LOLquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:02 schreef Asyniur het volgende:
Snoopy27, van harte gefeliciteerd met je 2e streepje!![]()
Soneal, ik heb tijdens mijn zwangerschap sowieso al een keertje eendenborstfilet gehad. Die is dus ook nooit doorbakken. Het resultaat is te zien in het fototopic. Helemaal goed komt het dus niet
Als het juichen wordt, dan zul je sowieso nog even moeten wachten; ik ben komende nacht niet bij mijn Lief maar in mijn eigen huis, ziet zoonlief zijn moeder ook weer eens, en morgenochtend testen is dus niet leuk, zo zonder Lief.quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:06 schreef Kolonia het volgende:
Snoopy27 gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Ga je nu ook zeggen wie de vader is?![]()
Spannend Soneal!
Ik blijf nog even voor je duimen, maar de juichsmileys staan al klaar.
Hier heb ik dus ook last van, en vooral omdat ik er zelf alles voor over heb om het goed te laten gaan, is het wel moeilijk als mijn lief denkt van "ach, het kan wel een keer"....quote:Op woensdag 31 maart 2010 09:12 schreef Soneal het volgende:
Verder is mijn Lief daar nog oplettender mee dan ik, en ook al zou ik denken van "ach, kan wel een keer" dan weet ik dat hij zich zorgen zou maken
Ow hier is het echt helemaal andersom! Nou ja alleen op mijn eerste dag van mijn ongi, lust ik wel een wijntjequote:Op woensdag 31 maart 2010 09:12 schreef Soneal het volgende:
Verder is mijn Lief daar nog oplettender mee dan ik, en ook al zou ik denken van "ach, kan wel een keer" dan weet ik dat hij zich zorgen zou maken, dus dat doen we dan gewoon niet, en op het softijs en de vis na kan het me allemaal ook weinig schelen, soms is het jammer, maar meer dan jammer is het niet.
Ik wist het!!! Ik heb zo hard geduimd, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 april 2010 07:19 schreef Soneal het volgende:
Dames, allemaal een hele goede vrijdag.....![]()
[ afbeelding ]
Oh, wat heerlijk! Van harte!!!quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:19 schreef Soneal het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, wat gaaf zeg!quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:19 schreef Soneal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat kan allemaal. Maar het is tenslotte maar een plasstaafjequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:18 schreef Entreri het volgende:
Rockabella het is nu dan toch nog een beetje vroeg denk ik? Heb wel van die Matcare ultra test besteld, die zijn er morgen. Maar ben dan ook weer huiverig om te testen en dan misschien zwanger te zijn en dat het dan "misgaat" voor de menstruatie. Zodat als je niet had getest je het nooit had geweten. Nou goed, dilemma's, dilemma's
quote:Op vrijdag 2 april 2010 07:19 schreef Soneal het volgende:
[ afbeelding ]
wat goed!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:20 schreef Jore het volgende:
Streepjesregen!
Dinsdagochtend deed ik een test, die zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Twijfel: kan dit nog overgebleven zijn van de miskraam van vorige maand?
Vandaag kwam er uitsluitsel:
[ afbeelding ]
Ik ben (weer) zwanger![]()
Uitgerekend op 6 december. Klein Klaasje![]()
Jore wat fijn!quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:20 schreef Jore het volgende:
Streepjesregen!
Dinsdagochtend deed ik een test, die zag er zo uit:
[ afbeelding ]
Twijfel: kan dit nog overgebleven zijn van de miskraam van vorige maand?
Vandaag kwam er uitsluitsel:
[ afbeelding ]
Ik ben (weer) zwanger![]()
Uitgerekend op 6 december. Klein Klaasje![]()
Blijf nogeven duimen dan! Jij ben de volgende joh !!quote:Op zondag 4 april 2010 10:20 schreef Sugarsnap het volgende:
Soneal en Jore, gefeliciteerd!
Hier is mijn ongi in nog geen velden of wegen te bekennen, mijn temp is wel iets naar beneden gegaan, maar niet dramatisch.
Helaas zijn de testen die ik woensdag en vrijdag heb gedaan hartstikke negatief, witter dan wit... Afwachten dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |