Op grond van kijkcijfers, nieuwsberichten en persberichten is toch al aardig wat bekend, vooral van de kabelzenders die de komende maanden hun programmering gaan uitzenden.quote:Although many renewal and cancellation announcements for broadcast TV primetime shows for the 2010-11 season will happen prior to these dates, the network upfront events are the final date on which each network’s fall schedules might be revealed.
So, you’ll know no later than these dates about the fate of your favorite broadcast primetime shows.
2010 Broadcast Network Upfront Meetings
May 17, 2010 NBC-TV New York Morning
May 17, 2010 FOX-TV New York Afternoon
May 18, 2010 ABC-TV New York Afternoon
May 19, 2010 CBS-TV New York Afternoon
May 20, 2010 The CW New York Morning
Nee.quote:TNT
Cancelled
Southland
quote:Rumor Patrol: Will ‘FlashForward’ Go Dark?
If only the blackout that happened on FlashForward were real, everyone would have seen this coming. Alas!
It’s looking increasingly likely that season one of the tinkered-to-death ABC series will be its only season. According to E! Online, actress Christine Woods (who plays FBI agent/mother-to-be Janet) has been cast as the lead the NBC comedy pilot, Perfect Couples.
This announcement comes on the heels of actors Ryan Wynott (the youngster Dylan) and Zachary Knighton (Bryce) booking fall television pilots as well, meaning the writing might be on the wall around the FlashForward set.
Of course, this doesn’t necessarily mean that FlashForward is doomed to join Invasion on the list of failed Lost rip-off series; E! Online quoted a “source” as saying that the new roles will remain “in second position until there’s official word of a pickup.” But considering that Woods’ character, Janet, appears to be a major player in the grand scheme of the show, it doesn’t inspire too much confidence that the actress is investing in new show.
None of this should come as a major surprise; after a much-hyped debut, FlashForward saw its ratings plummet throughout the course of the Fall season and after a long hiatus, the show and returned to record-low numbers earlier this month. Couple that with several changes in showrunners, and you’ve got the picture of a series in trouble.
With V struggling in the ratings as well — it returns to ABC on Tuesday night — 24 already canceled and Lost wrapping up, the 2010 fall television season could be devoid of any real “appointment” shows for the first time in almost ten years. And while your DVR might enjoy the rest, something about that fact just feels decidedly depressing.
FlashForward airs a new episode Thursday night at 8 p.m. on ABC.
Klopt, daarom staat Damages ook schuingedrukt in de lijst.quote:Op zaterdag 3 april 2010 05:30 schreef criminal_mind het volgende:
Handige lijst, alleen is damages nog steeds niet gecanceld hooren scrubs officieel ook nog niet
24 begon ook wel haast een formuleshow te worden. Keer op keer weer dezelfde trucjes.quote:Op zaterdag 3 april 2010 03:54 schreef Tim86 het volgende:
24 cancelled..compleet gemist..kut van southland..
Ja dat is waar. Moet wel bekennen dat ik nog niets van dit seizoen heb gezien. Kijk liever alles in een week ofzo dan 1 ep per week daarbij.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
24 begon ook wel haast een formuleshow te worden. Keer op keer weer dezelfde trucjes.
Nee, maar dat is een kwestie van tijdquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Southland is nog niet gecancelled toch?
Hmm hier staat Flash Forward als Likely to renewedquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:13 schreef Butterfly91 het volgende:
Goed topic
Van 31 maart: (niet alle series staan er tussen!)
[ afbeelding ]
Zou kunnen, soms zijn ze een beetje laat met aanpassen omdat sommige series (in dit geval dus Heroes) al afgelopen zijn/al bekend is dat er geen nieuw seizoen komt. Wel gek eigenlijk omdat dit een vrij recentelijk plaatje is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hmm hier staat Flash Forward als Likely to renewed![]()
Maar Heroes staat In Danger, terwijl Heroes al is afgelopen en niet meer wordt uitgezonden..
Pff.. volgens mij mis ik vanalles.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Maar Heroes staat In Danger, terwijl Heroes al is afgelopen en niet meer wordt uitgezonden..
Er zijn een paar kleine verschillen, waarvan FlashForward de grootste is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:13 schreef Butterfly91 het volgende:
Goed topic
Van 31 maart: (niet alle series staan er tussen!)
[ afbeelding ]
Ik zie FF pas een kans op een tweede seizoen krijgen als ze de komende afleveringen minimaal een 2.4 18-49 Rating halen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Southland is geen 'kindje' van TNT.quote:Op zondag 4 april 2010 06:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Over Southland is men nog steeds in discussie. Deze is zeker nog niet 100% zeker gecancelled. Er is gewoon nog geen beslissing over genomen
Ik werk voornamelijk thuis.quote:Op zondag 4 april 2010 10:48 schreef SLP_ het volgende:
Haha hoe houd je het bij?! Ik zit nu op 15 series, en het kost me heel wat tijd en energie om die allemaal in een week te volgens, naast mn school, werk en sociale leven
Uiteindelijk gecanceld door dalende kijkcijfers.quote:Op zondag 4 april 2006 10:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet iemand wat er met de serie Invasion is gebeurd?
http://en.wikipedia.org/wiki/Invasion_%28TV_series%29
http://www.imdb.com/title/tt0460651/
Ja, ik keek telkens vol spanning uit naar de volgende episode. Nuja, alle acteurs van toen spelen gewoon mee in V.quote:Op zondag 4 april 2010 11:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik werk voornamelijk thuis.
De meeste dingen die ik moet doen kan ik dan ook zelf inplannen.![]()
[..]
Uiteindelijk gecanceld door dalende kijkcijfers.
Als ik het me goed herinner was het voor vele toch een verrassing dat er geen tweede seizoen zou komen.
Zonde.
Gelukkig worden niet alle series tegelijkertijd uitgezonden.quote:Op zondag 4 april 2010 10:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Overigens kijk jij wel erg veel series, ik dacht dat ik er veel keek
quote:Op maandag 5 april 2010 13:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Is Southland al gecanceld? Heb ik nog niks over gelezen. FlashForward ook niet, maar dat ziet er niet best uit.
Komt de 20e pas terug.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Stond er toevallig ook bij hoe OTH het gedaan had?
Ohjaaa. die is er vandaag nietquote:
FF en V zijn toch 2 high-profile series die aardig wat zullen kosten.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:16 schreef wolfrolf het volgende:
Het lijkt me van ABC nou niet bepaald het meest heldere idee om naast FFWD ook V te cancellen. Als Lost is afgelopen blijft er op die zender weinig kijkenswaardigs over. Wel een HEEL groot gat in de programmering.
Ik verwacht dat het een nek aan nek race zal worden tussen V en FFWD wat betreft renewal voor een 2e seizoen. 1 van de 2 zal sneuvelen.
Stomme amerikanen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
Southland ratings
Ep 1 - 1.0 rating (2,5 miljoen kijkers)
Ep 2 - 0.7 rating (2,1 miljoen kijkers)
Ep 3 - 0.7 rating (1,9 miljoen kijkers)
Ep 4 - 0,9 rating (2,3 miljoen kijkers)
Ep 5 - 0,7 rating (2.1 miljoen kijkers)
Ep 6 - 0.7 rating (2,1 miljoen kijkers)
Helaas is de serie de afgelopen weken niet gegroeid op TNT.
Southland zal dan ook hoogstwaarschijnlijk niet terugkomen.
Southland neem ik aanquote:Op woensdag 14 april 2010 01:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer van Southland Tales, The.Bridge. ben ik nu aan het kijken da's ook niet mis.
Een kut film?quote:
GA en DH worden zo goed als zeker vernieuwd.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is er al enig nieuws over vernieuwing van Medium? Ik hoor er namelijk niet veel over. En Grey's Anatomy / Desperate Housewives zijn al officieel vernieuwd?
Zou zonde zijn als Medium word gecanceled. Zitten zulke goede verhalen in, goed acteerwerk en stuff like thatquote:Op woensdag 14 april 2010 20:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
GA en DH worden zo goed als zeker vernieuwd.
De toekomst van Medium is daarentegen onzeker.
De kijkcijfers vielen eerst nogal tegen, maar schijnen nu al aardig te verbeteren.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:31 schreef lelouch het volgende:
Onbegrijpelijk voor mij hoe iets als Human Target beter kan scoren dan V of FlashForward
Meh, V en FlashForward zijn gewoon erg slecht. Human Target heeft nog iets vermakelijks denk ik. Hoewel ik die na twee episodes ook niet meer gevolgd heb.quote:Op zondag 18 april 2010 22:31 schreef lelouch het volgende:
Onbegrijpelijk voor mij hoe iets als Human Target beter kan scoren dan V of FlashForward
Human Target heeft veel betere karakters dan V en FlashForward, betere dialogen, meer humor, beter gefilmde actiescènes, beter acteerwerk, betere plots. Het enige wat V en FlashForward hebben zijn doorlopende plots, voor de rest zijn het beide zeer matige series.quote:Op zondag 18 april 2010 22:31 schreef lelouch het volgende:
Het doorlopende plot is mij voor een belangrijk punt. Dit geeft me wat meer het idee erbij na te moeten denken, alsof het een grote puzzel is. Dit bevalt me.quote:Op maandag 19 april 2010 00:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Human Target heeft veel betere karakters dan V en FlashForward, betere dialogen, meer humor, beter gefilmde actiescènes, beter acteerwerk, betere plots. Het enige wat V en FlashForward hebben zijn doorlopende plots, voor de rest zijn het beide zeer matige series.
FlashForward - hele grote kans (99%)quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:47 schreef heksehiel het volgende:
Flash Forward, Damages, Dollhouse, Life Unexpected, Nip Tuck allemaal gecanceld?![]()
Dank je voor dit oppeppende berichtquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
FlashForward - hele grote kans (99%)
Damages - grote kans (90%)
Dollhouse - ja
Life Unexpected - redelijke kans (70%)
Nip Tuck - ja
LUX zie ik misschien nog wel terugkomen.
De kijkcijfers waren alleen teleurstellend en waarschijnlijk had The CW wel wat meer verwacht van LUX.
Kijk je zoveel series, staat 24 er niet tussenquote:Op zondag 4 april 2010 07:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
TNT
Saving Grace (ends June 21st)
HawthoRNe (returns June 22nd)
Leverage (returns June 27th)
The Closer (returns July ??)
Dark Blue (returns August ??)
Will DirectTV Save “Damages?”
Ik heb dit seizoen trouwens aardig wat series gevolgd
Nieuwe series die ik volg (14):
Royal Pains, White Collar, Cougar Town, Modern Family, Glee, Human Target, Community,The Marriage Ref, The Bridge, Life Unexpected, The Ricky Gervais Show, Justified, Stargate Universe, Caprica
Overige series die ik al volg (32):
Hung, In Treatment, True Blood, Sons of Anarchy, Californication, Dexter,Nurse Jackie, Weeds, P&T: Bullshit, Burn Notice, Psych, Dark Blue, Castle, Grey’s Anatomy, V, Fringe, House, Lie To Me, Chuck, Heroes, CSI, HIMYM, TBBT, Flashpoint, One Tree Hill, Breaking Bad, Bored to Death, Curb Your Enthusiasm, Eastbound & Down, Entourage, Mad men, South Park
Series die ik volg, maar (waarschijnlijk) verdwijnen (16):
Monk, Southland, Damages, Nip/Tuck, The Pacific, The Prisoner, Defying Gravity, FlashForward, Lost, Sons Of Tucson, Virtuality, Mercy, Trauma, Numb3rs, Dollhouse, Past Life
Series die ik niet leuk vond:
Warehouse 13
Series die ik binnenkort nog weleens wil proberen:
Leverage It's Always Sunny in Philadelphia, Supernatural, The Good Wife, Medium, Criminal Minds, Parenthood, Code 58, Private Practice, Treme, The Forgotten, Happy Town
![]()
Overige series die ik al volg (34):quote:Op dinsdag 20 april 2010 02:15 schreef editoor het volgende:
[..]
Kijk je zoveel series, staat 24 er niet tussen
Ik dacht dat ik veel keek, maar jij wint bigtime! Dan weet je vast ook wel welke serie je niet kijktquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:33 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Overige series die ik al volg (34):
Hung, In Treatment, True Blood, Sons of Anarchy, Californication, Dexter,Nurse Jackie, Weeds, P&T: Bullshit, Burn Notice, Psych, Dark Blue, Castle, Grey’s Anatomy, V, Fringe, House, Lie To Me, Chuck, Heroes, CSI, HIMYM, TBBT, Flashpoint, One Tree Hill, Breaking Bad, Bored to Death, Curb Your Enthusiasm, Eastbound & Down, Entourage, Mad men, South Park, Criminal Minds, 24
Oeps, vergeten!
Criminal Minds ook maar gelijk toegevoegd, want daar ben ik ook net mee klaar.
Als 110 jarige is het ook wel bijzonder dat je zoveel series volgtquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veel keek, maar jij wint bigtime! Dan weet je vast ook wel welke serie je niet kijkt
De premiere van Romantically Challenged is gisteren redelijk goed bekeken.quote:Comedy Central has renewed Jon Stewart’s The Daily Show With Jon Stewart through June 2013 and Stephen Colbert’s The Colbert Report through the end of 2012.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mad Men komt 25 juli terug met het vierde seizoen.
Inmiddels te duur om te produceren. FOX vindt het het zelfs met de huidige kijkcijfers, die nog redelijk goed zijn, niet meer rendabel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:45 schreef editoor het volgende:
Wat is trouwens de reden dat 24 is gecanceld?
Is dat zo?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:14 schreef criminal_mind het volgende:
Nee als de rating 4.5 is of ander nummer dan betekent dat 4,5% van alle 18 tot 49 jarige in de usa, die uitzending hebben gekeken.
De 18-49 ratings geven in percentages aan hoeveel mensen in de leeftijdscategorie van 18 tot 49 jaar naar een programma kijken. Een 1.0 18-49 rating is ongeveer 1,32 miljoen kijkers die tussen de 18 en 49 jaar oud zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:04 schreef __Saviour__ het volgende:
wat zijn die ratings eigenlijk. gewoon een waarderingscijfer op een schaal van 1 tot iets ?
Is het niet zo dat de ratings gewoon even hoog zijn maar dat een 1.0 op CW staat voor bv. 1.0 miljoen terwijl een 1.0 op NBC staat voor 1.3 miljoen?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
Kabelzenders zijn in verhouding in minder Amerikaanse huishoudens te zien. De ratings zijn hier dan ook stukken lager. De meeste series schommelen dan ook wel tussen de 1.0 en 2.0. Op sommige zenders is gemiddelde zelfs nog lager.
Bij The CW (kleine commerciële zender) is een 1.0 rating ook al snel een goed resultaat.
Nee 1,0 staat op elke zender voor het zelfde.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de ratings gewoon even hoog zijn maar dat een 1.0 op CW staat voor bv. 1.0 miljoen terwijl een 1.0 op NBC staat voor 1.3 miljoen?
Rating percentages worden als het goed is aangepast door te kijken naar de populatie. Jaarlijks wordt er opnieuw gekeken naar veranderingen van leeftijden binnen de bevolking.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de ratings gewoon even hoog zijn maar dat een 1.0 op CW staat voor bv. 1.0 miljoen terwijl een 1.0 op NBC staat voor 1.3 miljoen?
Nee nog helemaal niks alleen dat het jaartal steeds verschuift zou eerst in 2008 ergens al uitkomenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef editoor het volgende:
Is er over deze serie al wat meer bekent? "Untitled Star Wars TV Series" (2011)
http://www.imdb.com/title/tt0458291/
Kijk, dat is een mooie uitleg. Maakt het allemaal een stuk duidelijker, bedankt.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
De 18-49 ratings geven in percentages aan hoeveel mensen in de leeftijdscategorie van 18 tot 49 jaar naar een programma kijken. Een 1.0 18-49 rating is ongeveer 1,32 miljoen kijkers die tussen de 18 en 49 jaar oud zijn.
(knip)
Chuck: Time’s Running Outquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:28 schreef Tazmaniac het volgende:
This Just In: CHUCK renewal is "looking good!"
quote:Op zondag 25 april 2010 10:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens mij heeft CBS nog 22 afleveringen van Flashpoint liggen, kunnen ze die weer gaan uitzenden, die deden het altijd goed op vrijdagavond.
quote:CBS has renewed “Flashpoint” for a third cycle, ordering 13 episodes of the Canadian-produced drama to air later this season.
“Flashpoint” has already been picked up for a third season by Canadian CTV, which originally developed the cop series and has been airing it concurrently with CBS.
“Flashpoint,” starring Enrico Colantoni, has been the most successful among the slew of recent scripted imports on the U.S. broadcast networks, which have been looking for lower-cost drama programming.
Holy **** je was er snel bijquote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Southland komt terug in januari 2011.Die kan van het lijsjte gecancelde shows geschrapt worden.
Langleve Tweetdeck, er kwam een popup in beeld toen ik toevallig op dit forum zat.quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Holy **** je was er snel bij
Southland komt terug
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
Southland ratings
Ep 1 - 1.0 rating (2,5 miljoen kijkers)
Ep 2 - 0.7 rating (2,1 miljoen kijkers)
Ep 3 - 0.7 rating (1,9 miljoen kijkers)
Ep 4 - 0,9 rating (2,3 miljoen kijkers)
Ep 5 - 0,7 rating (2.1 miljoen kijkers)
Ep 6 - 0.7 rating (2,1 miljoen kijkers)
Er zit in een aardig verschil in de cijfers die worden vrijgegeven en waar TNT nu mee komt.quote:For its second season on TNT, SOUTHLAND has averaged 2.7 million viewers, with 1.4 million adults 18-49 and adults 25-54. The show enjoys great loyalty among viewers, as shown by the use of time-shifted viewing.
According to the most recent Live + 7 deliveries, the second season of SOUTHLAND has grown its total audience by 50% compared to Live viewing (26% compared to Live + Same Day).
Among adults 18-49, the boost is 68% vs. Live (32% vs. Live + Same Day).
Among adults 25-54, the bump is 62% vs. Live (33% vs. Live + Same Day).
The show’s median age (47) is the lowest of any TNT original series.
Dat is geweldig nieuws.quote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Southland komt terug in januari 2011.Die kan van het lijsjte gecancelde shows geschrapt worden.
Mij zal dat persoonlijk een zorg zijn. Ik ben allang blij dat Fringe, met zijn huidige kijkcijfers, uberhaupt een 3e seizoen krijgt!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
Fringe deed het ook weer heel matig met een 2.1 rating en 5,8 miljoen kijkers.
Seizoen 3 wordt een zwaar seizoen met deze cijfers.
Really did not see that coming.quote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
quote:Fans of Southland that have been holding vigils to keep the show alive can now rest. TNT has announced that the former NBC show has been picked up for a third season. Come January 2011, you can expect to see 10 brand new episodes of the cop drama, set in Los Angeles.
Via press release, TNT’s head of programming, Michael Wright, explains the reasons for the show’s renewal:
“SOUTHLAND is a challenging, visceral show that engages viewers with its immersive style, provocative storylines and complex characters,” said Michael Wright, executive vice president, head of programming, for TNT, TBS and Turner Classic Movies (TCM). “These qualities have made SOUTHLAND a favorite among critics and appointment viewing for an extremely loyal audience.”
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:04 schreef editoor het volgende:
Zijn er al kijkcijfers bekend van "V" van vorige week?
Over 6 à 7 uur zijn de kijkcijfers van aflevering 9 bekend.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
V ratings
Ep 1 - 5.2 rating (14,3 miljoen kijkers)
Ep 2 - 3.8 rating (10,7 miljoen kijkers)
Ep 3 - 3.1 rating (9,3 miljoen kijkers)
Ep 4 - 3.1 rating (9,2 miljoen kijkers)
Ep 5 - 2.8 rating (7,0 miljoen kijkers)
Ep 6 - 2.4 rating (5.8 miljoen kijkers)
Ep 7 - 2.3 rating (5,9 miljoen kijkers)
Ep 8 - 2.2 rating (5,8 miljoen kijkers)
De kijkcijfers van V zijn enigszins gestabiliseerd, wel bestaat er nog de kans dat de kijkcijfers worden gecorrigeerd. Lost overlapte namelijk het tijdslot van V, het is dan ook waarschijnlijk dat dat de uiteindelijke rating een 2.2 zal zijn. -edit- Rating is verlaagd met 0.1 en er waren 0,2 miljoen minder kijkers.
K*t, had ik niet verwachtquote:Op maandag 26 april 2010 22:43 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het lot van alle TNT series zijn nu duidelijk, hier nog even het overzicht:
TNT
Cancelled
Raising the Bar
Droevig nieuwsquote:Op woensdag 28 april 2010 17:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
V ratings
Ep 1 - 5.2 rating (14,3 miljoen kijkers)
Ep 2 - 3.8 rating (10,7 miljoen kijkers)
Ep 3 - 3.1 rating (9,3 miljoen kijkers)
Ep 4 - 3.1 rating (9,2 miljoen kijkers)
Ep 5 - 2.8 rating (7,0 miljoen kijkers)
Ep 6 - 2.4 rating (5.8 miljoen kijkers)
Ep 7 - 2.3 rating (5,9 miljoen kijkers)
Ep 8 - 2.2 rating (5,8 miljoen kijkers)
Ep 9 - 1.9 rating (5,0 miljoen kijkers)
Ouch, voor het eerst had V een herhaling van Lost als lead in en blijkbaar heeft dat zo zijn impact gehad.
Misschien herstellen de ratings weer een beetje als Lost volgende week terugkomt, maar het blijft treurig dat een high-profile serie als V een sterke lead in nodigt heeft om redelijke kijkcijfers binnen te halen.
Ik zie ABC echt geen volledig nieuw seizoen bestellen als ze sowieso al gaan voor een vernieuwing.
Ik denk dat V al blij mag zijn met een tweede seizoen bestaande uit 12 of 13 afleveringen, maar meer ook niet. Daarnaast mogen ze de laatste 3 afleveringen wel wat herstellen in de kijkcijfers. En als ABC veel vertrouwen heeft in nieuwe line-up dan zouden ze V gewoon moeten laten vallen.
De ratings schommelen tussen de 2.1 en 2.5, in het algemeen zou je dus kunnen zeggen dat de kijkcijfers redelijk zijn. Voorlopig hoeft men zich geen te maken aangezien Fringe toch al is vernieuwd, maar het komende seizoen zijn stabiele cijfers of zelfs een groei qua ratings zeer wenselijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:18 schreef lelouch het volgende:
[..]
Hoe zit het met de cijfers van Fringe?
One Tree Hill: Does No News Mean Bad News?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zit nog steeds te duimen voor officieel nieuws van One Tree Hill en Medium maar daar komt pas duidelijkheid over in Mei denk ik
wordt inderdaad per aflevering slechter. Ik blijf hopen dat er weer een leuke aflevering tussen zit.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:47 schreef pberends het volgende:
Ik kijk V, maar hoop dat het zo snel mogelijk afloopt.
Die zijn er altijd.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:06 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waarom? Dan kijk je toch gewoon niet?
Er zijn nog steeds mensen die het wel leuk vinden.
O, dus niet cancelled... gelukkig maar, zo erg is het dus niet...quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:44 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er series die jij wel wel leuk vindt pberends? Zie je altijd alleen maar zeiken..alsof je alles moet kijken uit een soort van dwangneurose ofzo..
Vooruit, wat je dan wel kan waarderen is ook allemaal wel tof, ouwe zuurpruimquote:
Er is niks mis met het plot bij chuck, afleveringen werden steeds beter dit seizoen, imo. En zo bijster slecht zijn de ratings nu ook weer niet. Heroes deed het slechter en zelfs over die serie zijn er al veel geruchten over een 13 episode final season.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Poepoog het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom men wel doorgaat met chuck, zeker met de huidige ratings en het huidige plot.
Daarom vind ik het altijd een beetje vreemd dat mensen hopen dat een bepaalde serie stopt, stop gewoon lekker met kijken denk ik dan.quote:
Ik vind het eerlijk gezegd een bout seizoen en nuquote:Op donderdag 29 april 2010 22:29 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Er is niks mis met het plot bij chuck, afleveringen werden steeds beter dit seizoen, imo. En zo bijster slecht zijn de ratings nu ook weer niet. Heroes deed het slechter en zelfs over die serie zijn er al veel geruchten over een 13 episode final season.
Maar over beide series is nog niks zeker, maar ik heb er wel vertrouwen in dat Chuck nog wel een s4 krijgt, al denk ik wel dat dit een 13 episode seizoen word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het verhaaltje een beetje op het einde imo. Vermakelijk, meer niet, maar een te lage rating lijkt mij voor een zender als NBC. Ze moesten al een deal met Subway sluiten om de kosten er uit te krijgen.
Precies, en met de steeds dalende kijkcijfers zullen ze daar wrs ook naar toe werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Chuck is geweldig ja, maar zonder te spoileren hier zitten ze wel op een soort van eindpunt imo.
Van Dexter en Burn Notice kun je hetzelfde zeggen. Toch hoop ik niet dat ze stoppenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Chuck is geweldig ja, maar zonder te spoileren hier zitten ze wel op een soort van eindpunt imo. Ze kunnen er een prima einde van maken, maar ik zou mijn favo serie wel echt missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daar twijfel ik niet aan.
Verder denk ik dat de invloed van Subway op het renewen van Chuck vorig jaar niet zo groot is als je zou denken.
Toch heeft Dexter nu die gigantische "twist" of einde er in zitten, waardoor iedereen wel zit te denken van hoe ze verder gaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Van Dexter en Burn Notice kun je hetzelfde zeggen. Toch hoop ik niet dat ze stoppen.
Ik hoop in ieder geval nog op een 13/13 episode verdeling voor Life Unexpected, zodat One Tree Hill de tijd heeft om de fans een echt mooi einde te geven.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
One Tree Hill: Does No News Mean Bad News?
Als je de argumenten leest zou je zeggen dat de kans groter is dat OTH wordt gecanceld.
Ik denk dat Medium nog wel terugkomt, dit aangezien CBS al één serie op de vrijdag ziet verdwijnen (Numb3rs) en Miami Medical als vervanger de plank heeft misgeslagen. CBS zie ik dan ook geen derde serie op de vrijdag annuleren. Hetzelfde geldt voor Ghost Whisperer.
http://www.sfuniverse.com/2009/04/27/save-chuck-eat-at-subway/quote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Verder denk ik dat de invloed van Subway op het renewen van Chuck vorig jaar niet zo groot is als je zou denken.
The Good Wife, voor hoeveel afleveringen is die vernieuwd voor het 2e seizoen? Ik vond het dit seizoen, echt een van de beste nieuwe series, qua script en acting. Hoop niet dat een kwaliteit serie na een succesvol eerste seizoen het 2e seizoen niet eens volledig kan produceren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
Series die het in eerste instantie goed deden, vervolgens werden vernieuwd en toen begonnen te dalen:
The Good Wife
Dat is nog niet bekend, maar vroege renewals gaan vaak samen met een volledig nieuw seizoen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
The Good Wife, voor hoeveel afleveringen is die vernieuwd voor het 2e seizoen? Ik vond het dit seizoen, echt een van de beste nieuwe series, qua script en acting. Hoop niet dat een kwaliteit serie na een succesvol eerste seizoen het 2e seizoen niet eens volledig kan produceren.
quote:“Damages” Canceled?
Hardly a stunner if true, but I hear the crew of Damages got the news today that the show is no more. Though I can’t confirm the report (thus the question mark), the source of the info has been reliable in the past.
While it’s generally not nearly as easy on cable to make sense of the ratings and what they mean for renewal as it is on the broadcast networks, Damages ratings were anemic to the point where they really stood out during its second and third seasons. After a fairly critically acclaimed first season, the show was given a renewal for two additional seasons.
Ik dacht dat dit sowieso al het laatste seizoen van Damages zou zijn omdat Glenn Close weer films wilde maken. Maar nu het nog niet zeker is dat het gecancelled wordt, is dit dus eigenlijk goed nieuws voor mijquote:
Ik inmiddels ook. 2e deel van de pilot was goed te pruimenquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Gisteren de pilot van Happy Town bekeken en ik moet zeggen dat het mij wel beviel! Hopelijk een blijvertje.
Ik heb de eerste aflevering gezien maar vond het niets.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Happy Town lijkt ook geen lang leven gegeven.
Hopelijk komt het ervan.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
This Just In: All signs point to a CHUCK season 4 pickup!
Nice! Toevallig ben ik net seizoen 3 aan het kijken ...quote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
This Just In: All signs point to a CHUCK season 4 pickup!
Nog niks officieels, maar de kijkcijfers op de vrijdag doen het steeds beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |