Huh? Is dat bitter? Mens, ik ben 3 jáár bezig geweest, en heb het nooit bitter gevonden als iemand snel zwanger was. Oja, één keer, toen mijn zusje erover loog.quote:Op maandag 19 april 2010 12:26 schreef grizzlybear het volgende:
Het is inderdaad wel erg bitter als het bij hen meteen de eerste ronde raak is ja.
Ga je trouwen die dag?quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Nu ben ik er weer een beetje bovenop gekomen. Ik heb met mezelf afgesproken, dat ik eerst even ga afvallen, 9 kilo moet er vanaf (voor 15-09-2010). Gezonder eten en weer meer gaan sporten. Het zwanger worden staat even op een laag pitje bij ons. Tuurlijk we hebben gewoon sex, en als het raak is, dan helemaal blij natuurlijk. Maar ik heb besloten om er niet meer om te gaan zitten treuren, ik wordt er een beetje depri van, en dat lijkt mij niet de bedoeling toch?
Nee ik ben al getrouwd, ik ga dan op vakantie! 2 Weekjes Tenerifequote:Op dinsdag 20 april 2010 11:49 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Ga je trouwen die dag?
Ik hoop voor je dat je dat dan met een mooie bolle buik doet.
En ik hoop dat de rust je goed doet en je snel van dat depri gevoel af bent.
Omdat ik niemand een vervelend gevoel wilde geven. Heel veel succes met afvallen en super veel plezier alvast op vakantie! En dat het binnenkort maar lekker raak mag zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
waarom sorry?
Idd.. zo voel ik het ook! Goed beschreven!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef grizzlybear het volgende:
Bovendien ben ik ook echt blij voor degene die het wel snel lukt en leef ik ook echt met ze mee. Daar tegenover staat dat een miskraam echt heel vervelend was.
Als je een jaar geleden tegen mij verteld had dat ik dit zou gaan voelen had ik echt wel hetzelfde gezegd als jij nu. Ik ben blij dat jij een beter mens bent dan ik.
Grizzly is 3 maanden bezig, ik 8 (nou ja 8 rondes, 7 maandenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:53 schreef McLaura het volgende:
Ik reageerde niet op jou, Grizzly, ik dacht dat ik op diegene met 3 maanden bezig reageerde. Vandaar de accenten op jáár!
Wij zijn ook pas 3 MAANDEN bezig. Maar we hebben al wel een miskraam achter de rug en dat heeft er erg ingehakt. Het gaat nu al veel beter, maar net na de miskraam had ik echt zwaar emotionele gevoelens als ik iemand met een wandelwagen zag, of met een baby, of een dikke buik, of zelfs als er op de radio over gesproken werd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:53 schreef McLaura het volgende:
Ik reageerde niet op jou, Grizzly, ik dacht dat ik op diegene met 3 maanden bezig reageerde. Vandaar de accenten op jáár!
Dan blijf ik jullie doorelkaar halen, ik dacht dat ik met de 'toen in ronde 7 zittende' een stukje had geslowchat. Zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Grizzly is 3 maanden bezig, ik 8 (nou ja 8 rondes, 7 maanden)
Oeps, sorry daarvoor dan, maar dat voel ik echt. Dus ik vind het echt super vervelend dat ik deze gevoelens heb. Dus ik vind het fijn dat andere dat niet hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:58 schreef McLaura het volgende:
Anyway, ik kan het me wel voorstellen maar vond bitter een beetje overtrokken. Ik wilde niemand kwetsen, zit gewoon belabberd in mijn vel en zelfs 'wil je een broodje' kan verrot uit mijn snaveltje komen de laatste dagen.
Gaat wel over. In elk geval sorry indien je je gekwetst voelt (wie dan ook) maar de sneer van 'ben blij dat jij een beter mens bent dan ik' was ook niet nodig.
Daarvoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:58 schreef McLaura het volgende:
Ik wilde niemand kwetsen, zit gewoon belabberd in mijn vel en zelfs 'wil je een broodje' kan verrot uit mijn snaveltje komen de laatste dagen.
Hartstikke fijn juist dat je die stomme statistieken een lesje hebt geleerd!quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:50 schreef Soneal het volgende:
Tegenover sommigen hier schaam ik me bijna dat we nu (al)weer zwanger zijn, terwijl anderen er op papier zoveel beter voor staan,
Hahahahaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:08 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Hartstikke fijn juist dat je die stomme statistieken een lesje hebt geleerd!
Dat vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef Entreri het volgende:
Tuurlijk is het soms misschien slikken, maar bij mij is het dan meer een "ik wil zelf ook weer zo graag".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |