abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80082683
quote:
Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef Soneal het volgende:
Boepie

Entreri, ik heb deze keer om de dag met een Sensitest dipstick en een Kruidvat 2 voor ¤ 5,= test getest, en die van de Kruidvat lijken net wat duidelijker uit te slaan....

Kolonia
CA
Tot wanneer? Tot nu? Ik durf niet meer
pi_80083865
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Soneal het volgende:
Welkom Mignonne, ik ben eigenlijk net weg naar het volgende topic, maar dat weerhoudt me uiteraard niet je welkom te heten en succes te wensen

dankjewel!

En jij nog gefeliciteerd met je tweede streepje! Wat super ik heb wel een pietsje meegelurkt al
En alle andere recente streepjes ook gefeliciteerd!
:)
pi_80083914
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:10 schreef mignonne het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier en ik zou graag mee willen posten in dit topic. Mag dat?
Eerst maar eens een topic of twee terug lezen, beetje inlezen.
ik heb helemaal over je heen gelezen!

Welkom
pi_80083979
Welkom en succes mignonne!

Ben jij een kloon of gewoon nieuw?
pi_80084213
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Kolonia het volgende:
Welkom en succes mignonne!

Ben jij een kloon of gewoon nieuw?
dankjewel
Ik ben gewoon nieuw. Heb wel veel meegelurkt hier in OUD maar nu pas een eigen account aangemaakt.
pi_80084328
quote:
Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef Jore het volgende:

[..]

Tot wanneer? Tot nu? Ik durf niet meer
Nee, tot ehm...... 4 dagen geleden ofzo
De ene dag een Sensitest en de andere een Kruidvat...
We hebben gewoon de tests die we hadden opgemaakt

En thnx voor de felicitaties Mignonne
pi_80085880
LONDEN - David Beckham moet niet alleen revalideren van zijn blessure, hij wordt ook uitgeput door zijn vrouw Victoria. Posh eist vijf keer seks per dag om zo haar kansen om zwanger te worden te verhogen.

Het is geen geheim dat Victoria graag een meisje wil en ze heeft dan ook een schema opgesteld met de tijden wanneer ze het meest vruchtbaar is.

Posh is aan haar 'seksplan' begonnen tijdens hun paasvakantie op de Caraïben. Becks heeft aan enkele vrienden toevertrouwd dat hij zijn vrouw amper kan bijhouden. Beckham revalideert immers van een achillespeesblessure en kan amper op zijn voet staan. Gelukkig heeft hij enkele dagen rust nu zijn vrouw in Londen vertoeft.

"David klaagt niet, maar hij kan amper op zijn voet staan, en nu moet hij ook nog eens vijf keer per dag in de slaapkamer presteren. Hij was blij dat Victoria enkele dagen naar Londen moest. Vic is echt wanhopig om zwanger te raken en dat eist zijn tol. David is bijna uitgeput." En dat het Posh menens is, blijkt uit het feit dat ze zelfs bereid is om meer te eten op aanraden van haar dokter.

pi_80086057
Ik denk niet dat Posh een meisje van David gaat krijgen, dat wordt gewoon weer een jongentje
pi_80086296
Als het nu niet raak is bij mij, ga ik ook een sexschema maken En dan doe ik het 5 keer op een dag! Dat vergroot mijn kansen om zwanger te worden

*onzin*

Ik hoop dat ze weer een jongentje krijgt

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2010 15:44:52 ]
pi_80086389
Nah, ik denk niet dat 5 keer per dag helpt, juiste timing is wel belangrijk, dat staat buiten kijf, maar een paar dagen achter elkaar 5 keer per dag veroorzaakt volgens mij vooral veel losse flodders....

Heel stom, maar.... probeer het eens op z'n hondjes aan het eind, en dan nog een tijd op je buik blijven liggen.

Ik denk dat je op die manier de zwaartekracht gebruikt om ze de juiste kant op te krijgen.
pi_80086605

Vijf keer per dag?!
Elke dag?

@Soneal: Denk je dat dat een betere houding is dan met de benen (en stukje kont) omhoog?
pi_80086709
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef Soneal het volgende:
Nah, ik denk niet dat 5 keer per dag helpt, juiste timing is wel belangrijk, dat staat buiten kijf, maar een paar dagen achter elkaar 5 keer per dag veroorzaakt volgens mij vooral veel losse flodders....

Heel stom, maar.... probeer het eens op z'n hondjes aan het eind, en dan nog een tijd op je buik blijven liggen.

Ik denk dat je op die manier de zwaartekracht gebruikt om ze de juiste kant op te krijgen.
ik meende het niet hoor

Posh eist vijf keer seks per dag om zo haar kansen om zwanger te worden te verhogen
pi_80086754
Ik meende het wel van het standje
pi_80087095
Nou, het was me dus opgevallen dat er veel meer in het gastendoekje belandde als ik op m'n rug lag, dan wanneer ik op m'n buik lag, en als je kijkt, dan zou het ook logisch zijn dat je de zwaartekracht helpt:

Staand:

Liggend op rug:

Liggend op buik:

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het niets uitmaakt, maar voor mijn gevoel is als je ligt de vagina wat rechter dan hier is afgebeeld, en worden de zaadjes wat makkelijker de juiste kant op geholpen op z'n hondjes.

Maar goed, het kan ook zijn dat wij ondanks het feit dat we al bijna bejaard zijn toch gewoon super vruchtbaar blijken te zijn, en de positie er helemaal niets mee te maken heeft

Ik bleef iig iedere keer nog zeker een half uur op m'n buik liggen, en daarna draaide ik me om, zorgde dat m'n kont net voorbij het kantelmeganisme van de lattenbodem lag en deed dan bzzzzzzzz het voeteneind omhoog om vervolgens zo nog een half uurtje te blijven liggen
pi_80087189
OMG, wat een verschrikkelijke OMG post

Anyway, ik ben weer even wat anders doen
pi_80087293
Wat zei je mannetje ervan toen je dat deed?
pi_80087358
Hmm, denk dat je gelijk hebt.

Wel jammer dat je foto's post en geen paints...
pi_80087780
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zei je mannetje ervan toen je dat deed?
Toen ik wat deed??? Die vond op z'n hondjes geen bezwaar, en dat ik bleef liggen ook niet

Daarbij is hij vrij goed bekend met biologie, dus toen we in een "oud" vruchtbaarheidsboek lazen dat "Coïtus a tergo" (letterlijk "in de rug") de meest efficiënte houding houding zou zijn, was dat voor hem eigenlijk best wel logisch
pi_80087856
quote:
Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef Kolonia het volgende:
Hmm, denk dat je gelijk hebt.

Wel jammer dat je foto's post en geen paints...
Ja sorry, maar mijn paintskillz zijn dan ook te triest voor woorden, misschien dat KD het na haar ban zo kan painten dat het OP-waardig wordt
pi_80089767
Welkom Mignonne!

Soneal, ik vind het wel logisch van die houding, had het laatst ook al bedacht . Nu vraag ik me af of het dan juist weer andersom zal zijn als je baarmoeder gekanteld ligt (wat bij mij het geval is).
pi_80090547
Ik heb een achterliggende baarmoeder, en bij mij werkt het dus wel
pi_80098869
Oh die posh doet er wel van alles aan zeg. Maar ik denk inderdaad dat je met vijf keer op een dag een beetje je doel voorbij schiet.
Nouja goed, ik hoop voor haar dat ze snel zwanger zal zijn en ik hoop voor haar dat het dan een meisje is; hopelijk houdt ze er wat gezonde eetgewoontes aan over deze zwangerschap.

Die plaatjes, wat handig! Ik moet zulke dingen altijd even zien haha maar er zit inderdaad wat in.
pi_80103549
Ik ben ook voor de Kruidvat test! Makkelijk, simpel, betrouwbaar, goedkoop en duidelijk! Zeker als ie positief is! Dus allemaal die kopen, dan kijgen jullie ze ook allemaal te zien die streepjes!

*duimt nog eens voor iedereen*
Back in business.
pi_80103621
Kruidvattesten vond ik fijn. Het enige nadeel het pipetje, maar hij is nog steeds duidelijk nu, dus dat is wel weer leuk.
Ik had ook andere testen (geloof van de etos), maar die vond ik minder duidelijk. En die werd ook snel wazig....

[ Bericht 64% gewijzigd door Sonnetje85 op 08-04-2010 22:43:27 ]
pi_80105547
De sensitest dipsticks zouden heel gevoelig moeten zijn, maar bij mij sloeg de kruidvat test veel heftiger uit (met 3 weken en 4 dagen) dan de sensitest

Van een ander forum heb ik deze lijst.. Kun je zien welke testen hoe gevoelig zijn en hoeveel HCG er nodig is... De kruidvat 2 voor ¤ 5,- zijn dus praktisch het gevoeligst

-CLEARBLUE (blauw +) - hcg 15 - licht + je.
-CLEARBLUE digitaal (zwanger/niet zwanger) - hcg 31- zwanger.
-KRUIDVAT lange teststaaf (blauwe II) - hcg 10 - licht blauw streepje.
-KRUIDVAT cassette (2 voor 5¤)(roze II) - hcg 8 - licht roze streepje.
-PREDICTOR -hcg 12.5
-QUID-test Carrefour/GB (roze II) - hcg 8 - licht roze streepje.
-SENSITEST (paarse II) - hcg 19 - licht paars streepje
-SENSITEST cassette- hcg 8
-Clearblue indicator - hcg 16 --> zwanger 1-2 weken
-Clearblue indicator- hcg 481- zwanger 2-3 weken
-Clearblue indicator- hcg 1935- zwanger 3+ weken
  donderdag 8 april 2010 @ 23:26:22 #276
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80106460
haha Soneal met 'OP-waardig'
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80111992
iedereen dikke
Komende 2 weken hebben jullie rust van mij, ben nu op Schiphol, over uurtje gaan we vliegen

Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_80112442
Veel plezier Cisco.

Ik duim heel hard dat je zwanger terug komt.
pi_80113160
Heel veel plezier op vakantie Cisco, en ik duim met Kolonia mee dat je zwanger terugkomt
pi_80115310
Hey allemaal,

Het al een tijdje af en aan mee gelezen met jullie. Ik vond het wel leuk om nu dan toch ook mee te gaan posten. Zelf zijn we nu een tijdje bezig voor ons eerste kindje. Heb maar meteen geteld en we zitten al weer in ronde nummer 7. De tijd gaat heel hard.

Verder weet ik niet zo goed wat ik nog meer moet posten in zo'n introductie postje dusuh... als jullie vragen hebben stel ze gerust en anders post ik vanzelf wel weer mee.

groetjes!
pi_80116357
Roosjes welkom! En nu maar duimen dat je snel weer door kan naar het andere topic.
Ik ga er maar gelijk een vraag tegenaan gooien! Kun je ook een NOD doorgeven, is leuk om bij te houden wanneer het weer spannend wordt voor iedereen. (vind ik dan hè )
pi_80117893
Ow goeie! Dat vind ik het leukste om te lezen bij iedereen. Mijn NOD is op 1 mei.
pi_80118329
Welkom Roosjes
pi_80119986
Roosjes welkom

Cisco een hele fijne vakantie! En dat je maar zwanger terug mag komen!
pi_80120378
Welkom Roosjes.

Ook al even bezig zie ik, maar hier posten brengt vast geluk.
pi_80120747
@ kolonia: Daar ga ik wel vanuit hoor, dat nu ik eindelijk een keertje post, ik binnen no time 2 streepjes heb
  vrijdag 9 april 2010 @ 19:46:50 #287
272454 Boepie
spannend!
pi_80135243
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:53 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal stom, er is er geen een die streepjes bij me geeft.

Jammer Boepie.
Lijkt me vervelend, die onregelmatigheid.
Ben je je cyclus aan het bijhouden met temp en testjes?
Nou op zich is het de ene maand wat korter en dan de andere maand weer iets langer en die om en om wisseling is wel steeds hetzelfde ! wel maf haha.
Verder temp ik niet, dat ivm dat mijn temperatuur nogal schommelt vanwege een chronische aandoening ( laat ik even in het midden) maar doe wel idd de testjes, afgelopen maand niet, had er ff geen zin in zeg maar.
komende maanden wil ik het weer bij houden op die manier en dan zie ik het nog eventjes aan.
En anders toch maar eens laten kijken wat het kan bevorderen ( nog meer) heb een verleden met zwanger proberen te worden, dat is wel weer wat jaren geleden inmiddels maar ook toen geen succes gehad.
Heb toen ook wat testen en bezoeken aan het ziekenhuis gehad, waar niet echt wat uit kwam, ook niet verder doorgezet.
Anyway ik blijf positief hoor maargoed heb ook niet alle tijd meer van de wereld.
(nu is het toch een uitgebreider verhaal geworden )
pi_80136932
Dat van die aandoening wist ik.

Temp bijhouden en testjes zijn leuk om te weten hoe je cyclus is / was, maar helpt verder natuurlijk niet (veel).
Je moet gewoon geluk hebben.
Jij bent toch nog jong?
Komt vast goed, en ik hoop heel snel.
pi_80139481
Roosjes en Mignonne, welkom! Hopelijk zijn jullie snel weer weg hier
pi_80140149
Cisco fijne vakantie!! en hopelijk kom je heerlijk ontspannen én zwanger terug

Roosje hoi!
al een tijdje bezig dus, hopelijk kun je snel doorschuiven.
  vrijdag 9 april 2010 @ 21:34:17 #291
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_80140172
Ik zal hier ook nog ff een berichtje typen. (late reactie maar ik heb ff geen internet meer)
Ben 1 april bij de vk geweest, er was helaas niks te zien, volgende dag wezen bloedprikken op hcg, en de uitslag daarvan was dat de hcg maar 2 was. Ik ben dus niet zwanger.....
pi_80140214
Jammer PureEvil
pi_80157130
Welkom Roosjes! Stom nieuws Pure Evil

Ik ben vandaag ongesteld geworden, had het al een beetje verwacht maar baal er wel van. Mods mag mijn NOD naar 13 mei? Bedankt alvast
pi_80157158
Hè Entreri wat jammer
ondanks dat je het al verwacht had, het blijft toch balen zoiets.

PureEvil
pi_80162357
Entreri wat balen
pi_80162397
Entreri en PureEvil...bah!
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:41:51 #297
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80162501
OP is weer aangepast.

Welkom en veel succes Roosjes
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80178537
PureEvil en Entreri.
pi_80178970
Klote PureEvil en Entriri

hier gaat het ook niks worden hoor. Temperatuur was vanochtend gezakt van 36,8 naar 36,5.

Nu is het wachten wanneer ik ongesteld word
  zondag 11 april 2010 @ 18:55:43 #300
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_80195480
Balen meiden.

Hier ben ik denk ik net ongesteld geworden en dat zou wel gunstig zijn, want dan was deze cyclus 29 dagen en dat is tenminste een beetje normaal. Het enige dat niet gunstig is, is natuurlijk dat ik niet zwanger ben...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')