Yep, zal effe editten.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:51 schreef danic het volgende:
Ik ben voor de streepjes regen! Ik doe mee!![]()
Kolonia: ik denk dat je berichtje voor Roosjes is geweest toch? Ik temp namelijk bewust niet, wil ik (nog) niet.
Ja dat merk ik ook, dat ik er minder mee bezig ben. Ik wordt er ook wat rustiger vanquote:Op woensdag 14 april 2010 09:28 schreef Kolonia het volgende:
Het is 's ochtends zo gepiept en ik ben er daardoor niet meer mee bezig dan toen ik het nog niet bijhield.
Het duurt nog een week hè, tot mijn NODquote:
Tijdens mijn vruchtbare dagen waren we op vakantie en Mika sliep bij ons op de kamer...quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:15 schreef -Nienna- het volgende:
CA en GWS wat jammer meiden.
Vrouwtje Theelepel, hoezo zit zwanger zijn er deze maand niet in?
Inmiddels al ongesteld, of begint je cyclus nou wel heel lang te worden??quote:Op woensdag 14 april 2010 14:36 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Tijdens mijn vruchtbare dagen waren we op vakantie en Mika sliep bij ons op de kamer...
Vandaag alweer dag 35, dus April valt alweer af. Mei dan maar!
Nog niet ongesteld helaas, wel af en toe wat oud bloed dus het zit er wel aan te komen. Dag 37 alweer., ik dacht dat ik het aardig op de rit had maar dit is weer een vrij lange.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:18 schreef Soneal het volgende:
[..]
Inmiddels al ongesteld, of begint je cyclus nou wel heel lang te worden??![]()
Helaas, geldt niet meer. Het is net doorgebroken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:03 schreef Kolonia het volgende:
Oh, ik had moeten refreshen.![]()
Geen bloed geeft moed, Nienna.
Dat snap ik echt niet hoor, het is toch juist harstikke fijn als het iemand snel lukt?quote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef grizzlybear het volgende:
Het is inderdaad wel erg bitter als het bij hen meteen de eerste ronde raak is ja.
Ja, beetje wel, je bent pas drie maanden bezig.quote:Op maandag 19 april 2010 13:12 schreef grizzlybear het volgende:
Natuurlijk gun je het iedereen en ik ben ook echt wel blij voor iedereen, maar toch is er een soort van vaag gevoel (waar ik dus ook NIET blij mee ben) dat een soort van jaloers is. Stom he?
Dat komt me heel bekend voor. Na de miskraam kwam bij mij ook alles veel harder aan.quote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef grizzlybear het volgende:
En dan ineens ben je niet meer zwanger en dat is best wel moeilijk.
Ik kan me voorstellen dat je dan inderdaad even wat gevoeliger bent.quote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef grizzlybear het volgende:
En dan ineens ben je niet meer zwanger en dat is best wel moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |