Puur Mama van VSM, daar zitten ook de nodige vitamines in die je als vegetariër doorgaans tekort komt.quote:Op vrijdag 30 april 2010 08:28 schreef GirlGoneBad het volgende:
Thanx voor alle warme reacties! Gisteren bij de drogist foliumzuurtabletten gehaald. Sjezus wat hebben ze een keuze in dat spul! Ik heb nu tabletten van Sunwell met enkel foliumzuur (0,4mg) erin, aangezien ik zelf al Davitamon voedingssupplementen slik. De drogist zei dat dat wel samen kon. Welke supplementen (merk?) slikken jullie eigenlijk?
Er zijn maar weinig vrouwen die het gegund is om gelijk na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus te krijgen dus reken (quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:22 schreef LeNeHe het volgende:
Ben trouwens gister wel ongesteld geworden, maar dat is alleen maar goed want dan kan ik gaan rekenen
I second that!quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:36 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen die het gegund is om gelijk na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus te krijgen dus reken () niet teveel op het rekenen.
Zeker in het begin gewoon regelmatig dingesen (ik ben een beetje preuts qua taalgebruik) en gewoon afwachten hoe je cyclus zich ontwikkelt.
Hopelijk heel regelmatig en snel raak.
Die gebruik ik ook inderdaad, die zijn tenminste te betalen! Ik slik er trouwens wel extra visolie bij, schijnt ook wel belangrijk te zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik slik trouwens kruidvat zwangerschapsvitaminen, prima spul. En is lekker goedkoop ook nog.
Dankjewel voor de tip Flugeltje! Ik zal zometeen eens kijken naar het vitamine-A gehalte in de Davitamon-pillen. Ik heb er geloof ik al niet zoveel meer (stuk of 15 dus dat is nog een weekje of 3), maar ik kan beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:37 schreef flugeltje het volgende:
GirlGoneBad, hou je er wel rekening mee dat je als je eenmaal zwanger bent wel vitamine-pillen voor zwangere vrouwen gaat slikken ipv de reguliere davitamon? Vitamine A moet je namelijk voorzichtig mee zijn en ik geloof dat die volop vertegenwoordigd is in de 'gewone' vitaminepillen...
Ik slik trouwens kruidvat zwangerschapsvitaminen, prima spul. En is lekker goedkoop ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |