
spannend!
pi_80912555
Thanks allemaal voor de opbeurende woorden heel lief

Enne MamaShar wat een super gaaf nieuws zeg! lekker hoor, nu lekker ervan genieten!!

En welkom GirlGoneBad spannend allemaal he? hoop dat je snel zwanger bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')