The G'squote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef pberends het volgende:
En de term "Visitors"... hebben die mongolen geen echte naam voor hun alienras? Wij heten toch ook geen "Gastheren".
nietsquote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
wel vreemd de V's iedere peace ambasador uitrusten met een camera maar op hun eigen schepen zijn er totaal geen camera's.
ben ook benieuwd wat chad decker nu allemaal gaat doen
In de preview die ik gisteren zag zei hij "I'm not buying it." tegen Anna, dus ik ben benieuwd waar hij achterdochtig over aan het worden is en of hij iets gaat ondernemen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Het blijkt niet eens aan de HD-versies te liggen, maar ook de SD-versie is schokkerig. Zo te zien is het gewoon zo uitgezonden. Echt superslordig van de makersquote:Op zondag 11 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Zo, alle 6 de afleveringen gezien. Best aardig. Maar hebben hier meer mensen last van de HD-rips van de serie?
Ik vind de HD-rips nogal "schokkerig" overkomen from time to time. Erg vervelend.
Das maar een van de 1000 loopholesquote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
wel vreemd de V's iedere peace ambasador uitrusten met een camera maar op hun eigen schepen zijn er totaal geen camera's.
Nou mij is t bog nooit opgevallen maar zal er deze week eens op letten..quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Het blijkt niet eens aan de HD-versies te liggen, maar ook de SD-versie is schokkerig. Zo te zien is het gewoon zo uitgezonden. Echt superslordig van de makers!
Ik snap niet dat jullie het niet zien.
Je ziet zeer duidelijk, als je bv. "vloeiende" shots ziet van steden, dat het helemaal niet vloeiend gaat en dat ie af en toe frames lijkt in te halen.
Kijk bijvoorbeeld eens na de laatste aflevering S01E06.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:29 schreef sbientje het volgende:
[..]
Nou mij is t bog nooit opgevallen maar zal er deze week eens op letten..
Heb even goed gekeken, maar inderdaad het is best schokkerigquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens na de laatste aflevering S01E06.
En dan de "Sydney-shot", van 0 minuut 29 tot 0 minuut 40. Dat gaat tyfusschokkerig. Hij loopt de hele tijd frames in te halen! Het gebeurt iets van 8 keer ofzo.
Ben ik nu zo slim of zijn jullie zo dom?
Iemand met een IQ hoger dan 80quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb even goed gekeken, maar inderdaad het is best schokkerig![]()
Wel slecht gerenderd hoor
Die laatste afleveringen komen toch allemaal van verschillende rippers vandaan, lijkt me sterk dat zulke profs allemaal zulke bagger produceren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Lijkt me eerder dat het encoden niet goed is gegaan of niet helemaal de goede instellingen.
Ik voel me gevleidquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Iemand met een IQ hoger dan 80.
Dit is voor het eerst dat ik het zie bij een Amerikaanse serie. Het wordt gewoon zo uitgezonden (of het is zelfs zo opgenomen). Ik dacht eerst dat m'n PC naar de klote was.
LOL. Dus de afleveringen zijn eigenlijk te lang gemaakt? Knip er dan liever tussenstukjes uit die er toch niet toe doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
Dat schokkerige is een rotgeintje van ABC (no shit!). iets met frame dropping ofzoiets zodat ze meer commercials kunnen passen. Door dat gedoe was vorig jaar de seizoen 5 premiere van Lost zo laat pas te krijgen in 720p omdat het beeld als een hoer framedropte.
Als je een serie maakt, hou je toch rekening met de kabelproducent en de reclames? En anders kun beter wat shots verwijderen ipv de hele serie te fucken met framelagging.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nee de afleveringen zijn niet te lang gemaakt, ABC wil meer reclame erin stouwen.
Dit verhaal heb ik ook wel eens eerder gehoord geloof ik. Een aflevering op CityTV Canada bv. is 30 seconden langer dan dezelfde aflevering op ABC.
T/m 4 geloof ik, maar bedoel je dat je ervoor hebt gekozen om de eerste eps te skippen en in plaats daarvan een special te kijken? Dat klinkt een beetje vaag namelijk..quote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef farscapevr7 het volgende:
ik heb die special gekeken, vanaf welke aflevering kan ik nu kijken? maw tot welke aflevering is die special?
ja wilde kijken of de serie wat is;)quote:Op woensdag 14 april 2010 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
T/m 4 geloof ik, maar bedoel je dat je ervoor hebt gekozen om de eerste eps te skippen en in plaats daarvan een special te kijken? Dat klinkt een beetje vaag namelijk..
Dat heet drama, niet soap. Dat is wel ff wat anders.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:30 schreef pberends het volgende:
Wat een kut-aflevering, bijna GTST qua soap-gehalte.
quote:
Deze aflevering sloeg nergens op, snap niet waarom iedereen hier zo positief is. Dat babygezeik, dat Tyler-gezeik, dat nep-zelfmoord-gezeikquote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat heet drama, niet soap. Dat is wel ff wat anders.
Dat achterdochtige mens met der kluis ookquote:Op woensdag 14 april 2010 22:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Deze aflevering sloeg nergens op, snap niet waarom iedereen hier zo positief is. Dat babygezeik, dat Tyler-gezeik, dat nep-zelfmoord-gezeik.
Omdat het einde van V wel in zicht is...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waar komt die neiging om door te kijken dan vandaan? Je bent er vrij negatief over
Wees blij dat iemand ze voor je riptquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Iemand met een IQ hoger dan 80.
Dit is voor het eerst dat ik het zie bij een Amerikaanse serie. Het wordt gewoon zo uitgezonden (of het is zelfs zo opgenomen). Ik dacht eerst dat m'n PC naar de klote was.
Ja, ik kijk voor de dramaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
E07 van gister bekeken. Vette aflevering dit keer. Action packed, plot unfolding shiz.. En de drama-fans komen ook niets te kort.
quote:Op donderdag 15 april 2010 07:57 schreef KingOfMars het volgende:
Oh crap, is dit de nieuwe zeikreeks van pberends? De kopspijkers topics waren ook al onleesbaar door dat wekenlange geteringzeik van 'm, KIJK DAN GEWOON NIET KLOJO.
Kritiek, prima, maar obious troll is very obvious...
Ik heb er nu extra opgelet en ik heb het idd ook niet gemerkt.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Maar ik kan wel iets positiefs over S01E07 zeggen. Dat schokkerige frame-gedoe merkte ik niet tijdens deze aflevering.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:46 schreef zuigmarmot het volgende:
Die priester lijkt wel enorm op de cameraman/reporter uit V TOS
Of roep ik nu enorm hard naar captain obvious ?
Ze willen toch de mensheid in de gaten houden...quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Maar ik kan wel iets positiefs over S01E07 zeggen. Dat schokkerige frame-gedoe merkte ik niet tijdens deze aflevering.
S01E08 was wél weer schokkerigquote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Hij's ook zo objectief als journalist dat hij 80% van z'n tijd bij Anna verblijft.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:16 schreef DJKoster het volgende:
Mwah, geen onaardige aflevering...
Maar dat Chad Decker inmiddels niet is opgegeten door Anna kan ik bijna niet geloven, ik had hem dus echt allang uit een ruimteschip gekickt..
Hoe was Ryan trouwens ongemerkt (en uiteraard nét op het juiste moment door die trace) in die healing center gekomen? Lijkt me sterk dat die V's hem zomaar hebben binnengelatenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
S01E08 was wél weer schokkerig.
Overigens vond ik de aflevering zelf niet slecht. Laat die baby met staart maar geboren worden!
Anna is een freakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Het is geen goede seks als het achteraf geen pijn doetquote:Op woensdag 21 april 2010 19:33 schreef pberends het volgende:
Lijkt me pijnlijk, een blowjob van Anna... van die Reptiliantanden in je zaakje.
Zozoquote:Op woensdag 21 april 2010 19:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is geen goede seks als het achteraf geen pijn doet.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zozo![]()
[ afbeelding ]
Lekker hoor!
Hij verwacht zich bij de winnende partij aan te sluiten. En daar later misschien voor beloond te worden.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net even gekeken, toch een aardige aflevering. Het einde was alleen een beetje mwah, mensen die opeens vechten voor de V's? Het moet niet gekker worden hoor
als ze zichzelf nou wat meer in de gaten hielden hadden ze de halve 5th column al opgedoektquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze willen toch de mensheid in de gaten houden...
Dus zo zien de Illuminati eruitquote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zozo![]()
[ afbeelding ]
Lekker hoor!
Gewoon een deal sluiten, zij mogen de aarde innemen, krijgen alle mannen zo'n mooie reptilianvrouwtje die niet loopt te zeiken.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus zo zien de Illuminati eruit
Anna = Barack Obama Barry Soetoro
Of misschien moet je eerder bij Michelle zijn...quote:Op donderdag 22 april 2010 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus zo zien de Illuminati eruit
Anna = Barack Obama Barry Soetoro
Lisaquote:Op donderdag 22 april 2010 08:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon een deal sluiten, zij mogen de aarde innemen, krijgen alle mannen zo'n mooie reptilianvrouwtje die niet loopt te zeiken.
[ afbeelding ]
Juist niet corrupt...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef pberends het volgende:
Ik vond die VN-secretaris goed gecast trouwens. Echt zo'n lekkere corrupte neger.
Hij wilde de industries toch beschermen.quote:
De vader van Jake was in Jericho een sukkelje maar in Deadwood een gevreesde baasquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:06 schreef Mirel het volgende:
Jericho's Robert en Jake waren wel goede acteurs. Vader van Jake ook. Nuts 8)
Moeilijk over te oordelen denk ik aangezien dat onderdeel van haar rol zal zijn..quote:
Anders zouden miljoenen mensen opeens werkloos wordenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij wilde de industries toch beschermen.
Dat zei Bush ook altijd op de klimaatconferenties.quote:Op zondag 25 april 2010 02:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Anders zouden miljoenen mensen opeens werkloos worden
*eens is*quote:Op woensdag 28 april 2010 05:15 schreef OMG het volgende:
Ryan's vrouw / vriendin is een muts en Tyler heb ik altijd al vervelend joch gevonden.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
V ratings
Ep 1 - 5.2 rating (14,3 miljoen kijkers)
Ep 2 - 3.8 rating (10,7 miljoen kijkers)
Ep 3 - 3.1 rating (9,3 miljoen kijkers)
Ep 4 - 3.1 rating (9,2 miljoen kijkers)
Ep 5 - 2.8 rating (7,0 miljoen kijkers)
Ep 6 - 2.4 rating (5.8 miljoen kijkers)
Ep 7 - 2.3 rating (5,9 miljoen kijkers)
Ep 8 - 2.2 rating (5,8 miljoen kijkers)
Ep 9 - 1.9 rating (5,0 miljoen kijkers)
Ouch, voor het eerst had V een herhaling van Lost als lead in en blijkbaar heeft dat zo zijn impact gehad.
Misschien herstellen de ratings weer een beetje als Lost volgende week terugkomt, maar het blijft treurig dat een high-profile serie als V een sterke lead in nodigt heeft om redelijke kijkcijfers binnen te halen.
Ik zie ABC echt geen volledig nieuw seizoen bestellen als ze sowieso al gaan voor een vernieuwing.
Ik denk dat V al blij mag zijn met een tweede seizoen bestaande uit 12 of 13 afleveringen, maar meer ook niet. Daarnaast mogen ze de laatste 3 afleveringen wel wat herstellen in de kijkcijfers. En als ABC veel vertrouwen heeft in nieuwe line-up dan zouden ze V gewoon moeten laten vallen.
Vond ik ook. Alleen dat met die Tylerquote:Op woensdag 28 april 2010 19:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het was weer vermakelijk, maar niet denderend.
Ik merkte gister op dat hij mogelijk ook een V is:quote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dan Chad, ik vind hem echt te slecht spelen
Haha, dat stukje viel mij ook op. Zo van, wie kan de gekste gezichten trekken voor de cameraquote:Op donderdag 29 april 2010 09:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik merkte gister op dat hij mogelijk ook een V is:
[ afbeelding ]
Ja, het zat iets te lang in beeld ofzo. De cameraploeg zegt "Good work" en dan trekt hij zelfgenoemzaam een arrogante kop.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, dat stukje viel mij ook op. Zo van, wie kan de gekste gezichten trekken voor de camera
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:49 schreef Mirel het volgende:
Dokter is in het echt de vrouw van Michael Shanks, Daniel Jackson uit Stargate. Ze zat ook in seizoen 9 en 10 van Stargate SG-1. Die 2 zie je de laatste tijd wel vaker op tv, gun ze het van harte. Vooral Michael Shanks verdient het van de hele cast van Stargate het meest
Nu je het zegt, inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 20:49 schreef Mirel het volgende:
Dokter is in het echt de vrouw van Michael Shanks, Daniel Jackson uit Stargate. Ze zat ook in seizoen 9 en 10 van Stargate SG-1. Die 2 zie je de laatste tijd wel vaker op tv, gun ze het van harte. Vooral Michael Shanks verdient het van de hele cast van Stargate het meest
Yep. Wishful hearing perhaps?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:01 schreef pberends het volgende:
Ben ik overigens de enige die The 5th Column als een homofiele organisatie vind klinken?
Ik zie hem nog nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:03 schreef Cerbie het volgende:
Er is al een nieuwe (ep 10)
Ik lees jouw bericht echt 5 sec. voordat het gebeurt in die serie. ik zo van huh wat bedoelt ie, oh dat!quote:
Eensch...quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:50 schreef Salamander het volgende:
Ik denk dat als Anna Lisa niet vermoord ze zich uiteindelijk bij de 5th Column aansluit.
Die Lisa is wel een vies sletje. "Ik wil gewoon weten hoe het was" over haar eerste seks met een mensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Salamander het volgende:
Hij is een terrorist, dus het lijkt me aannemelijk dat hij aan dit soort dingen kan komen. Binnen een paar uur is misschien een beetje snel.
Maar over Tyler; Anna wil perse hem als vriend voor Lisa. Zijn verwekking is een mysterie.
Ik denk dat hij genetisch aangepast is om een kind met een V te kunnen krijgen. Zodat ze als paar een voorbeeld kunnen zijn voor de hele mensheid.
Nu hebben ze al seks gehad, dus kan ze al zwanger zijn. Dus haar kind is Star Child (voor de mensen die de originele serie kennen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef pberends het volgende:
Anna had tegen Lisa moeten zeggen: "Go anal" om zo Tyler terug te krijgen.
Niks Star Child, hij is Jezusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Salamander het volgende:
Maar over Tyler; Anna wil perse hem als vriend voor Lisa. Zijn verwekking is een mysterie.
Ik denk dat hij genetisch aangepast is om een kind met een V te kunnen krijgen. Zodat ze als paar een voorbeeld kunnen zijn voor de hele mensheid.
Nu hebben ze al seks gehad, dus kan ze al zwanger zijn. Dus haar kind is Star Child (voor de mensen die de originele serie kennen.
Ik denk dat we die niet meer terugzien. Misschien sterft de moeder wel tijdens de bevalling.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:11 schreef Witchfynder het volgende:
Als dat kind Star Child zou zijn, wat maakt dat het kind van Ryan dan?
"bronnen" zeggen dit, maar het is niet officieel?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:16 schreef PPL het volgende:
2e Seizoen aangekondigd.
http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010/05/abc-renews-v.html
[ afbeelding ]
quote:Ook werd vrijdag bekend dat tv-netwerk ABC doorgaat met een tweede seizoen van de science-fictionserie V, dit ondanks zeer matige ratings. De toekomst van een andere Amerikaanse serie, Heroes, hangt aan een zijden draadje. Mogelijk komt er van Heroes een verkort nieuw seizoen dat de serie gaat afsluiten.
Ik vond de afgelopen aflevering ook niet onaardig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef sbientje het volgende:
nou, ik kijk het nog steeds, het wordt wel steeds beter maar om nou te zeggen dat ik het geweldig vind, neuh...
Hahaha, die Chad moet bij Fox News gaan werken. Wat een objectieve pipo is dat. Zelfs de Televaag is nog objectiever.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:56 schreef Tegan het volgende:
Chad is echt een mongool. Ik kan gewoon niet serieus naar hem kijken.
De mensen moeten zich met hun kunnen identificeren vandaar dat ze menselijke namen hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond de afgelopen aflevering ook niet onaardig.
Maar de serie blijft gay, waarom hebben die aliens alleen maar menselijke namen, hebben ze geen echte alien-namen zoals Orki en Butu ofzo? En waarom geen achternaam.
Leuk - niemand die zich afvraagt wat hun echte namen zijn, van welke planeet ze komen, hoe hun alien-ras heet en of ze in God geloven?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:26 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
De mensen moeten zich met hun kunnen identificeren vandaar dat ze menselijke namen hebben.
Orki en Butuquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond de afgelopen aflevering ook niet onaardig.
Maar de serie blijft gay, waarom hebben die aliens alleen maar menselijke namen, hebben ze geen echte alien-namen zoals Orki en Butu ofzo? En waarom geen achternaam.
Das toch allang bekend, ze gaan de mensheid converteren naar V's. Is in een v/d eerste afleveringen aan bod gekomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
Vast wel, dat wordt alleen niet benoemd in het verhaal. Ik zie ook niet in waarom dat belangrijk is.
Het is juist vreemder dat de verzetsleden zich niet afvragen wat ze komen doen.
V een 'fan fav'? Ik kan het me haast niet voorstellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:16 schreef PPL het volgende:
2e Seizoen aangekondigd.
http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010/05/abc-renews-v.html
[ afbeelding ]
Als dat zo zou zijn, waarom moet die hybrid baby van Ryan dan dood volgens Anna?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lijkt mij dat ze gewoon willen dat mensen met V's kunnen kruisen zodat ze een soort creëren dat immuun is voor de stof die de wetenschappers maken.
Op de officiele V-site staan al foto's dat Anna met een kind in haar handen staat, dus wellicht wil ze er gewoon controle over?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, waarom moet die hybrid baby van Ryan dan dood volgens Anna?
Anna heeft gedreigd om de directie van ABC om te leggen als de serie niet wordt verlengd. Wat denkt gij nou?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
V een 'fan fav'? Ik kan het me haast niet voorstellen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Anna heeft gedreigd om de directie van ABC om te leggen als de serie niet wordt verlengd. Wat denkt gij nou?
Is die er al wel een?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Cerbie het volgende:
Heeft iemand trouwens een trailer/preview voor 2x01 gevonden?Schiet niet echt op, zoeken naar een serie die "V" heet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Einde was niet slecht![]()
Alleen jammer van Ryan. Ben benieuwd naar het 2e seizoen. Hopelijk zullen de schrijvers de komende maanden wat beter gaan nadenken over de vele fouten die zijn begaan in het 1e seizoen![]()
Nog even wat mooie kiekjes van onze florissante Anna![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol pas over 3 maanden op zijn vroegst.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Cerbie het volgende:
Heeft iemand trouwens een trailer/preview voor 2x01 gevonden?Schiet niet echt op, zoeken naar een serie die "V" heet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb de s02e01 al mogen aanschouwen. Ongelooflijk wat jullie allemaal te wachten staat
Die lag nog in zijn medicijnkastje in de badkamer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Spannend einde, waarom nam Joshua niet zijn pil?
Hoe?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb de s02e01 al mogen aanschouwen. Ongelooflijk wat jullie allemaal te wachten staat
quote:
Erger dan Prisonbreak of Heroes wordt het niet..quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:33 schreef Cerbie het volgende:
Je bent in de vorige aflevering nog de meest gezochte crimineel in Amerika. Goed idee om dan een volle kerk in te lopen. Net als openlijk duidelijk maken dat je de V's niet vertrouwt terwijl je hoofd van de V-taskforce bent
Wel goede aflevering verder, vooral het einde.![]()
Die neusgaten gingen zover open dat ik dacht dat ik erin zou vallen als ik dichter bij mijn scherm zou komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Einde was niet slecht![]()
Alleen jammer van Ryan. Ben benieuwd naar het 2e seizoen. Hopelijk zullen de schrijvers de komende maanden wat beter gaan nadenken over de vele fouten die zijn begaan in het 1e seizoen![]()
Nog even wat mooie kiekjes van onze florissante Anna![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde slagtanden zien. Maar zag enkelt een perfect recht modellen-gebit waar Colgate jaloers op kan zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die neusgaten gingen zover open dat ik dacht dat ik erin zou vallen als ik dichter bij mijn scherm zou komen.
Dat doen we ook, meteen na de geboorte..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef Tegan het volgende:
Als wij als volwassenen voor het eerst sad zouden zijn zouden we ook zo huilen.
En waarom denk je dat er een 2e seizoen aankomt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 03:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel balen dat dit al het seizoenseinde is, ik vind het nu zo niet afgerond.
Met het huidige zenderbeleid in Amerika zegt dat niks, van andere goede series hebben ze ook de stekker eruit gehaald.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En waarom denk je dat er een 2e seizoen aankomt?
V is anders al officieel renewed hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met het huidige zenderbeleid in Amerika zegt dat niks, van andere goede series hebben ze ook de stekker eruit gehaald.
Ik denk dat de 5th Column V's aan boord hem redde en hem volgend seizoen naar beneden proberen te sturen om met Erica enzo te vechten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Asskimo het volgende:
Is Marcus nu 5th column en wordt Joshua nergens van verdacht dat ze m terughalen?
denk dat marcus joshua martelt om erachter te komen wie er allemaal nog meer 5th column zijn, aan de andere kant joshua zou toch (als hoofd medical) moeten weten dat V's tot leven gewekt kunnen worden. gewoon een goed eindequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat de 5th Column V's aan boord hem redde en hem volgend seizoen naar beneden proberen te sturen om met Erica enzo te vechten.
Kan ook zijn dat Marcus Joshua redde om 'm te kunnen ondervragen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Asskimo het volgende:
Is Marcus nu 5th column en wordt Joshua nergens van verdacht dat ze m terughalen?
Queen, is ze dan anders dan de andere V'squote:Op donderdag 20 mei 2010 16:53 schreef PPL het volgende:
Beschouwt Joshua nu Lisa als 'Queen'?
wellicht weten we na seizoen 2 meerquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:38 schreef SiGNe het volgende:Jum
Ik snap sowieso niet waarom Lisa de enige is die Anna "mom" noemt, is ze inderdaad degene die de kolonie overneemt als Anna dood mocht gaan?
Het lijkt een beetje op een wespenkolonie maar daar worden de nieuwe koninginnen pas gemaakt als de oude dood is (de broedkamers van de werksters worden groter gemaakt waardoor er koninginnen kunnen groeien die in de lente weer uitvliegen om nieuwe kolonies te stichten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Ja zoiets denk ik ook. Dat de Queer Bee de Queen Bee van de troon wil stoten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Marcus Joshua redde om 'm te kunnen ondervragen.
Ik vind het er trouwens ook een beetje op lijken alsof Marcus 5th Column wil gebruiken om Anna van de troon te stoten (zodat hij er zelf op kan gaan zitten)
Gezien de slechte CGI zal er wel weinig budget zijn daarvoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:32 schreef pberends het volgende:
Godverdegodver, waarom laten ze die baby nu helemaal niet zien! Dat was juist het leukst geweest![]()
![]()
.
Nee, ze houden ze spanning er nog even in, was in de oude serie ook zo. Je zag wel dat staartje alvast.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:05 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Gezien de slechte CGI zal er wel weinig budget zijn daarvoor.
Een soort van tentacle-hulk?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:40 schreef SiGNe het volgende:
't wordt in elk geval een groene baby, nu alleen nog de vraag of het er menselijk uitziet of als een reptiel.
Mij lijkt het dat het er menselijk uitziet, maar dan groen en met staart.
Als het er als een reptiel uitziet is er helemaal niks meer menselijks aan en het moet natuurlijk wel een hybrid zijn.
Echt hé, klojo's, zou een mooie eind scene zijn!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:32 schreef pberends het volgende:
Godverdegodver, waarom laten ze die baby nu helemaal niet zien! Dat was juist het leukst geweest![]()
![]()
.
Ik kon wel door de grond zakken toen ze weigerden de baby te laten zien. Ik was juist zeer benieuwd, want die zwangerschap speelt de hele serie door al een grote rol. Maar nee hoor, geen beelden natuurlijkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:49 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Echt hé, klojo's, zou een mooie eind scene zijn!
Gelukkig weet Chad wat er nu echt gaande is, die mongool.
In de original V was het een menselijke baby met een reptielen tong.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 03:40 schreef SiGNe het volgende:
't wordt in elk geval een groene baby, nu alleen nog de vraag of het er menselijk uitziet of als een reptiel.
Mij lijkt het dat het er menselijk uitziet, maar dan groen en met staart.
Als het er als een reptiel uitziet is er helemaal niks meer menselijks aan en het moet natuurlijk wel een hybrid zijn.
Marcus is 5th column.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
marcus wil anna denk ik van de troon stoten aangezien zij nu ook menselijke trekjes begint te krijgen, nu ze uit wraak al het 'plan' heeft ingeschakeld.
En dat 2e groene monster dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 04:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
In de original V was het een menselijke baby met een reptielen tong.
Marcus blijkt een geheime relatie te hebben met Hobbs. Die foto's die hij Hobbs liet zien was gayporn. Ik zei toch dat 5th Column een homo-organisatie was.quote:
quote:
Zeker, maar ben al blij dat het door gaat voor een tweede seizoenquote:Op maandag 24 mei 2010 15:46 schreef kenwel het volgende:
Zeer goede slot aflevering van dit seizoen hopelijk wordt het nog beter en spannender.
Of posten in TRU.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:11 schreef MrData het volgende:
Als de 5th column nou gewoon een Visitor kidnappen en het mensenhuidje er vanaf trekken en daar een filmpje van op Youtube zetten...maarja dan roepen de meesten toch 'hoax'![]()
"V staat voor Varaantjes" als titelquote:Op maandag 24 mei 2010 19:53 schreef SiGNe het volgende:
Kan Djeez er weer een Frontpage bericht van maken
Was in de vorige serie ook al zo (toen hadden ze geen internet, maar goed, in de krant), zat ik ook al steeds te denken, vang er eentje en laat hem aan de hele wereld zien!quote:Op maandag 24 mei 2010 18:11 schreef MrData het volgende:
Als de 5th column nou gewoon een Visitor kidnappen en het mensenhuidje er vanaf trekken en daar een filmpje van op Youtube zetten...maarja dan roepen de meesten toch 'hoax'
Geen camera's op het schip, iedereen kan overal maar komen, er zitten gaten in deze serie waar je een vrachtwagen doorheen kan rijden.
Maar toch seizoen 2 gaan kijken
Omdat degene die de bom tussen de eieren gooide geen uniform aanhad?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:57 schreef MrData het volgende:
Als iedereen een uniform-camera heeft, waarom kon Anna dan niet gewoon de beelden bekijken om er achter te komen wie die bom geplant heeft?
En tsja, als je een vloot ruimteschepen kan bouwen en jezelf zo vermommen dat je er precies zo uitziet als een ander ras, kun je vast ook wel rekening houden met de mogelijkheid op indringers en verraders.
Maar dit is eigenlijk ook geen serie om te gaan nickpicken dat weet ik ook wel.
Das rood door de uitlaatgassen van die 10000000000000 V schepen die zijn gearriveerd, logisch....quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:32 schreef Prowl het volgende:
Was die rode lucht nou de laatste aflevering?
De V schepen hebben geen uitlaatgassen want ze draaien op de 'schone energie' die Anna toonde op de wereldconferentie...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:48 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Das rood door de uitlaatgassen van die 10000000000000 V schepen die zijn gearriveerd, logisch....
Blue energy doet maar 2 dingen en dat is je emoties onderdrukken en je Anna als god laten zien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
De V schepen hebben geen uitlaatgassen want ze draaien op de 'schone energie' die Anna toonde op de wereldconferentie...
Waarschijnlijk november.quote:
Bronquote:So the Writers have been back at work since the first week of June 2010.. Cast and Crew begin filming Season Two from Thursday 12th August 2010.. Will we see V: The New Season Season Two in November 2010??
Wat heeft Lisa een puntige knieënquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:34 schreef pberends het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://forum.phun.org/showthread.php?t=520485
Lisa en haar moeder
Hubba hubba!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:34 schreef pberends het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://forum.phun.org/showthread.php?t=520485
Lisa en haar moeder
Dat komt door alle geile mensenmannen die ze knietjes moet geven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heeft Lisa een puntige knieën
of ze moet vaak op de knieënquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat komt door alle geile mensenmannen die ze knietjes moet geven.
Ik wist niet dat Anna een transseksueel was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |