quote:Op zondag 18 april 2010 22:31 schreef lelouch het volgende:
Onbegrijpelijk voor mij hoe iets als Human Target beter kan scoren dan V of FlashForward

Meh, V en FlashForward zijn gewoon erg slecht. Human Target heeft nog iets vermakelijks denk ik. Hoewel ik die na twee episodes ook niet meer gevolgd heb.quote:Op zondag 18 april 2010 22:31 schreef lelouch het volgende:
Onbegrijpelijk voor mij hoe iets als Human Target beter kan scoren dan V of FlashForward

Human Target heeft veel betere karakters dan V en FlashForward, betere dialogen, meer humor, beter gefilmde actiescènes, beter acteerwerk, betere plots. Het enige wat V en FlashForward hebben zijn doorlopende plots, voor de rest zijn het beide zeer matige series.quote:Op zondag 18 april 2010 22:31 schreef lelouch het volgende:

Het doorlopende plot is mij voor een belangrijk punt. Dit geeft me wat meer het idee erbij na te moeten denken, alsof het een grote puzzel is. Dit bevalt me.quote:Op maandag 19 april 2010 00:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Human Target heeft veel betere karakters dan V en FlashForward, betere dialogen, meer humor, beter gefilmde actiescènes, beter acteerwerk, betere plots. Het enige wat V en FlashForward hebben zijn doorlopende plots, voor de rest zijn het beide zeer matige series.

FlashForward - hele grote kans (99%)quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:47 schreef heksehiel het volgende:
Flash Forward, Damages, Dollhouse, Life Unexpected, Nip Tuck allemaal gecanceld?![]()

Dank je voor dit oppeppende berichtquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
FlashForward - hele grote kans (99%)
Damages - grote kans (90%)
Dollhouse - ja
Life Unexpected - redelijke kans (70%)
Nip Tuck - ja
LUX zie ik misschien nog wel terugkomen.
De kijkcijfers waren alleen teleurstellend en waarschijnlijk had The CW wel wat meer verwacht van LUX.

Kijk je zoveel series, staat 24 er niet tussenquote:Op zondag 4 april 2010 07:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
TNT
Saving Grace (ends June 21st)
HawthoRNe (returns June 22nd)
Leverage (returns June 27th)
The Closer (returns July ??)
Dark Blue (returns August ??)
Will DirectTV Save “Damages?”
Ik heb dit seizoen trouwens aardig wat series gevolgd
Nieuwe series die ik volg (14):
Royal Pains, White Collar, Cougar Town, Modern Family, Glee, Human Target, Community,The Marriage Ref, The Bridge, Life Unexpected, The Ricky Gervais Show, Justified, Stargate Universe, Caprica
Overige series die ik al volg (32):
Hung, In Treatment, True Blood, Sons of Anarchy, Californication, Dexter,Nurse Jackie, Weeds, P&T: Bullshit, Burn Notice, Psych, Dark Blue, Castle, Grey’s Anatomy, V, Fringe, House, Lie To Me, Chuck, Heroes, CSI, HIMYM, TBBT, Flashpoint, One Tree Hill, Breaking Bad, Bored to Death, Curb Your Enthusiasm, Eastbound & Down, Entourage, Mad men, South Park
Series die ik volg, maar (waarschijnlijk) verdwijnen (16):
Monk, Southland, Damages, Nip/Tuck, The Pacific, The Prisoner, Defying Gravity, FlashForward, Lost, Sons Of Tucson, Virtuality, Mercy, Trauma, Numb3rs, Dollhouse, Past Life
Series die ik niet leuk vond:
Warehouse 13
Series die ik binnenkort nog weleens wil proberen:
Leverage It's Always Sunny in Philadelphia, Supernatural, The Good Wife, Medium, Criminal Minds, Parenthood, Code 58, Private Practice, Treme, The Forgotten, Happy Town
![]()

Overige series die ik al volg (34):quote:Op dinsdag 20 april 2010 02:15 schreef editoor het volgende:
[..]
Kijk je zoveel series, staat 24 er niet tussen

Ik dacht dat ik veel keek, maar jij wint bigtime! Dan weet je vast ook wel welke serie je niet kijktquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:33 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Overige series die ik al volg (34):
Hung, In Treatment, True Blood, Sons of Anarchy, Californication, Dexter,Nurse Jackie, Weeds, P&T: Bullshit, Burn Notice, Psych, Dark Blue, Castle, Grey’s Anatomy, V, Fringe, House, Lie To Me, Chuck, Heroes, CSI, HIMYM, TBBT, Flashpoint, One Tree Hill, Breaking Bad, Bored to Death, Curb Your Enthusiasm, Eastbound & Down, Entourage, Mad men, South Park, Criminal Minds, 24
Oeps, vergeten!
Criminal Minds ook maar gelijk toegevoegd, want daar ben ik ook net mee klaar.

Als 110 jarige is het ook wel bijzonder dat je zoveel series volgtquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veel keek, maar jij wint bigtime! Dan weet je vast ook wel welke serie je niet kijkt

De premiere van Romantically Challenged is gisteren redelijk goed bekeken.quote:Comedy Central has renewed Jon Stewart’s The Daily Show With Jon Stewart through June 2013 and Stephen Colbert’s The Colbert Report through the end of 2012.

quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mad Men komt 25 juli terug met het vierde seizoen.

Inmiddels te duur om te produceren. FOX vindt het het zelfs met de huidige kijkcijfers, die nog redelijk goed zijn, niet meer rendabel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:45 schreef editoor het volgende:
Wat is trouwens de reden dat 24 is gecanceld?

Is dat zo?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:14 schreef criminal_mind het volgende:
Nee als de rating 4.5 is of ander nummer dan betekent dat 4,5% van alle 18 tot 49 jarige in de usa, die uitzending hebben gekeken.

De 18-49 ratings geven in percentages aan hoeveel mensen in de leeftijdscategorie van 18 tot 49 jaar naar een programma kijken. Een 1.0 18-49 rating is ongeveer 1,32 miljoen kijkers die tussen de 18 en 49 jaar oud zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:04 schreef __Saviour__ het volgende:
wat zijn die ratings eigenlijk. gewoon een waarderingscijfer op een schaal van 1 tot iets ?

Is het niet zo dat de ratings gewoon even hoog zijn maar dat een 1.0 op CW staat voor bv. 1.0 miljoen terwijl een 1.0 op NBC staat voor 1.3 miljoen?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
Kabelzenders zijn in verhouding in minder Amerikaanse huishoudens te zien. De ratings zijn hier dan ook stukken lager. De meeste series schommelen dan ook wel tussen de 1.0 en 2.0. Op sommige zenders is gemiddelde zelfs nog lager.
Bij The CW (kleine commerciële zender) is een 1.0 rating ook al snel een goed resultaat.

Nee 1,0 staat op elke zender voor het zelfde.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de ratings gewoon even hoog zijn maar dat een 1.0 op CW staat voor bv. 1.0 miljoen terwijl een 1.0 op NBC staat voor 1.3 miljoen?

Rating percentages worden als het goed is aangepast door te kijken naar de populatie. Jaarlijks wordt er opnieuw gekeken naar veranderingen van leeftijden binnen de bevolking.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de ratings gewoon even hoog zijn maar dat een 1.0 op CW staat voor bv. 1.0 miljoen terwijl een 1.0 op NBC staat voor 1.3 miljoen?

Nee nog helemaal niks alleen dat het jaartal steeds verschuift zou eerst in 2008 ergens al uitkomenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef editoor het volgende:
Is er over deze serie al wat meer bekent? "Untitled Star Wars TV Series" (2011)
http://www.imdb.com/title/tt0458291/

Kijk, dat is een mooie uitleg. Maakt het allemaal een stuk duidelijker, bedankt.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
De 18-49 ratings geven in percentages aan hoeveel mensen in de leeftijdscategorie van 18 tot 49 jaar naar een programma kijken. Een 1.0 18-49 rating is ongeveer 1,32 miljoen kijkers die tussen de 18 en 49 jaar oud zijn.
(knip)

Chuck: Time’s Running Outquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:28 schreef Tazmaniac het volgende:
This Just In: CHUCK renewal is "looking good!"

quote:Op zondag 25 april 2010 10:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens mij heeft CBS nog 22 afleveringen van Flashpoint liggen, kunnen ze die weer gaan uitzenden, die deden het altijd goed op vrijdagavond.
quote:CBS has renewed “Flashpoint” for a third cycle, ordering 13 episodes of the Canadian-produced drama to air later this season.
“Flashpoint” has already been picked up for a third season by Canadian CTV, which originally developed the cop series and has been airing it concurrently with CBS.
“Flashpoint,” starring Enrico Colantoni, has been the most successful among the slew of recent scripted imports on the U.S. broadcast networks, which have been looking for lower-cost drama programming.

Holy **** je was er snel bijquote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Southland komt terug in januari 2011.Die kan van het lijsjte gecancelde shows geschrapt worden.

Langleve Tweetdeck, er kwam een popup in beeld toen ik toevallig op dit forum zat.quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Holy **** je was er snel bij
Southland komt terug

quote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
Southland ratings
Ep 1 - 1.0 rating (2,5 miljoen kijkers)
Ep 2 - 0.7 rating (2,1 miljoen kijkers)
Ep 3 - 0.7 rating (1,9 miljoen kijkers)
Ep 4 - 0,9 rating (2,3 miljoen kijkers)
Ep 5 - 0,7 rating (2.1 miljoen kijkers)
Ep 6 - 0.7 rating (2,1 miljoen kijkers)
Er zit in een aardig verschil in de cijfers die worden vrijgegeven en waar TNT nu mee komt.quote:For its second season on TNT, SOUTHLAND has averaged 2.7 million viewers, with 1.4 million adults 18-49 and adults 25-54. The show enjoys great loyalty among viewers, as shown by the use of time-shifted viewing.
According to the most recent Live + 7 deliveries, the second season of SOUTHLAND has grown its total audience by 50% compared to Live viewing (26% compared to Live + Same Day).
Among adults 18-49, the boost is 68% vs. Live (32% vs. Live + Same Day).
Among adults 25-54, the bump is 62% vs. Live (33% vs. Live + Same Day).
The show’s median age (47) is the lowest of any TNT original series.

Dat is geweldig nieuws.quote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Southland komt terug in januari 2011.Die kan van het lijsjte gecancelde shows geschrapt worden.

Mij zal dat persoonlijk een zorg zijn. Ik ben allang blij dat Fringe, met zijn huidige kijkcijfers, uberhaupt een 3e seizoen krijgt!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
Fringe deed het ook weer heel matig met een 2.1 rating en 5,8 miljoen kijkers.
Seizoen 3 wordt een zwaar seizoen met deze cijfers.

Really did not see that coming.quote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
quote:Fans of Southland that have been holding vigils to keep the show alive can now rest. TNT has announced that the former NBC show has been picked up for a third season. Come January 2011, you can expect to see 10 brand new episodes of the cop drama, set in Los Angeles.
Via press release, TNT’s head of programming, Michael Wright, explains the reasons for the show’s renewal:
“SOUTHLAND is a challenging, visceral show that engages viewers with its immersive style, provocative storylines and complex characters,” said Michael Wright, executive vice president, head of programming, for TNT, TBS and Turner Classic Movies (TCM). “These qualities have made SOUTHLAND a favorite among critics and appointment viewing for an extremely loyal audience.”

quote:Op woensdag 28 april 2010 12:04 schreef editoor het volgende:
Zijn er al kijkcijfers bekend van "V" van vorige week?
Over 6 à 7 uur zijn de kijkcijfers van aflevering 9 bekend.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
V ratings
Ep 1 - 5.2 rating (14,3 miljoen kijkers)
Ep 2 - 3.8 rating (10,7 miljoen kijkers)
Ep 3 - 3.1 rating (9,3 miljoen kijkers)
Ep 4 - 3.1 rating (9,2 miljoen kijkers)
Ep 5 - 2.8 rating (7,0 miljoen kijkers)
Ep 6 - 2.4 rating (5.8 miljoen kijkers)
Ep 7 - 2.3 rating (5,9 miljoen kijkers)
Ep 8 - 2.2 rating (5,8 miljoen kijkers)
De kijkcijfers van V zijn enigszins gestabiliseerd, wel bestaat er nog de kans dat de kijkcijfers worden gecorrigeerd. Lost overlapte namelijk het tijdslot van V, het is dan ook waarschijnlijk dat dat de uiteindelijke rating een 2.2 zal zijn. -edit- Rating is verlaagd met 0.1 en er waren 0,2 miljoen minder kijkers.

K*t, had ik niet verwachtquote:Op maandag 26 april 2010 22:43 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het lot van alle TNT series zijn nu duidelijk, hier nog even het overzicht:
TNT
Cancelled
Raising the Bar

Droevig nieuwsquote:Op woensdag 28 april 2010 17:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
V ratings
Ep 1 - 5.2 rating (14,3 miljoen kijkers)
Ep 2 - 3.8 rating (10,7 miljoen kijkers)
Ep 3 - 3.1 rating (9,3 miljoen kijkers)
Ep 4 - 3.1 rating (9,2 miljoen kijkers)
Ep 5 - 2.8 rating (7,0 miljoen kijkers)
Ep 6 - 2.4 rating (5.8 miljoen kijkers)
Ep 7 - 2.3 rating (5,9 miljoen kijkers)
Ep 8 - 2.2 rating (5,8 miljoen kijkers)
Ep 9 - 1.9 rating (5,0 miljoen kijkers)
Ouch, voor het eerst had V een herhaling van Lost als lead in en blijkbaar heeft dat zo zijn impact gehad.
Misschien herstellen de ratings weer een beetje als Lost volgende week terugkomt, maar het blijft treurig dat een high-profile serie als V een sterke lead in nodigt heeft om redelijke kijkcijfers binnen te halen.
Ik zie ABC echt geen volledig nieuw seizoen bestellen als ze sowieso al gaan voor een vernieuwing.
Ik denk dat V al blij mag zijn met een tweede seizoen bestaande uit 12 of 13 afleveringen, maar meer ook niet. Daarnaast mogen ze de laatste 3 afleveringen wel wat herstellen in de kijkcijfers. En als ABC veel vertrouwen heeft in nieuwe line-up dan zouden ze V gewoon moeten laten vallen.

De ratings schommelen tussen de 2.1 en 2.5, in het algemeen zou je dus kunnen zeggen dat de kijkcijfers redelijk zijn. Voorlopig hoeft men zich geen te maken aangezien Fringe toch al is vernieuwd, maar het komende seizoen zijn stabiele cijfers of zelfs een groei qua ratings zeer wenselijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:18 schreef lelouch het volgende:
[..]
Hoe zit het met de cijfers van Fringe?
One Tree Hill: Does No News Mean Bad News?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zit nog steeds te duimen voor officieel nieuws van One Tree Hill en Medium maar daar komt pas duidelijkheid over in Mei denk ik

wordt inderdaad per aflevering slechter. Ik blijf hopen dat er weer een leuke aflevering tussen zit.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:47 schreef pberends het volgende:
Ik kijk V, maar hoop dat het zo snel mogelijk afloopt.

Die zijn er altijd.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:06 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waarom? Dan kijk je toch gewoon niet?
Er zijn nog steeds mensen die het wel leuk vinden.

O, dus niet cancelled... gelukkig maar, zo erg is het dus niet...quote:

quote:Op donderdag 29 april 2010 20:44 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er series die jij wel wel leuk vindt pberends? Zie je altijd alleen maar zeiken..alsof je alles moet kijken uit een soort van dwangneurose ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |