LOL, wat zijn jullie allemaal lief met het duimen enzo
Het gaat hier nog steeds goed, geen spotting meer, en inmiddels ook met enige regelmaat wat misselijk
En ik vind een Sinterklaascadeautje helemaal niet erg, dan krijg ik echt het idee dat die miskraam (van net na Sinterklaas) was om plaats te maken voor een Sinterklaascadeautje, nou ja, klinkt een beetje.... raar maar zo voelt het nou eenmaal
@Rocka, ik heb een fysiek probleem waarbij een langzame HCG-aanmaak vaker voorkomt, toen ik dat las was het voor mij meer een aha-erlebnis mbt de negatieve uitslag terwijl ik al 2 dagen overtijd was toen ik 19 jaar geleden zwanger was van mijn zoon, en ook in november was het slechts een "okay, ik geloof dat in de verte er wat staat" streepje op DPO 17

@ Suuzzz, de miskraam kwam bij mij niet vanzelf op gang en ook niet met medicijnen (Misoprostol) en dus is er toen tot een curettage overgegaan, de eerste menstruatie daarna kwam exact een normale cyclusduur later, en was ook een gewone menstruatie. Het is door de curettage dus waarschijnlijk niet goed te vergelijken met jouw miskraam, die kwam immers wel zelf op gang.
Ik ben blij dat er nu iig wat lijkt te gebeuren, en je lichaam weer een beetje in een cyclus begint te komen