Komt de 20e pas terug.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Stond er toevallig ook bij hoe OTH het gedaan had?
Ohjaaa. die is er vandaag nietquote:
FF en V zijn toch 2 high-profile series die aardig wat zullen kosten.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:16 schreef wolfrolf het volgende:
Het lijkt me van ABC nou niet bepaald het meest heldere idee om naast FFWD ook V te cancellen. Als Lost is afgelopen blijft er op die zender weinig kijkenswaardigs over. Wel een HEEL groot gat in de programmering.
Ik verwacht dat het een nek aan nek race zal worden tussen V en FFWD wat betreft renewal voor een 2e seizoen. 1 van de 2 zal sneuvelen.
Stomme amerikanen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
Southland ratings
Ep 1 - 1.0 rating (2,5 miljoen kijkers)
Ep 2 - 0.7 rating (2,1 miljoen kijkers)
Ep 3 - 0.7 rating (1,9 miljoen kijkers)
Ep 4 - 0,9 rating (2,3 miljoen kijkers)
Ep 5 - 0,7 rating (2.1 miljoen kijkers)
Ep 6 - 0.7 rating (2,1 miljoen kijkers)
Helaas is de serie de afgelopen weken niet gegroeid op TNT.
Southland zal dan ook hoogstwaarschijnlijk niet terugkomen.
Southland neem ik aanquote:Op woensdag 14 april 2010 01:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer van Southland Tales, The.Bridge. ben ik nu aan het kijken da's ook niet mis.
Een kut film?quote:
GA en DH worden zo goed als zeker vernieuwd.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is er al enig nieuws over vernieuwing van Medium? Ik hoor er namelijk niet veel over. En Grey's Anatomy / Desperate Housewives zijn al officieel vernieuwd?
Zou zonde zijn als Medium word gecanceled. Zitten zulke goede verhalen in, goed acteerwerk en stuff like thatquote:Op woensdag 14 april 2010 20:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
GA en DH worden zo goed als zeker vernieuwd.
De toekomst van Medium is daarentegen onzeker.
De kijkcijfers vielen eerst nogal tegen, maar schijnen nu al aardig te verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |