Hmm hier staat Flash Forward als Likely to renewedquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:13 schreef Butterfly91 het volgende:
Goed topic
Van 31 maart: (niet alle series staan er tussen!)
[ afbeelding ]
Zou kunnen, soms zijn ze een beetje laat met aanpassen omdat sommige series (in dit geval dus Heroes) al afgelopen zijn/al bekend is dat er geen nieuw seizoen komt. Wel gek eigenlijk omdat dit een vrij recentelijk plaatje is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hmm hier staat Flash Forward als Likely to renewed![]()
Maar Heroes staat In Danger, terwijl Heroes al is afgelopen en niet meer wordt uitgezonden..
Pff.. volgens mij mis ik vanalles.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Maar Heroes staat In Danger, terwijl Heroes al is afgelopen en niet meer wordt uitgezonden..
Er zijn een paar kleine verschillen, waarvan FlashForward de grootste is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:13 schreef Butterfly91 het volgende:
Goed topic
Van 31 maart: (niet alle series staan er tussen!)
[ afbeelding ]
Ik zie FF pas een kans op een tweede seizoen krijgen als ze de komende afleveringen minimaal een 2.4 18-49 Rating halen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:06 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Southland is geen 'kindje' van TNT.quote:Op zondag 4 april 2010 06:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Over Southland is men nog steeds in discussie. Deze is zeker nog niet 100% zeker gecancelled. Er is gewoon nog geen beslissing over genomen
Ik werk voornamelijk thuis.quote:Op zondag 4 april 2010 10:48 schreef SLP_ het volgende:
Haha hoe houd je het bij?! Ik zit nu op 15 series, en het kost me heel wat tijd en energie om die allemaal in een week te volgens, naast mn school, werk en sociale leven
Uiteindelijk gecanceld door dalende kijkcijfers.quote:Op zondag 4 april 2006 10:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Weet iemand wat er met de serie Invasion is gebeurd?
http://en.wikipedia.org/wiki/Invasion_%28TV_series%29
http://www.imdb.com/title/tt0460651/
Ja, ik keek telkens vol spanning uit naar de volgende episode. Nuja, alle acteurs van toen spelen gewoon mee in V.quote:Op zondag 4 april 2010 11:10 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Ik werk voornamelijk thuis.
De meeste dingen die ik moet doen kan ik dan ook zelf inplannen.![]()
[..]
Uiteindelijk gecanceld door dalende kijkcijfers.
Als ik het me goed herinner was het voor vele toch een verrassing dat er geen tweede seizoen zou komen.
Zonde.
Gelukkig worden niet alle series tegelijkertijd uitgezonden.quote:Op zondag 4 april 2010 10:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Overigens kijk jij wel erg veel series, ik dacht dat ik er veel keek
quote:Op maandag 5 april 2010 13:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Is Southland al gecanceld? Heb ik nog niks over gelezen. FlashForward ook niet, maar dat ziet er niet best uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |