abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80513085
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef grizzlybear het volgende:
Het is inderdaad wel erg bitter als het bij hen meteen de eerste ronde raak is ja.
Huh? Is dat bitter? Mens, ik ben 3 jáár bezig geweest, en heb het nooit bitter gevonden als iemand snel zwanger was. Oja, één keer, toen mijn zusje erover loog.

Ho, dit staat er een beetje lomp. Ik begrijp wel dat je er niet om staat te juichen dan, maar ik vind 'bitter' een beetje een sterke uitdrukking. Ongewild kinderloos zijn is bitter, dat een ander snel en makkelijk zwanger word, is toch fijn voor hen?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_80513490
Sorry
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:26:49 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_80513553
Gefeliciteerd Toverboom!
pi_80513687
gefeliciteerd Toverboom!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80513737
Super, Toverboom!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_80513898
waarom sorry? Zo voelde ik me echt. Het was een klap in mijn gezicht, vooral omdat ik nooit gedacht dat ze bij elkaar zouden blijven. Het is nou niet echt een stabiele relatie

En ik ben wel blij voor ze tuurlijk. Maar dit kwam totaal onverwachts. Ze wisten dat wij er mee bezig waren, dus ik vond het wel lief dat hij het ons persoonlijk kwam vertellen. Maar ik had echt zoiets van Ow:? Waren jullie bezig dan? Ze hebben het nog nooit over kinderen gehad, nog nooit, hij wilde nog lang niet, te jong vond hij zich. Ja dan valt het koud op mijn dak

Ik heb echt even in een put gezeten, en mezelf afgevraagd waarom zij wel?? Waarom lukt het bij hun wel?
Wat doe ik verkeerd? Is er iets mis met mij? Is er iets mis met mijn man?

Nu ben ik er weer een beetje bovenop gekomen. Ik heb met mezelf afgesproken, dat ik eerst even ga afvallen, 9 kilo moet er vanaf (voor 15-09-2010). Gezonder eten en weer meer gaan sporten. Het zwanger worden staat even op een laag pitje bij ons. Tuurlijk we hebben gewoon sex, en als het raak is, dan helemaal blij natuurlijk. Maar ik heb besloten om er niet meer om te gaan zitten treuren, ik wordt er een beetje depri van, en dat lijkt mij niet de bedoeling toch?

Ik blijf ook gewoon door tempen. Gewoon om mijn cyclus te leren kennen. Ovutestjes gebruik ik niet meer, ik ga ook niet meer testen op de nod of een dag erna. Ik ben er eventjes helemaal klaar mee

Zo dat is er even uit Ik zal dus niet meer zoveel gaan posten. Ik geef nog wel even netjes mijn NOD door
pi_80514135
Maar CA, met de vraag waarom zij wel.... vraag ik me af, waarom zij niet? Hadden ze dan eerst met je moeten overleggen?

Ik snap wel dat het wrang kan zijn hoor, ik ben zelf 5 jaar bezig geweest en heb 3 ivf-en ondergaan, maar heb het nog nooit bitter gevonden dat een ander snel zwanger raakte en me al helemaal nooit afgevraagd waarom een ander wel en ik niet... Het zo voelen voelde voor mij namelijk een beetje als het niet gunnen van de ander... Alsof een ander er iets aan kon doen dat het bij mij niet vanzelf ging.... Snap je wat ik bedoel?

Je wilt toch ook dat een ander blij is voor jou als het straks gelukt is?

Tuurlijk stak het soms dat mensen die nooit kinderen wilden uiteindelijk allemaal klaar waren met kinderen krijgen toen ik eindelijk zwanger raakte.. Maar klap in mijn gezicht... verontwaardigd omdat iemand die net bezig was al zwanger was.... nee dat heb ik nog nooit gevoeld.... Ben in deze tijden waarin steeds meer mensen met verminderde vruchtbaarheid te maken krijgen alleen maar blij als het snel lukt bij mensen... Dat geeft weer hoop!
pi_80514436
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Nu ben ik er weer een beetje bovenop gekomen. Ik heb met mezelf afgesproken, dat ik eerst even ga afvallen, 9 kilo moet er vanaf (voor 15-09-2010). Gezonder eten en weer meer gaan sporten. Het zwanger worden staat even op een laag pitje bij ons. Tuurlijk we hebben gewoon sex, en als het raak is, dan helemaal blij natuurlijk. Maar ik heb besloten om er niet meer om te gaan zitten treuren, ik wordt er een beetje depri van, en dat lijkt mij niet de bedoeling toch?
Ga je trouwen die dag?
Ik hoop voor je dat je dat dan met een mooie bolle buik doet.
En ik hoop dat de rust je goed doet en je snel van dat depri gevoel af bent.
pi_80514471
Ik vind eigenlijk dat ik in deze geen enkel recht van spreken heb, want ondanks m'n leeftijd ben ik nu al wel 2 keer zwanger geworden (hoewel ik er van uitga dat niemand jaloers is op die eerste keer met miskraam) maar ik ben zelfs voor ik hier ging meeposten bij "als het niet zo makkelijk gaat" aan het meelezen geweest, want ik ging dit hele "traject" in in de veronderstelling dat het niet of iig niet makkelijk zou lukken.

Ik snap best dat iemand heel graag wil, maar ik snap niet zo goed waar die veronderstelling dat het allemaal "wel even" zal lukken vandaan komt.

Tegenover sommigen hier schaam ik me bijna dat we nu (al)weer zwanger zijn, terwijl anderen er op papier zoveel beter voor staan, maar juist van degenen voor wie het nu al wel heel lang duurt heb ik het idee dat ze het meeste meeleven als een ander wel zwanger wordt.
pi_80514651
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Ga je trouwen die dag?
Ik hoop voor je dat je dat dan met een mooie bolle buik doet.
En ik hoop dat de rust je goed doet en je snel van dat depri gevoel af bent.
Nee ik ben al getrouwd, ik ga dan op vakantie! 2 Weekjes Tenerife Dat geeft me ook rust
pi_80516392
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
waarom sorry?
Omdat ik niemand een vervelend gevoel wilde geven. Heel veel succes met afvallen en super veel plezier alvast op vakantie! En dat het binnenkort maar lekker raak mag zijn.

McLaura: Zoals ik al eerder uit gelegd heb, ben ik niet blij met deze gevoelens (die ik dus helaas wel heb). Jammer dat je het er zo nog even in moet wrijven.

Bovendien ben ik ook echt blij voor degene die het wel snel lukt en leef ik ook echt met ze mee. Daar tegenover staat dat een miskraam echt heel vervelend was.
Als je een jaar geleden tegen mij verteld had dat ik dit zou gaan voelen had ik echt wel hetzelfde gezegd als jij nu. Ik ben blij dat jij een beter mens bent dan ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door grizzlybear op 20-04-2010 12:47:12 (Vekeerde naam... Oeps) ]
pi_80516660
Ik reageerde niet op jou, Grizzly, ik dacht dat ik op diegene met 3 maanden bezig reageerde. Vandaar de accenten op jáár!
pi_80516694
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef grizzlybear het volgende:
Bovendien ben ik ook echt blij voor degene die het wel snel lukt en leef ik ook echt met ze mee. Daar tegenover staat dat een miskraam echt heel vervelend was.
Als je een jaar geleden tegen mij verteld had dat ik dit zou gaan voelen had ik echt wel hetzelfde gezegd als jij nu. Ik ben blij dat jij een beter mens bent dan ik.
Idd.. zo voel ik het ook! Goed beschreven!
pi_80516725
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:53 schreef McLaura het volgende:
Ik reageerde niet op jou, Grizzly, ik dacht dat ik op diegene met 3 maanden bezig reageerde. Vandaar de accenten op jáár!
Grizzly is 3 maanden bezig, ik 8 (nou ja 8 rondes, 7 maanden )

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-04-2010 12:55:53 ]
pi_80516755
Bedankt allemaal voor de felicitaties
Wij zijn nog helemaal beduusd en verbaasd en vooral heel blij, ik had het niet echt aan zien komen namelijk.

Hopelijk tot snel in Z&G
pi_80516793
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:53 schreef McLaura het volgende:
Wij zijn ook pas 3 MAANDEN bezig. Maar we hebben al wel een miskraam achter de rug en dat heeft er erg ingehakt. Het gaat nu al veel beter, maar net na de miskraam had ik echt zwaar emotionele gevoelens als ik iemand met een wandelwagen zag, of met een baby, of een dikke buik, of zelfs als er op de radio over gesproken werd.

Dezelfde gevoelens zou je hebben als je wel zwanger zou zijn, maar dan positief. Helaas heb ik die nu al 2 maanden negatief.

Nogmaals, ik ben er niet blij mee dat ik ze heb, ze zijn niet terecht, maar ik voel ze wel.

Toverboom: Tot snel! Hopelijk dan
pi_80516807
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Grizzly is 3 maanden bezig, ik 8 (nou ja 8 rondes, 7 maanden )
Dan blijf ik jullie doorelkaar halen, ik dacht dat ik met de 'toen in ronde 7 zittende' een stukje had geslowchat. Zal wel aan mij liggen.
pi_80516881
Anyway, ik kan het me wel voorstellen maar vond bitter een beetje overtrokken. Ik wilde niemand kwetsen, zit gewoon belabberd in mijn vel en zelfs 'wil je een broodje' kan verrot uit mijn snaveltje komen de laatste dagen.

Gaat wel over. In elk geval sorry indien je je gekwetst voelt (wie dan ook) maar de sneer van 'ben blij dat jij een beter mens bent dan ik' was ook niet nodig.
pi_80516937
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:58 schreef McLaura het volgende:
Anyway, ik kan het me wel voorstellen maar vond bitter een beetje overtrokken. Ik wilde niemand kwetsen, zit gewoon belabberd in mijn vel en zelfs 'wil je een broodje' kan verrot uit mijn snaveltje komen de laatste dagen.

Gaat wel over. In elk geval sorry indien je je gekwetst voelt (wie dan ook) maar de sneer van 'ben blij dat jij een beter mens bent dan ik' was ook niet nodig.
Oeps, sorry daarvoor dan, maar dat voel ik echt. Dus ik vind het echt super vervelend dat ik deze gevoelens heb. Dus ik vind het fijn dat andere dat niet hebben.

Edit:
Ik voel me trouwens ook zeker niet gekwetst, want ik verwacht van niemand dat hij/zij mijn gevoelens begrijpt, gezien het feit dat ik ze zelfs niet eens begrijp.
pi_80517725
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:58 schreef McLaura het volgende:
Ik wilde niemand kwetsen, zit gewoon belabberd in mijn vel en zelfs 'wil je een broodje' kan verrot uit mijn snaveltje komen de laatste dagen.
Daarvoor
pi_80521944
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:50 schreef Soneal het volgende:
Tegenover sommigen hier schaam ik me bijna dat we nu (al)weer zwanger zijn, terwijl anderen er op papier zoveel beter voor staan,
Hartstikke fijn juist dat je die stomme statistieken een lesje hebt geleerd!
pi_80522084
Kolonia, wat ben je een enorme schat

Ik hoop zo dat je binnenkort eindelijk ook in Z&G op de lijst staat
pi_80522192
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 15:08 schreef Kolonia het volgende:

[..]

Hartstikke fijn juist dat je die stomme statistieken een lesje hebt geleerd!
Hahahaha
pi_80524553
Toverboom, yaaaaay!

Het lijkt me wel lastig als je het "bitter" vindt dat mensen om je heen zwanger worden. Tuurlijk is het soms misschien slikken, maar bij mij is het dan meer een "ik wil zelf ook weer zo graag". Dat komt volgens mij wel voornamelijk door mijn mk, een soort angst dat het niet goed zal gaan of niet meer gaat lukken (onredelijk, weet ik, maar toch. ).
pi_80526042
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef Entreri het volgende:
Tuurlijk is het soms misschien slikken, maar bij mij is het dan meer een "ik wil zelf ook weer zo graag".
Dat vind ik dus ook.
Ik vind het helemaal super als mensen direct zwanger zijn... dat gun je toch iedereen? Niks bitters aan.
Al kan ik me wel voorstellen dat het even slikken is dat je er steeds mee geconfronteerd wordt... en in sommige gevallen ook nog heel onverwachts... Niet 'niet gunnen', maar meer een 'ik wou dat het bij ons ook zo makkelijk ging'... dat had ik na de miskraam iig een beetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')