abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79930238
mikoxx, nee ik ben echt nieuw hier. Ik lees wel al lang mee, ook op andere fora van fok, maar heb me nu eindelijk maar eens hier aangemeld.
  zondag 4 april 2010 @ 13:26:38 #202
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_79930270
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:25 schreef Entreri het volgende:
mikoxx, nee ik ben echt nieuw hier. Ik lees wel al lang mee, ook op andere fora van fok, maar heb me nu eindelijk maar eens hier aangemeld.
ah oké.
Succes iig!!!
  zondag 4 april 2010 @ 13:41:47 #203
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_79930761
Gefeliciteerd Jore!!
Wat een streepjesregen!
  zondag 4 april 2010 @ 19:50:24 #204
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_79942768
ik ben toch nog ongesteld geworden vandaag. Mijn NOD mag naar 12 mei
pi_79943604
Klote zeg heb nog wel zo hard geduimd
  zondag 4 april 2010 @ 20:16:30 #206
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79943678
jeeeejjjj gefeliciteerd Jore!!! en wat leuk, misschien krijg jij ook wel een sinterklaaskindje!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 4 april 2010 @ 22:01:58 #207
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_79947929
Jore, gefeliciteerd!

Jammer Sugarsnap.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 4 april 2010 @ 22:15:30 #208
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_79948421
Thnx meiden, is gewoon jammer, had er wel niets van verwacht. Zou het ook wel raar vinden, eerste 15 maanden over gedaan en dan bij de 2e in de eerste echte ronde raak. Neeh, is niets voor ons...
pi_79950255
gefeliciteerd Jore!!!
pi_79959894
Jammer Sugarsnap.
pi_79960181
Sugarsnap, wat jammer. Veel succes in de volgende ronde
  maandag 5 april 2010 @ 11:33:39 #212
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_79961552
Soneal en Jore van harte gefeliciteerd!!
Make love, not war ☮
pi_79969336
Wat jammer Sugarsnap
Bij mijn zusje ging het ook heel rap met nr 2 terwijl nr 1 meer dan een jaar op zich had laten wachten.... ze schelen zelfs maar 19 maanden
  maandag 5 april 2010 @ 19:14:46 #214
272454 Boepie
spannend!
pi_79975840
Wow Soneal en Jore
Oh echt super dit zeg
Gefeliciteerd allebei !!
  maandag 5 april 2010 @ 21:20:47 #215
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79981051
Jammer Sugarsnap. Veel succes in de volgende ronde
Heb even de OP bijgewerkt.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_79988477
Ben een beetje verdrietig, hoor net via via dat me nichtje waar ik geen contact meer mee heeft zwanger is.

En ik wil ook zoo graag. En ja ik weet het, ik moet geduld hebben, het is pas ronde 7. Maar wordt er soms verdrietig van. En nu is dat moment

ik heb het gewoon even niet meer, soms moet ik er gewoon een beetje van huilen. En dat is nu dus ook zo.

En ja ik weet het dat veel meiden hier op het forum veel langer bezig zijn dan ik. En daarom vind ik het ook zo stom van mezelf dat ik hier kom klagen. Maar het moet er gewoon even uit. Ik wilde niet bevallen in december, maar nu al te graag' ik hoo zo dat het raak is. Ik kan deze dag aan niets anders meer denken.

En ik dacht dat ik het wel onder controle had? Dat ik er niet zo mee bezig was maar dus wel! Er hoeft maar 1 iemand zwanger te zijn die ik ken en begin half te janken.

Damn miran, kappen nou

sorry dat ik jullie hiermee lastig val en dan vooral de meiden die al wat langer bezig zijn. Maar moest even kwijt
pi_79993048
CA, dit is ook waar het forum voor is. fijn dat je dat ook kan en wil delen! en 7 rondes, ondanks dat het binnen de "normale" norm is om zwanger te worden, is gewoon ontzettend lang...
is gewoon moeilijk en k*t dat het nog niet gelukt is...

*sluipt weer zachtjes weg*
  dinsdag 6 april 2010 @ 08:19:20 #218
289908 grizzlybear
Trotse Papa
pi_79993417
Jore, Gefeliciteerd! Leuk dat je onderdeel mag uitmaken van de ongelofelijke streepjesregen!!! Veel plezier en succes

Sugarsnap, balen zeg

Charmed_Angel, ik begrijp volledig wat je bedoelt! Wij zijn nog lang niet zo lang bezig als jij, maar toch voelt het al erg lang. En hoe meer mensen vertellen dat zij al zwanger zijn (of zelfs bevallen) hoe moeilijker het is. Soms heb ik het zelfs als ik gewoon iemand op straat zie lopen met een kinderwagen (En dan ben ik dus nog een man zelfs he...)

Heel veel succes in ieder geval, zullen we voor elkaar duimen??
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_79999098
Thx…

Ik voel me al wat beter Maar wat voelde ik me kut zeg gisteravond!
En dan is mijn schoonzusje ook bij mijn schoonouders, ik was niet bij me neefje weg te slaan
Ikke wil zo graag!

En vannacht er dus over gedroomd, gelukkig was het wel raak in me droom, en was inderdaad 21 december uitgerekend
Dus wel fijn erover gedroomd, ipv van naar. Maar goed het is dus niet zo, maar ik ga wel even megahard duimen voor aanstaande maandag
pi_80001674
Jore gefeliciteerd

C_A: Ik had dat ook zo rond de periode dat we een half jaar bezig waren. Als er dan iemand hier zwanger was in het topic of in directe omgeving of als ik een zwanger iemand zag lopen.. Nou meteen veranderde mijn humeur, soms ook huilen! Ik wilde ook zó graag.
Rond de 10 maanden zakte dit weer af, ik kon ook weer écht blij zijn voor de zwangere. Bij 12/13 maanden weer wat meer moeite, waren tenslote al weer meer dan een jaar bezig..en ik wilde nu toch ook echt. Maar het niet blij zijn voor de zwangere had ik nu niet, alleen het moeilijk hebben als ik weér ongesteld werd. Nu poging nr 16, bijna anderhalf jaar bezig en emotioneel redelijk rustig. Al lang blij dat bij de HSG bleek dat mijn eileiders open zijn.

Tja ik kan maar 1 ding zeggen tegen je en ook tegen de rest, zwanger worden is een emotionele achtbaan en ben je dan eindelijk zwanger, dan krijg je weer last van hormoon-aanvallen. Iedere keer dat je ongesteld word is moeilijk, maar ooit zijn we allemaal zwanger en blij en hebben her over borstvoedingproblemen en over het opvoeden

Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_80004003
Temp meisjes Ik heb denk ik een hele laten eisprong gehad

Moet ik me NOD nu ook later zetten, staat nu op 12 april? (cyclus 31 dagen) Of is dat dan 14 dagen later op 16 april?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2010 14:17:38 ]
pi_80004654
C-A: ik herken me hier zó in! Ook ik had het dit weekend moeilijk.
Gelukkig had vriendlief dat heel snel door en heeft ie me ff lekker geknuffeld (zonder dat ik er om hoefde te vragen). Was zo fijn dat hij me begreep zonder dat ik wat hoefde te zeggen.
Mijn beste vriendin krijgt zaterdag aanstaande haar 20 weken echo. Maar afgelopen donderdag had ze een extra echo en toen kreeg ze al te horen wat het werd. Ik werd dus wakker met een smsje: 'we krijgen een zoon'.
Zo mooi! De meesten zeggen: het wordt een jongen/meisje, maar ik vond de manier van brengen zo mooi. Stond gelijk te brullen
Ook mijn nichtje heeft net laten weten dat ze weer zwanger is: de derde in 2,5 jaar tijd. Is snel maar wel gepland.
Ik vraag me dan wel eens af waarom ik dan langer moet wachten. (weet het, het is onreeël om dat te vragen, ieder op zijn tijd, maar toch).

Ik hoop dat het wachten snel voorbij is!
pi_80004937
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:34 schreef danic het volgende:
C-A: ik herken me hier zó in! Ook ik had het dit weekend moeilijk.
Gelukkig had vriendlief dat heel snel door en heeft ie me ff lekker geknuffeld (zonder dat ik er om hoefde te vragen). Was zo fijn dat hij me begreep zonder dat ik wat hoefde te zeggen.
Mijn beste vriendin krijgt zaterdag aanstaande haar 20 weken echo. Maar afgelopen donderdag had ze een extra echo en toen kreeg ze al te horen wat het werd. Ik werd dus wakker met een smsje: 'we krijgen een zoon'.
Zo mooi! De meesten zeggen: het wordt een jongen/meisje, maar ik vond de manier van brengen zo mooi. Stond gelijk te brullen
Ook mijn nichtje heeft net laten weten dat ze weer zwanger is: de derde in 2,5 jaar tijd. Is snel maar wel gepland.
Ik vraag me dan wel eens af waarom ik dan langer moet wachten. (weet het, het is onreeël om dat te vragen, ieder op zijn tijd, maar toch).

Ik hoop dat het wachten snel voorbij is!
wachten is hopenlijk snel voorbij inderdaad! Zag net dat we tegenlijk onze NOD hebben, hopenlijk brengt het ons beide geluk!
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_80006158
Gefeliciteerd Jore, een brusje voor je mooie mannetje!

En Soneal, had ik die al gefeliciteerd? Zoniet: bij deze!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80006279
quote:
Op maandag 5 april 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
En ja ik weet het dat veel meiden hier op het forum veel langer bezig zijn dan ik. En daarom vind ik het ook zo stom van mezelf dat ik hier kom klagen.
Ik ben 3 jaar bezig geweest, en een vriendin van me zelfs bijna 10. So what? Je mag leed niet op de weegschaal leggen vind ik. Ik baalde ook dat ik niet zoals gemiddeld na ongeveer een half jaar zwanger was. Ik baalde ook dat ik het na een jaar nog niet was. En ik baalde dat er geen oorzaak werd gevonden en we in het medisch traject belandden.

Na precies 3 jaar deden we een IVF poging en toen stopte het balen : ik was zwanger.

Baal jij nou maar dat je na 7 maanden nog niet zwanger bent, ik hoop dat het niet al te lang gaat duren voor je zwanger bent. Ongewilde kinderloosheid is vreselijk, hoe lang het ook duurt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80011275
Ciscostar: dat zou idd heel mooi zijn. Gaan we het samen vieren!!

McLaura:
pi_80012348
Jore, gefeliciteerd!! Dat wordt gezellig in december!
Back in business.
pi_80012673
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Temp meisjes Ik heb denk ik een hele laten eisprong gehad

[ afbeelding ]

Moet ik me NOD nu ook later zetten, staat nu op 12 april? (cyclus 31 dagen) Of is dat dan 14 dagen later op 16 april?
Volgens mij heb je nog geen eisprong gehad.
Je temp is weer gewoon op 37, ik zou er niet vanuit gaan dat dat ene sprongetje naar 37.1 een eisprong is geweest.
Heb je ook ovutestjes gedaan?
pi_80012792
Oh wacht, je linkt niet goed.
Ik zie mijn eigen tempcurve.
pi_80012808
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:12 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Volgens mij heb je nog geen eisprong gehad.
Je temp is weer gewoon op 37, ik zou er niet vanuit gaan dat dat ene sprongetje naar 37.1 een eisprong is geweest.
Heb je ook ovutestjes gedaan?
Ja positief 31 maart.

Maar ik kom nooit boven de 37? Zie je wel mijn grafiekje?
pi_80012912
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:15 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja positief 31 maart.

Maar ik kom nooit boven de 37? Zie je wel mijn grafiekje?
Nee dus, zie mijn post boven die van jou.
pi_80015040
pi_80015236
Nu zie ik 'm wel.
Ik zou inderdaad de 16e aanhouden.

Jullie hebben wel goed gemikt.
pi_80031281
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 19:21 schreef Kolonia het volgende:
Nu zie ik 'm wel.
Ik zou inderdaad de 16e aanhouden.

Jullie hebben wel goed gemikt.
vind je? Had wel goed geweest om het vrijdag ook nog te doen denk ik

Nou ja we zien wel.... dan hou ik mijn nod op 16 april Wel een hele lange cyclus 35 dagen dan

Wil een Mod mijn NOD mij op 16 april zetten (ivm mijn late eisprong)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2010 08:18:28 ]
pi_80033741
Is er al wat bekend bij Stiekemerd? 4 april is al voorbij!
  woensdag 7 april 2010 @ 10:09:24 #236
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80033772
quote:
Op woensdag 7 april 2010 08:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

vind je? Had wel goed geweest om het vrijdag ook nog te doen denk ik

Nou ja we zien wel.... dan hou ik mijn nod op 16 april Wel een hele lange cyclus 35 dagen dan

Wil een Mod mijn NOD mij op 16 april zetten (ivm mijn late eisprong)
Doe ik!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80033926
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:09 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Doe ik!
thx!!
pi_80037143
CA, als ik zo naar je grafiek kijk, en het feit dat je op de 31ste een positieve ovutest had, dan denk ik dat FF goed zit met de ovudatum.... goede vrijdag dus, heb je toch een paaseitje gehad deze cyclus

En het kan trouwens best verschillen, hoewel ik eigenlijk al jaren een hele keurige cyclus van gemiddeld 26 dagen heb, blijkt de eisprong nogal eens te variëren qua dag, met verschillen van dag 9 tot dag 13..... en als op een cyclus van 26 dagen al zo'n verschil kan optreden, dan lijkt me dat dat op een langere cyclus wellicht nog meer dan 5 dagen kan verschillen.
pi_80038082
CA, het ziet er goed uit! Je blijft nu doortempen toch? Ik ben een tempn00b dus vergeef me eventuele domme opmerkingen. Ik hoop dat het raak is nu!

Entreri, hoe is het bij jou? En stiekemerd? Stiekem zwanger?
  woensdag 7 april 2010 @ 15:35:53 #240
272454 Boepie
spannend!
pi_80045435
Gisteren ongesteld geworden, lijkt wel de ene maand een kortere syclus (rond 24 dagen) en de andere maand rond 27 aldus het patroon wat ik nu zie.
Durf geen voorspelling meer te doen van NOD
Dus ik meld me wel als ik het ben.
Ow en eindelijk niet eens van die mega gestreste auw boops lang van te voren
pi_80047266
Wat jammer Boepie, en vervelend he, zo'n onregelmatige cyclus.

Stiekemerd...kom je eens melden?
pi_80071346
Jammer Boepie, hopelijk heb je de volgende keer een korte cyclus (met 2 streepjes aan het einde uiteraard!)
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_80073208
Balen Boepie

Lief dat je het vraagt Jore. Ik heb al een paar keer negatief getest, ik ben echt veel te ongeduldig.

Twee matcare en 1 clear blue. Maar dan is er steeds als de tijd allang verstreken is wel een lijntje te zien. Dus ik heb al gezocht op indrooglijntjes enzo, ik denk toch dat dat het zijn (hoewel ze bij de matcare wel roze zijn, maar echt heel dun). Ik weet dat ik mezelf niet gek moet maken en dat de teleurstelling als ik straks ongesteld word alleen maar groter is maar ik vind het zo spannend. Ook omdat ik me deze cyclus echt zwanger voel en dat had ik vorige keer niet.

Wat vinden jullie eigenlijk de beste/fijnste test?
pi_80073497
Kruidvat! Twee in een doosje voor vijf euro, met een pipetje. Goedkoop en betrouwbaar. En ze blijven mooi als ze opdrogen.

Jammer Boepie
pi_80073601
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:34 schreef Entreri het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de beste/fijnste test?
Ik vind ze allemaal stom, er is er geen een die streepjes bij me geeft.

Jammer Boepie.
Lijkt me vervelend, die onregelmatigheid.
Ben je je cyclus aan het bijhouden met temp en testjes?
pi_80074062
Balen Boepie

Jore ik blijf inderdaad doortempen, heb nog steeds hoge temp.

Entreri ik heb het ook hoor! Ik ga alleen niet testen. Ik heb voor het eerst een beetje ander gevoel.
Steekjes in mijn onderbuik, moe erg moe, koud erg koud, soms misselijk, en dan om de gekste dingen. Zo erg dat ik gister even buiten moest gaan staan

Kan ook griepje zijn maar heb geen koorts. Ik weet het niet hoor, we zien wel

Ik ben al vanaf afgelopen maandag sjago, omdat ik het gevoel heb dat niemand mijn begrijpt. Mijn moeder zegt, je moet gewoon geduld hebben, het komt vanzelf. Ja ma dat weet ik wel, maar toch En mijn man heb ook zoiets van, komt vanzelf. Maar dan wel beginnen over een kinderkamer. Damn! We zijn met een complete verbouwing bezig, dus we pakken gelijk de eerste verdieping aan, 1 kamer wordt weer 2 kamers, waarvan 1 kamer we gelijk goed in een neutrale kleur willen zetten Pfffff.

Ow en me moeder heeft gezegd: Zodra ik weet dat jij zwanger ben, stop ik (weer) met roken (afgesproken dat baby naaar ouders gaat als ik moet werken)

Dus tja.... ben gewoon een beetje sjago de afgelopen week, en ik kan hier niks aan doen... ik vreet me ook vol! En dat is niet echt slim want was ehct veel afgevallen. Pfffff.

*Sorry klaagmodus uit*
pi_80074105
quote:
Op donderdag 8 april 2010 09:53 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ik vind ze allemaal stom, er is er geen een die streepjes bij me geeft.
pi_80074502
Boepie

Entreri, ik heb deze keer om de dag met een Sensitest dipstick en een Kruidvat 2 voor ¤ 5,= test getest, en die van de Kruidvat lijken net wat duidelijker uit te slaan....

Kolonia
CA
pi_80082482
Hoi, ik ben nieuw hier en ik zou graag mee willen posten in dit topic. Mag dat?
Eerst maar eens een topic of twee terug lezen, beetje inlezen.
:)
pi_80082612
Welkom Mignonne, ik ben eigenlijk net weg naar het volgende topic, maar dat weerhoudt me uiteraard niet je welkom te heten en succes te wensen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')