Vooruit, wat je dan wel kan waarderen is ook allemaal wel tof, ouwe zuurpruimquote:
Er is niks mis met het plot bij chuck, afleveringen werden steeds beter dit seizoen, imo. En zo bijster slecht zijn de ratings nu ook weer niet. Heroes deed het slechter en zelfs over die serie zijn er al veel geruchten over een 13 episode final season.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:16 schreef Poepoog het volgende:
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom men wel doorgaat met chuck, zeker met de huidige ratings en het huidige plot.
Daarom vind ik het altijd een beetje vreemd dat mensen hopen dat een bepaalde serie stopt, stop gewoon lekker met kijken denk ik dan.quote:
Ik vind het eerlijk gezegd een bout seizoen en nuquote:Op donderdag 29 april 2010 22:29 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Er is niks mis met het plot bij chuck, afleveringen werden steeds beter dit seizoen, imo. En zo bijster slecht zijn de ratings nu ook weer niet. Heroes deed het slechter en zelfs over die serie zijn er al veel geruchten over een 13 episode final season.
Maar over beide series is nog niks zeker, maar ik heb er wel vertrouwen in dat Chuck nog wel een s4 krijgt, al denk ik wel dat dit een 13 episode seizoen word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het verhaaltje een beetje op het einde imo. Vermakelijk, meer niet, maar een te lage rating lijkt mij voor een zender als NBC. Ze moesten al een deal met Subway sluiten om de kosten er uit te krijgen.
Precies, en met de steeds dalende kijkcijfers zullen ze daar wrs ook naar toe werken.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Chuck is geweldig ja, maar zonder te spoileren hier zitten ze wel op een soort van eindpunt imo.
Van Dexter en Burn Notice kun je hetzelfde zeggen. Toch hoop ik niet dat ze stoppenquote:Op donderdag 29 april 2010 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Chuck is geweldig ja, maar zonder te spoileren hier zitten ze wel op een soort van eindpunt imo. Ze kunnen er een prima einde van maken, maar ik zou mijn favo serie wel echt missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Daar twijfel ik niet aan.
Verder denk ik dat de invloed van Subway op het renewen van Chuck vorig jaar niet zo groot is als je zou denken.
Toch heeft Dexter nu die gigantische "twist" of einde er in zitten, waardoor iedereen wel zit te denken van hoe ze verder gaan.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Van Dexter en Burn Notice kun je hetzelfde zeggen. Toch hoop ik niet dat ze stoppen.
Ik hoop in ieder geval nog op een 13/13 episode verdeling voor Life Unexpected, zodat One Tree Hill de tijd heeft om de fans een echt mooi einde te geven.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:59 schreef Mr.Silencer het volgende:
One Tree Hill: Does No News Mean Bad News?
Als je de argumenten leest zou je zeggen dat de kans groter is dat OTH wordt gecanceld.
Ik denk dat Medium nog wel terugkomt, dit aangezien CBS al één serie op de vrijdag ziet verdwijnen (Numb3rs) en Miami Medical als vervanger de plank heeft misgeslagen. CBS zie ik dan ook geen derde serie op de vrijdag annuleren. Hetzelfde geldt voor Ghost Whisperer.
http://www.sfuniverse.com/2009/04/27/save-chuck-eat-at-subway/quote:Op donderdag 29 april 2010 22:48 schreef Johnny Blaze het volgende:
Verder denk ik dat de invloed van Subway op het renewen van Chuck vorig jaar niet zo groot is als je zou denken.
The Good Wife, voor hoeveel afleveringen is die vernieuwd voor het 2e seizoen? Ik vond het dit seizoen, echt een van de beste nieuwe series, qua script en acting. Hoop niet dat een kwaliteit serie na een succesvol eerste seizoen het 2e seizoen niet eens volledig kan produceren.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:26 schreef Mr.Silencer het volgende:
Series die het in eerste instantie goed deden, vervolgens werden vernieuwd en toen begonnen te dalen:
The Good Wife
Dat is nog niet bekend, maar vroege renewals gaan vaak samen met een volledig nieuw seizoen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
The Good Wife, voor hoeveel afleveringen is die vernieuwd voor het 2e seizoen? Ik vond het dit seizoen, echt een van de beste nieuwe series, qua script en acting. Hoop niet dat een kwaliteit serie na een succesvol eerste seizoen het 2e seizoen niet eens volledig kan produceren.
quote:“Damages” Canceled?
Hardly a stunner if true, but I hear the crew of Damages got the news today that the show is no more. Though I can’t confirm the report (thus the question mark), the source of the info has been reliable in the past.
While it’s generally not nearly as easy on cable to make sense of the ratings and what they mean for renewal as it is on the broadcast networks, Damages ratings were anemic to the point where they really stood out during its second and third seasons. After a fairly critically acclaimed first season, the show was given a renewal for two additional seasons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |