Op grond van kijkcijfers, nieuwsberichten en persberichten is toch al aardig wat bekend, vooral van de kabelzenders die de komende maanden hun programmering gaan uitzenden.quote:Although many renewal and cancellation announcements for broadcast TV primetime shows for the 2010-11 season will happen prior to these dates, the network upfront events are the final date on which each network’s fall schedules might be revealed.
So, you’ll know no later than these dates about the fate of your favorite broadcast primetime shows.
2010 Broadcast Network Upfront Meetings
May 17, 2010 NBC-TV New York Morning
May 17, 2010 FOX-TV New York Afternoon
May 18, 2010 ABC-TV New York Afternoon
May 19, 2010 CBS-TV New York Afternoon
May 20, 2010 The CW New York Morning
Nee.quote:TNT
Cancelled
Southland
quote:Rumor Patrol: Will ‘FlashForward’ Go Dark?
If only the blackout that happened on FlashForward were real, everyone would have seen this coming. Alas!
It’s looking increasingly likely that season one of the tinkered-to-death ABC series will be its only season. According to E! Online, actress Christine Woods (who plays FBI agent/mother-to-be Janet) has been cast as the lead the NBC comedy pilot, Perfect Couples.
This announcement comes on the heels of actors Ryan Wynott (the youngster Dylan) and Zachary Knighton (Bryce) booking fall television pilots as well, meaning the writing might be on the wall around the FlashForward set.
Of course, this doesn’t necessarily mean that FlashForward is doomed to join Invasion on the list of failed Lost rip-off series; E! Online quoted a “source” as saying that the new roles will remain “in second position until there’s official word of a pickup.” But considering that Woods’ character, Janet, appears to be a major player in the grand scheme of the show, it doesn’t inspire too much confidence that the actress is investing in new show.
None of this should come as a major surprise; after a much-hyped debut, FlashForward saw its ratings plummet throughout the course of the Fall season and after a long hiatus, the show and returned to record-low numbers earlier this month. Couple that with several changes in showrunners, and you’ve got the picture of a series in trouble.
With V struggling in the ratings as well — it returns to ABC on Tuesday night — 24 already canceled and Lost wrapping up, the 2010 fall television season could be devoid of any real “appointment” shows for the first time in almost ten years. And while your DVR might enjoy the rest, something about that fact just feels decidedly depressing.
FlashForward airs a new episode Thursday night at 8 p.m. on ABC.
Klopt, daarom staat Damages ook schuingedrukt in de lijst.quote:Op zaterdag 3 april 2010 05:30 schreef criminal_mind het volgende:
Handige lijst, alleen is damages nog steeds niet gecanceld hooren scrubs officieel ook nog niet
24 begon ook wel haast een formuleshow te worden. Keer op keer weer dezelfde trucjes.quote:Op zaterdag 3 april 2010 03:54 schreef Tim86 het volgende:
24 cancelled..compleet gemist..kut van southland..
Ja dat is waar. Moet wel bekennen dat ik nog niets van dit seizoen heb gezien. Kijk liever alles in een week ofzo dan 1 ep per week daarbij.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
24 begon ook wel haast een formuleshow te worden. Keer op keer weer dezelfde trucjes.
Nee, maar dat is een kwestie van tijdquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Southland is nog niet gecancelled toch?
Hmm hier staat Flash Forward als Likely to renewedquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:13 schreef Butterfly91 het volgende:
Goed topic
Van 31 maart: (niet alle series staan er tussen!)
[ afbeelding ]
Zou kunnen, soms zijn ze een beetje laat met aanpassen omdat sommige series (in dit geval dus Heroes) al afgelopen zijn/al bekend is dat er geen nieuw seizoen komt. Wel gek eigenlijk omdat dit een vrij recentelijk plaatje is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hmm hier staat Flash Forward als Likely to renewed![]()
Maar Heroes staat In Danger, terwijl Heroes al is afgelopen en niet meer wordt uitgezonden..
Pff.. volgens mij mis ik vanalles.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Maar Heroes staat In Danger, terwijl Heroes al is afgelopen en niet meer wordt uitgezonden..
Er zijn een paar kleine verschillen, waarvan FlashForward de grootste is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:13 schreef Butterfly91 het volgende:
Goed topic
Van 31 maart: (niet alle series staan er tussen!)
[ afbeelding ]
Ik zie FF pas een kans op een tweede seizoen krijgen als ze de komende afleveringen minimaal een 2.4 18-49 Rating halen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Southland is geen 'kindje' van TNT.quote:Op zondag 4 april 2010 06:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Over Southland is men nog steeds in discussie. Deze is zeker nog niet 100% zeker gecancelled. Er is gewoon nog geen beslissing over genomen
Ik werk voornamelijk thuis.quote:Op zondag 4 april 2010 10:48 schreef SLP_ het volgende:
Haha hoe houd je het bij?! Ik zit nu op 15 series, en het kost me heel wat tijd en energie om die allemaal in een week te volgens, naast mn school, werk en sociale leven
Uiteindelijk gecanceld door dalende kijkcijfers.quote:Op zondag 4 april 2006 10:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet iemand wat er met de serie Invasion is gebeurd?
http://en.wikipedia.org/wiki/Invasion_%28TV_series%29
http://www.imdb.com/title/tt0460651/
Ja, ik keek telkens vol spanning uit naar de volgende episode. Nuja, alle acteurs van toen spelen gewoon mee in V.quote:Op zondag 4 april 2010 11:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik werk voornamelijk thuis.
De meeste dingen die ik moet doen kan ik dan ook zelf inplannen.![]()
[..]
Uiteindelijk gecanceld door dalende kijkcijfers.
Als ik het me goed herinner was het voor vele toch een verrassing dat er geen tweede seizoen zou komen.
Zonde.
Gelukkig worden niet alle series tegelijkertijd uitgezonden.quote:Op zondag 4 april 2010 10:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Overigens kijk jij wel erg veel series, ik dacht dat ik er veel keek
quote:Op maandag 5 april 2010 13:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Is Southland al gecanceld? Heb ik nog niks over gelezen. FlashForward ook niet, maar dat ziet er niet best uit.
Komt de 20e pas terug.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:30 schreef Tazmaniac het volgende:
Stond er toevallig ook bij hoe OTH het gedaan had?
Ohjaaa. die is er vandaag nietquote:
FF en V zijn toch 2 high-profile series die aardig wat zullen kosten.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:16 schreef wolfrolf het volgende:
Het lijkt me van ABC nou niet bepaald het meest heldere idee om naast FFWD ook V te cancellen. Als Lost is afgelopen blijft er op die zender weinig kijkenswaardigs over. Wel een HEEL groot gat in de programmering.
Ik verwacht dat het een nek aan nek race zal worden tussen V en FFWD wat betreft renewal voor een 2e seizoen. 1 van de 2 zal sneuvelen.
Stomme amerikanen.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef Mr.Silencer het volgende:
Southland ratings
Ep 1 - 1.0 rating (2,5 miljoen kijkers)
Ep 2 - 0.7 rating (2,1 miljoen kijkers)
Ep 3 - 0.7 rating (1,9 miljoen kijkers)
Ep 4 - 0,9 rating (2,3 miljoen kijkers)
Ep 5 - 0,7 rating (2.1 miljoen kijkers)
Ep 6 - 0.7 rating (2,1 miljoen kijkers)
Helaas is de serie de afgelopen weken niet gegroeid op TNT.
Southland zal dan ook hoogstwaarschijnlijk niet terugkomen.
Southland neem ik aanquote:Op woensdag 14 april 2010 01:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Jammer van Southland Tales, The.Bridge. ben ik nu aan het kijken da's ook niet mis.
Een kut film?quote:
GA en DH worden zo goed als zeker vernieuwd.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is er al enig nieuws over vernieuwing van Medium? Ik hoor er namelijk niet veel over. En Grey's Anatomy / Desperate Housewives zijn al officieel vernieuwd?
Zou zonde zijn als Medium word gecanceled. Zitten zulke goede verhalen in, goed acteerwerk en stuff like thatquote:Op woensdag 14 april 2010 20:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
GA en DH worden zo goed als zeker vernieuwd.
De toekomst van Medium is daarentegen onzeker.
De kijkcijfers vielen eerst nogal tegen, maar schijnen nu al aardig te verbeteren.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:31 schreef lelouch het volgende:
Onbegrijpelijk voor mij hoe iets als Human Target beter kan scoren dan V of FlashForward
Meh, V en FlashForward zijn gewoon erg slecht. Human Target heeft nog iets vermakelijks denk ik. Hoewel ik die na twee episodes ook niet meer gevolgd heb.quote:Op zondag 18 april 2010 22:31 schreef lelouch het volgende:
Onbegrijpelijk voor mij hoe iets als Human Target beter kan scoren dan V of FlashForward
Human Target heeft veel betere karakters dan V en FlashForward, betere dialogen, meer humor, beter gefilmde actiescènes, beter acteerwerk, betere plots. Het enige wat V en FlashForward hebben zijn doorlopende plots, voor de rest zijn het beide zeer matige series.quote:Op zondag 18 april 2010 22:31 schreef lelouch het volgende:
Het doorlopende plot is mij voor een belangrijk punt. Dit geeft me wat meer het idee erbij na te moeten denken, alsof het een grote puzzel is. Dit bevalt me.quote:Op maandag 19 april 2010 00:15 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Human Target heeft veel betere karakters dan V en FlashForward, betere dialogen, meer humor, beter gefilmde actiescènes, beter acteerwerk, betere plots. Het enige wat V en FlashForward hebben zijn doorlopende plots, voor de rest zijn het beide zeer matige series.
FlashForward - hele grote kans (99%)quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:47 schreef heksehiel het volgende:
Flash Forward, Damages, Dollhouse, Life Unexpected, Nip Tuck allemaal gecanceld?![]()
Dank je voor dit oppeppende berichtquote:Op dinsdag 20 april 2010 01:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
FlashForward - hele grote kans (99%)
Damages - grote kans (90%)
Dollhouse - ja
Life Unexpected - redelijke kans (70%)
Nip Tuck - ja
LUX zie ik misschien nog wel terugkomen.
De kijkcijfers waren alleen teleurstellend en waarschijnlijk had The CW wel wat meer verwacht van LUX.
Kijk je zoveel series, staat 24 er niet tussenquote:Op zondag 4 april 2010 07:12 schreef Mr.Silencer het volgende:
TNT
Saving Grace (ends June 21st)
HawthoRNe (returns June 22nd)
Leverage (returns June 27th)
The Closer (returns July ??)
Dark Blue (returns August ??)
Will DirectTV Save “Damages?”
Ik heb dit seizoen trouwens aardig wat series gevolgd
Nieuwe series die ik volg (14):
Royal Pains, White Collar, Cougar Town, Modern Family, Glee, Human Target, Community,The Marriage Ref, The Bridge, Life Unexpected, The Ricky Gervais Show, Justified, Stargate Universe, Caprica
Overige series die ik al volg (32):
Hung, In Treatment, True Blood, Sons of Anarchy, Californication, Dexter,Nurse Jackie, Weeds, P&T: Bullshit, Burn Notice, Psych, Dark Blue, Castle, Grey’s Anatomy, V, Fringe, House, Lie To Me, Chuck, Heroes, CSI, HIMYM, TBBT, Flashpoint, One Tree Hill, Breaking Bad, Bored to Death, Curb Your Enthusiasm, Eastbound & Down, Entourage, Mad men, South Park
Series die ik volg, maar (waarschijnlijk) verdwijnen (16):
Monk, Southland, Damages, Nip/Tuck, The Pacific, The Prisoner, Defying Gravity, FlashForward, Lost, Sons Of Tucson, Virtuality, Mercy, Trauma, Numb3rs, Dollhouse, Past Life
Series die ik niet leuk vond:
Warehouse 13
Series die ik binnenkort nog weleens wil proberen:
Leverage It's Always Sunny in Philadelphia, Supernatural, The Good Wife, Medium, Criminal Minds, Parenthood, Code 58, Private Practice, Treme, The Forgotten, Happy Town
![]()
Overige series die ik al volg (34):quote:Op dinsdag 20 april 2010 02:15 schreef editoor het volgende:
[..]
Kijk je zoveel series, staat 24 er niet tussen
Ik dacht dat ik veel keek, maar jij wint bigtime! Dan weet je vast ook wel welke serie je niet kijktquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:33 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Overige series die ik al volg (34):
Hung, In Treatment, True Blood, Sons of Anarchy, Californication, Dexter,Nurse Jackie, Weeds, P&T: Bullshit, Burn Notice, Psych, Dark Blue, Castle, Grey’s Anatomy, V, Fringe, House, Lie To Me, Chuck, Heroes, CSI, HIMYM, TBBT, Flashpoint, One Tree Hill, Breaking Bad, Bored to Death, Curb Your Enthusiasm, Eastbound & Down, Entourage, Mad men, South Park, Criminal Minds, 24
Oeps, vergeten!
Criminal Minds ook maar gelijk toegevoegd, want daar ben ik ook net mee klaar.
Als 110 jarige is het ook wel bijzonder dat je zoveel series volgtquote:Op dinsdag 20 april 2010 02:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik veel keek, maar jij wint bigtime! Dan weet je vast ook wel welke serie je niet kijkt
De premiere van Romantically Challenged is gisteren redelijk goed bekeken.quote:Comedy Central has renewed Jon Stewart’s The Daily Show With Jon Stewart through June 2013 and Stephen Colbert’s The Colbert Report through the end of 2012.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:08 schreef Mr.Silencer het volgende:
Mad Men komt 25 juli terug met het vierde seizoen.
Inmiddels te duur om te produceren. FOX vindt het het zelfs met de huidige kijkcijfers, die nog redelijk goed zijn, niet meer rendabel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:45 schreef editoor het volgende:
Wat is trouwens de reden dat 24 is gecanceld?
Is dat zo?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:14 schreef criminal_mind het volgende:
Nee als de rating 4.5 is of ander nummer dan betekent dat 4,5% van alle 18 tot 49 jarige in de usa, die uitzending hebben gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |