Vooruit, wat je dan wel kan waarderen is ook allemaal wel tof, ouwe zuurpruimquote:
Er is niks mis met het plot bij chuck, afleveringen werden steeds beter dit seizoen, imo. En zo bijster slecht zijn de ratings nu ook weer niet. Heroes deed het slechter en zelfs over die serie zijn er al veel geruchten over een 13 episode final season.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Poepoog het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom men wel doorgaat met chuck, zeker met de huidige ratings en het huidige plot.
Daarom vind ik het altijd een beetje vreemd dat mensen hopen dat een bepaalde serie stopt, stop gewoon lekker met kijken denk ik dan.quote:
Ik vind het eerlijk gezegd een bout seizoen en nuquote:Op donderdag 29 april 2010 22:29 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Er is niks mis met het plot bij chuck, afleveringen werden steeds beter dit seizoen, imo. En zo bijster slecht zijn de ratings nu ook weer niet. Heroes deed het slechter en zelfs over die serie zijn er al veel geruchten over een 13 episode final season.
Maar over beide series is nog niks zeker, maar ik heb er wel vertrouwen in dat Chuck nog wel een s4 krijgt, al denk ik wel dat dit een 13 episode seizoen word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het verhaaltje een beetje op het einde imo. Vermakelijk, meer niet, maar een te lage rating lijkt mij voor een zender als NBC. Ze moesten al een deal met Subway sluiten om de kosten er uit te krijgen.
Precies, en met de steeds dalende kijkcijfers zullen ze daar wrs ook naar toe werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Chuck is geweldig ja, maar zonder te spoileren hier zitten ze wel op een soort van eindpunt imo.
Van Dexter en Burn Notice kun je hetzelfde zeggen. Toch hoop ik niet dat ze stoppenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Chuck is geweldig ja, maar zonder te spoileren hier zitten ze wel op een soort van eindpunt imo. Ze kunnen er een prima einde van maken, maar ik zou mijn favo serie wel echt missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daar twijfel ik niet aan.
Verder denk ik dat de invloed van Subway op het renewen van Chuck vorig jaar niet zo groot is als je zou denken.
Toch heeft Dexter nu die gigantische "twist" of einde er in zitten, waardoor iedereen wel zit te denken van hoe ze verder gaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Van Dexter en Burn Notice kun je hetzelfde zeggen. Toch hoop ik niet dat ze stoppen.
Ik hoop in ieder geval nog op een 13/13 episode verdeling voor Life Unexpected, zodat One Tree Hill de tijd heeft om de fans een echt mooi einde te geven.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
One Tree Hill: Does No News Mean Bad News?
Als je de argumenten leest zou je zeggen dat de kans groter is dat OTH wordt gecanceld.
Ik denk dat Medium nog wel terugkomt, dit aangezien CBS al één serie op de vrijdag ziet verdwijnen (Numb3rs) en Miami Medical als vervanger de plank heeft misgeslagen. CBS zie ik dan ook geen derde serie op de vrijdag annuleren. Hetzelfde geldt voor Ghost Whisperer.
http://www.sfuniverse.com/2009/04/27/save-chuck-eat-at-subway/quote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Verder denk ik dat de invloed van Subway op het renewen van Chuck vorig jaar niet zo groot is als je zou denken.
The Good Wife, voor hoeveel afleveringen is die vernieuwd voor het 2e seizoen? Ik vond het dit seizoen, echt een van de beste nieuwe series, qua script en acting. Hoop niet dat een kwaliteit serie na een succesvol eerste seizoen het 2e seizoen niet eens volledig kan produceren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
Series die het in eerste instantie goed deden, vervolgens werden vernieuwd en toen begonnen te dalen:
The Good Wife
Dat is nog niet bekend, maar vroege renewals gaan vaak samen met een volledig nieuw seizoen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
The Good Wife, voor hoeveel afleveringen is die vernieuwd voor het 2e seizoen? Ik vond het dit seizoen, echt een van de beste nieuwe series, qua script en acting. Hoop niet dat een kwaliteit serie na een succesvol eerste seizoen het 2e seizoen niet eens volledig kan produceren.
quote:“Damages” Canceled?
Hardly a stunner if true, but I hear the crew of Damages got the news today that the show is no more. Though I can’t confirm the report (thus the question mark), the source of the info has been reliable in the past.
While it’s generally not nearly as easy on cable to make sense of the ratings and what they mean for renewal as it is on the broadcast networks, Damages ratings were anemic to the point where they really stood out during its second and third seasons. After a fairly critically acclaimed first season, the show was given a renewal for two additional seasons.
Ik dacht dat dit sowieso al het laatste seizoen van Damages zou zijn omdat Glenn Close weer films wilde maken. Maar nu het nog niet zeker is dat het gecancelled wordt, is dit dus eigenlijk goed nieuws voor mijquote:
Ik inmiddels ook. 2e deel van de pilot was goed te pruimenquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:44 schreef Nickske1912 het volgende:
Gisteren de pilot van Happy Town bekeken en ik moet zeggen dat het mij wel beviel! Hopelijk een blijvertje.
Ik heb de eerste aflevering gezien maar vond het niets.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Happy Town lijkt ook geen lang leven gegeven.
Hopelijk komt het ervan.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
This Just In: All signs point to a CHUCK season 4 pickup!
Nice! Toevallig ben ik net seizoen 3 aan het kijken ...quote:Op maandag 10 mei 2010 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
This Just In: All signs point to a CHUCK season 4 pickup!
Nog niks officieels, maar de kijkcijfers op de vrijdag doen het steeds beter.quote:
Batiatus jonge'!quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:26 schreef criminal_mind het volgende:
Happy town wordt nu uitgesteld tot 2 juni voor de 5 laatate afleveringen.
en in 2011 komt er nu zeker een prequel van spartacus van 6 afleveringen.
LOS ANGELES, May 11 -- NCTA Cable Show 2010 -- Pre-production is underway on a six-part prequel to Starz' hit original series "Spartacus: Blood and Sand."
Andy Whitfield, who played the title character in the series, will appear in the prequel briefly, but Lucy Lawless and John Hannah take center stage in this story of the rise of the House of Batiatus and its champions before Spartacus arrives as a captured Thracian slave. With the title still to be determined, the prequel will begin production this summer in New Zealand, and is slated to air on Starz in January 2011.
Ik hoop het wel. Dan mag het 7e seizoen ook het laatste zijn maar ik wil dat het in ieder geval goed word afgerond.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:43 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Nog niks officieels, maar de kijkcijfers op de vrijdag doen het steeds beter.
Ik ga er dan ook vanuit dat CBS Medium voor een zevende seizoen gaat.
quote:Some sad news for fans of ABC’s Happy Town (Hello? Anyone? Bueller?). The poor man’s Twin Peaks is getting yanked off the air after this week’s airing. According to ABC, the ratings-challenged drama — which will be replaced with a Primetime special on May 19 and a rebroadcast of Transformers on May 26 — will return on June 2 with the first of five remaining episodes.
Lie to Me is idd veel beter dan Human Target.. ik zou er geen dilemma in zien iig!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:56 schreef Mr.Silencer het volgende:
Lie to Me VS. Human Target?
Als ik moet kiezen dan ga ik persoonlijk voor Lie to Me.
Maar het vertrek van Shawn Ryan is wel spijtig.
Op papier zijn de vernieuwingskansen van Lie to Me denk ik ook wel wat groter.
Breaking: Fox saves LIE TO ME. Does this mean HUMAN TARGET is dead?quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Lie to Me is idd veel beter dan Human Target.. ik zou er geen dilemma in zien iig!!
Een TV-film van 2 uur zou goed zijn om af te sluiten, want dit drama hoeft namelijk niet langer te duren.quote:For weeks, even in the face of Heroes‘ bottom-dwelling ratings, conventional wisdom among TV-industry insiders has been that NBC was leaning heavily toward bringing back its once-mighty superhero series for a fifth and final thirteen-episode wrap-up season. But as NBC has become more confident in its slate of new shows, all indications are that our Heroes are dead.
read the full story
Mooie tussen oplossing als het kloptquote:EW’s Michael Ausiello is reporting that both Lie To Me and Human Target have been renewed by Fox, and that each has been given an order for 13 episodes. It would be a third season for Lie To Me and a second season for Human Target.
Ik heb 2 maanden terug de dvd gekeken van seizoen 3, en vond het nog steeds erg vermakelijk. Seizoen 4 heb ik nog niks van gezien, wacht weer op de dvd ; maar van wat ik hoor kan ik de boxen beter verkopen en wat anders gaan kijkenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:44 schreef pberends het volgende:
Ik dacht dat Heroes allang gestopt was![]()
. Wat een superslechte series is dat zeg.
Human Target krijgt een tweede seizen? Tofquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:38 schreef Mr.Silencer het volgende:
Report: “Heroes” to be Canceled
[..]
Een TV-film van 2 uur zou goed zijn om af te sluiten, want dit drama hoeft namelijk niet langer te duren.
Report: “Lie To Me, Human Target” Renewed By Fox
[..]
Mooie tussen oplossing als het klopt
quote:Warning: The below info is purely speculative and should by no means be taken as gospel. We’re heading into upfront week people, and rumors are flying fast and furious. Here’s what some of the loudest chatter is centered on…
* The CW is said to be strongly considering renewing both One Tree Hill and Life Unexpected for 12 episodes apiece. Among new shows, the Nikita reboot is a lock. Scott Porter’s Nomads, meanwhile, is flirting with a possible midseason order.
* As NYMag speculated (and Greg Grunberg all but confirmed with his cryptweet), Heroes is likely dead.
* Barring an 11th hour about-face, NBC will be bringing Chuck back for a fourth season.
* Sources close to Law & Order tell me that NBC will shoot down Gunsmoke‘s record and renew the mothership for a groundbreaking 21st season.
* All signs point to ABC picking up Shonda Rhimes’ doctors-in-paradise medical drama Off the Map, although the boss lady herself just told me she isn’t counting her chickens just yet. “People like it, it [tested] well, but you never know,” she admitted. “I really liked Inside the Box last year and it didn’t get picked up.”
* SPOILER ALERT: This doesn’t concern upfronts, but a crazed gunman is making a beeline for Seattle Grace. Click here for details!
* Industry sources are giving Fox props for yesterday’s pick-up of ambitious dramas Ride-Along and Lone Star. “I hope people aren’t missing the significance of a network like Fox pushing ahead with two projects like this,” acknowledged one veteran TV producer. “The fact that Fox is giving both shows a shot is an important thing for quality television.”
Bron
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Helemaal up to date is hij niet maar wel aardig :
Status report
quote:Dollhouse ... You can't spell Whedon without D-O-N-E. Kidding, kidding.]
Geen echte verrassingen. Het opmerkelijkste is dat Romantically Challenged al na 3 afleveringen is gecanceld.quote:EW’s Michael Ausiello is reporting that ABC’s FlashForward, Romantically Challenged, Better Off Ted and Scrubs have all been canceled.
http://tvbythenumbers.com/quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:35 schreef Ericjuh het volgende:
Waar halen jullie de ratings altijd vandaan? Ben eigenlijk wel benieuwd wat vampire diares gisteren gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |