Oh, wat heerlijk! Van harte!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:19 schreef Soneal het volgende:
Dames, allemaal een hele goede vrijdag.....![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, wat gaaf zeg!quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:19 schreef Soneal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat kan allemaal. Maar het is tenslotte maar een plasstaafjequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:18 schreef Entreri het volgende:
Rockabella het is nu dan toch nog een beetje vroeg denk ik? Heb wel van die Matcare ultra test besteld, die zijn er morgen. Maar ben dan ook weer huiverig om te testen en dan misschien zwanger te zijn en dat het dan "misgaat" voor de menstruatie. Zodat als je niet had getest je het nooit had geweten. Nou goed, dilemma's, dilemma's
quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:19 schreef Soneal het volgende:
[ afbeelding ]
wat goed!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:20 schreef Jore het volgende:
Streepjesregen!
Dinsdagochtend deed ik een test, die zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Twijfel: kan dit nog overgebleven zijn van de miskraam van vorige maand?
Vandaag kwam er uitsluitsel:
[ afbeelding ]
Ik ben (weer) zwanger![]()
Uitgerekend op 6 december. Klein Klaasje![]()
Jore wat fijn!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:20 schreef Jore het volgende:
Streepjesregen!
Dinsdagochtend deed ik een test, die zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Twijfel: kan dit nog overgebleven zijn van de miskraam van vorige maand?
Vandaag kwam er uitsluitsel:
[ afbeelding ]
Ik ben (weer) zwanger![]()
Uitgerekend op 6 december. Klein Klaasje![]()
Blijf nogeven duimen dan! Jij ben de volgende joh !!quote:Op zondag 4 april 2010 10:20 schreef Sugarsnap het volgende:
Soneal en Jore, gefeliciteerd!
Hier is mijn ongi in nog geen velden of wegen te bekennen, mijn temp is wel iets naar beneden gegaan, maar niet dramatisch.
Helaas zijn de testen die ik woensdag en vrijdag heb gedaan hartstikke negatief, witter dan wit... Afwachten dan maar
ah oké.quote:Op zondag 4 april 2010 13:25 schreef Entreri het volgende:
mikoxx, nee ik ben echt nieuw hier.Ik lees wel al lang mee, ook op andere fora van fok, maar heb me nu eindelijk maar eens hier aangemeld.
wachten is hopenlijk snel voorbij inderdaad! Zag net dat we tegenlijk onze NOD hebben, hopenlijk brengt het ons beide geluk!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:34 schreef danic het volgende:
C-A: ik herken me hier zó in! Ook ik had het dit weekend moeilijk.
Gelukkig had vriendlief dat heel snel door en heeft ie me ff lekker geknuffeld (zonder dat ik er om hoefde te vragen). Was zo fijn dat hij me begreep zonder dat ik wat hoefde te zeggen.
Mijn beste vriendin krijgt zaterdag aanstaande haar 20 weken echo. Maar afgelopen donderdag had ze een extra echo en toen kreeg ze al te horen wat het werd. Ik werd dus wakker met een smsje: 'we krijgen een zoon'.
Zo mooi! De meesten zeggen: het wordt een jongen/meisje, maar ik vond de manier van brengen zo mooi. Stond gelijk te brullen![]()
Ook mijn nichtje heeft net laten weten dat ze weer zwanger is: de derde in 2,5 jaar tijd. Is snel maar wel gepland.
Ik vraag me dan wel eens af waarom ik dan langer moet wachten. (weet het, het is onreeël om dat te vragen, ieder op zijn tijd, maar toch).
Ik hoop dat het wachten snel voorbij is!
Ik ben 3 jaar bezig geweest, en een vriendin van me zelfs bijna 10. So what? Je mag leed niet op de weegschaal leggen vind ik. Ik baalde ook dat ik niet zoals gemiddeld na ongeveer een half jaar zwanger was. Ik baalde ook dat ik het na een jaar nog niet was. En ik baalde dat er geen oorzaak werd gevonden en we in het medisch traject belandden.quote:Op maandag 5 april 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
En ja ik weet het dat veel meiden hier op het forum veel langer bezig zijn dan ik. En daarom vind ik het ook zo stom van mezelf dat ik hier kom klagen.
Volgens mij heb je nog geen eisprong gehad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Temp meisjesIk heb denk ik een hele laten eisprong gehad
[ afbeelding ]
Moet ik me NOD nu ook later zetten, staat nu op 12 april? (cyclus 31 dagen) Of is dat dan 14 dagen later op 16 april?
Ja positief 31 maart.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:12 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog geen eisprong gehad.![]()
Je temp is weer gewoon op 37, ik zou er niet vanuit gaan dat dat ene sprongetje naar 37.1 een eisprong is geweest.
Heb je ook ovutestjes gedaan?
Nee dus, zie mijn post boven die van jou.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja positief 31 maart.
Maar ik kom nooit boven de 37? Zie je wel mijn grafiekje?
vind je? Had wel goed geweest om het vrijdag ook nog te doen denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:21 schreef Kolonia het volgende:
Nu zie ik 'm wel.![]()
Ik zou inderdaad de 16e aanhouden.
Jullie hebben wel goed gemikt.
Doe ik!quote:Op woensdag 7 april 2010 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vind je? Had wel goed geweest om het vrijdag ook nog te doen denk ik
Nou ja we zien wel.... dan hou ik mijn nod op 16 aprilWel een hele lange cyclus
35 dagen dan
Wil een Mod mijn NOD mij op 16 april zetten (ivm mijn late eisprong)
Ik vind ze allemaal stom, er is er geen een die streepjes bij me geeft.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:34 schreef Entreri het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk de beste/fijnste test?
quote:Op donderdag 8 april 2010 09:53 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal stom, er is er geen een die streepjes bij me geeft.![]()
Tot wanneer? Tot nu? Ik durf niet meerquote:Op donderdag 8 april 2010 10:29 schreef Soneal het volgende:
Boepie![]()
Entreri, ik heb deze keer om de dag met een Sensitest dipstick en een Kruidvat 2 voor ¤ 5,= test getest, en die van de Kruidvat lijken net wat duidelijker uit te slaan....
Kolonia
CA
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:14 schreef Soneal het volgende:
Welkom Mignonne, ik ben eigenlijk net weg naar het volgende topic, maar dat weerhoudt me uiteraard niet je welkom te heten en succes te wensen
ik heb helemaal over je heen gelezen!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:10 schreef mignonne het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier en ik zou graag mee willen posten in dit topic. Mag dat?![]()
Eerst maar eens een topic of twee terug lezen, beetje inlezen.
dankjewelquote:Op donderdag 8 april 2010 14:48 schreef Kolonia het volgende:
Welkom en succes mignonne!
Ben jij een kloon of gewoon nieuw?
Nee, tot ehm...... 4 dagen geleden ofzoquote:Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef Jore het volgende:
[..]
Tot wanneer? Tot nu? Ik durf niet meer
ik meende het niet hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef Soneal het volgende:
Nah, ik denk niet dat 5 keer per dag helpt, juiste timing is wel belangrijk, dat staat buiten kijf, maar een paar dagen achter elkaar 5 keer per dag veroorzaakt volgens mij vooral veel losse flodders....![]()
Heel stom, maar.... probeer het eens op z'n hondjes aan het eind, en dan nog een tijd op je buik blijven liggen.
Ik denk dat je op die manier de zwaartekracht gebruikt om ze de juiste kant op te krijgen.
Toen ik wat deed??? Die vond op z'n hondjes geen bezwaar, en dat ik bleef liggen ook nietquote:Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
Wat zei je mannetje ervan toen je dat deed?
Ja sorry, maar mijn paintskillz zijn dan ook te triest voor woorden, misschien dat KD het na haar ban zo kan painten dat het OP-waardig wordtquote:Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef Kolonia het volgende:
Hmm, denk dat je gelijk hebt.
Wel jammer dat je foto's post en geen paints...
Nou op zich is het de ene maand wat korter en dan de andere maand weer iets langer en die om en om wisseling is wel steeds hetzelfdequote:Op donderdag 8 april 2010 09:53 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal stom, er is er geen een die streepjes bij me geeft.![]()
Jammer Boepie.![]()
Lijkt me vervelend, die onregelmatigheid.
Ben je je cyclus aan het bijhouden met temp en testjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |