The G'squote:Op zondag 11 april 2010 20:26 schreef pberends het volgende:
En de term "Visitors"... hebben die mongolen geen echte naam voor hun alienras? Wij heten toch ook geen "Gastheren".
nietsquote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
wel vreemd de V's iedere peace ambasador uitrusten met een camera maar op hun eigen schepen zijn er totaal geen camera's.
ben ook benieuwd wat chad decker nu allemaal gaat doen
In de preview die ik gisteren zag zei hij "I'm not buying it." tegen Anna, dus ik ben benieuwd waar hij achterdochtig over aan het worden is en of hij iets gaat ondernemen.quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Het blijkt niet eens aan de HD-versies te liggen, maar ook de SD-versie is schokkerig. Zo te zien is het gewoon zo uitgezonden. Echt superslordig van de makersquote:Op zondag 11 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Zo, alle 6 de afleveringen gezien. Best aardig. Maar hebben hier meer mensen last van de HD-rips van de serie?
Ik vind de HD-rips nogal "schokkerig" overkomen from time to time. Erg vervelend.
Das maar een van de 1000 loopholesquote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
wel vreemd de V's iedere peace ambasador uitrusten met een camera maar op hun eigen schepen zijn er totaal geen camera's.
Nou mij is t bog nooit opgevallen maar zal er deze week eens op letten..quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Het blijkt niet eens aan de HD-versies te liggen, maar ook de SD-versie is schokkerig. Zo te zien is het gewoon zo uitgezonden. Echt superslordig van de makers!
Ik snap niet dat jullie het niet zien.
Je ziet zeer duidelijk, als je bv. "vloeiende" shots ziet van steden, dat het helemaal niet vloeiend gaat en dat ie af en toe frames lijkt in te halen.
Kijk bijvoorbeeld eens na de laatste aflevering S01E06.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:29 schreef sbientje het volgende:
[..]
Nou mij is t bog nooit opgevallen maar zal er deze week eens op letten..
Heb even goed gekeken, maar inderdaad het is best schokkerigquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld eens na de laatste aflevering S01E06.
En dan de "Sydney-shot", van 0 minuut 29 tot 0 minuut 40. Dat gaat tyfusschokkerig. Hij loopt de hele tijd frames in te halen! Het gebeurt iets van 8 keer ofzo.
Ben ik nu zo slim of zijn jullie zo dom?
Iemand met een IQ hoger dan 80quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb even goed gekeken, maar inderdaad het is best schokkerig![]()
Wel slecht gerenderd hoor
Die laatste afleveringen komen toch allemaal van verschillende rippers vandaan, lijkt me sterk dat zulke profs allemaal zulke bagger produceren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:58 schreef Johnny Blaze het volgende:
Lijkt me eerder dat het encoden niet goed is gegaan of niet helemaal de goede instellingen.
Ik voel me gevleidquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Iemand met een IQ hoger dan 80.
Dit is voor het eerst dat ik het zie bij een Amerikaanse serie. Het wordt gewoon zo uitgezonden (of het is zelfs zo opgenomen). Ik dacht eerst dat m'n PC naar de klote was.
LOL. Dus de afleveringen zijn eigenlijk te lang gemaakt? Knip er dan liever tussenstukjes uit die er toch niet toe doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
Dat schokkerige is een rotgeintje van ABC (no shit!). iets met frame dropping ofzoiets zodat ze meer commercials kunnen passen. Door dat gedoe was vorig jaar de seizoen 5 premiere van Lost zo laat pas te krijgen in 720p omdat het beeld als een hoer framedropte.
Als je een serie maakt, hou je toch rekening met de kabelproducent en de reclames? En anders kun beter wat shots verwijderen ipv de hele serie te fucken met framelagging.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef Johnny Blaze het volgende:
Nee de afleveringen zijn niet te lang gemaakt, ABC wil meer reclame erin stouwen.
Dit verhaal heb ik ook wel eens eerder gehoord geloof ik. Een aflevering op CityTV Canada bv. is 30 seconden langer dan dezelfde aflevering op ABC.
T/m 4 geloof ik, maar bedoel je dat je ervoor hebt gekozen om de eerste eps te skippen en in plaats daarvan een special te kijken? Dat klinkt een beetje vaag namelijk..quote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef farscapevr7 het volgende:
ik heb die special gekeken, vanaf welke aflevering kan ik nu kijken? maw tot welke aflevering is die special?
ja wilde kijken of de serie wat is;)quote:Op woensdag 14 april 2010 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
T/m 4 geloof ik, maar bedoel je dat je ervoor hebt gekozen om de eerste eps te skippen en in plaats daarvan een special te kijken? Dat klinkt een beetje vaag namelijk..
Dat heet drama, niet soap. Dat is wel ff wat anders.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:30 schreef pberends het volgende:
Wat een kut-aflevering, bijna GTST qua soap-gehalte.
quote:
Deze aflevering sloeg nergens op, snap niet waarom iedereen hier zo positief is. Dat babygezeik, dat Tyler-gezeik, dat nep-zelfmoord-gezeikquote:Op woensdag 14 april 2010 20:54 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Dat heet drama, niet soap. Dat is wel ff wat anders.
Dat achterdochtige mens met der kluis ookquote:Op woensdag 14 april 2010 22:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Deze aflevering sloeg nergens op, snap niet waarom iedereen hier zo positief is. Dat babygezeik, dat Tyler-gezeik, dat nep-zelfmoord-gezeik.
Omdat het einde van V wel in zicht is...quote:Op woensdag 14 april 2010 22:33 schreef Johnny Blaze het volgende:
Waar komt die neiging om door te kijken dan vandaan? Je bent er vrij negatief over
Wees blij dat iemand ze voor je riptquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Iemand met een IQ hoger dan 80.
Dit is voor het eerst dat ik het zie bij een Amerikaanse serie. Het wordt gewoon zo uitgezonden (of het is zelfs zo opgenomen). Ik dacht eerst dat m'n PC naar de klote was.
Ja, ik kijk voor de dramaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
E07 van gister bekeken. Vette aflevering dit keer. Action packed, plot unfolding shiz.. En de drama-fans komen ook niets te kort.
quote:Op donderdag 15 april 2010 07:57 schreef KingOfMars het volgende:
Oh crap, is dit de nieuwe zeikreeks van pberends? De kopspijkers topics waren ook al onleesbaar door dat wekenlange geteringzeik van 'm, KIJK DAN GEWOON NIET KLOJO.
Kritiek, prima, maar obious troll is very obvious...
Ik heb er nu extra opgelet en ik heb het idd ook niet gemerkt.quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Maar ik kan wel iets positiefs over S01E07 zeggen. Dat schokkerige frame-gedoe merkte ik niet tijdens deze aflevering.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:46 schreef zuigmarmot het volgende:
Die priester lijkt wel enorm op de cameraman/reporter uit V TOS
Of roep ik nu enorm hard naar captain obvious ?
Ze willen toch de mensheid in de gaten houden...quote:Op zondag 11 april 2010 23:55 schreef Yurithemaster het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Maar ik kan wel iets positiefs over S01E07 zeggen. Dat schokkerige frame-gedoe merkte ik niet tijdens deze aflevering.
S01E08 was wél weer schokkerigquote:Op donderdag 15 april 2010 13:51 schreef pberends het volgende:
Hij's ook zo objectief als journalist dat hij 80% van z'n tijd bij Anna verblijft.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:16 schreef DJKoster het volgende:
Mwah, geen onaardige aflevering...
Maar dat Chad Decker inmiddels niet is opgegeten door Anna kan ik bijna niet geloven, ik had hem dus echt allang uit een ruimteschip gekickt..
Hoe was Ryan trouwens ongemerkt (en uiteraard nét op het juiste moment door die trace) in die healing center gekomen? Lijkt me sterk dat die V's hem zomaar hebben binnengelatenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef pberends het volgende:
[..]
S01E08 was wél weer schokkerig.
Overigens vond ik de aflevering zelf niet slecht. Laat die baby met staart maar geboren worden!
Anna is een freakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Het is geen goede seks als het achteraf geen pijn doetquote:Op woensdag 21 april 2010 19:33 schreef pberends het volgende:
Lijkt me pijnlijk, een blowjob van Anna... van die Reptiliantanden in je zaakje.
Zozoquote:Op woensdag 21 april 2010 19:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is geen goede seks als het achteraf geen pijn doet.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zozo![]()
[ afbeelding ]
Lekker hoor!
Hij verwacht zich bij de winnende partij aan te sluiten. En daar later misschien voor beloond te worden.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net even gekeken, toch een aardige aflevering. Het einde was alleen een beetje mwah, mensen die opeens vechten voor de V's? Het moet niet gekker worden hoor
als ze zichzelf nou wat meer in de gaten hielden hadden ze de halve 5th column al opgedoektquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze willen toch de mensheid in de gaten houden...
Dus zo zien de Illuminati eruitquote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zozo![]()
[ afbeelding ]
Lekker hoor!
Gewoon een deal sluiten, zij mogen de aarde innemen, krijgen alle mannen zo'n mooie reptilianvrouwtje die niet loopt te zeiken.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus zo zien de Illuminati eruit
Anna = Barack Obama Barry Soetoro
Of misschien moet je eerder bij Michelle zijn...quote:Op donderdag 22 april 2010 00:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus zo zien de Illuminati eruit
Anna = Barack Obama Barry Soetoro
Lisaquote:Op donderdag 22 april 2010 08:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon een deal sluiten, zij mogen de aarde innemen, krijgen alle mannen zo'n mooie reptilianvrouwtje die niet loopt te zeiken.
[ afbeelding ]
Juist niet corrupt...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef pberends het volgende:
Ik vond die VN-secretaris goed gecast trouwens. Echt zo'n lekkere corrupte neger.
Hij wilde de industries toch beschermen.quote:
De vader van Jake was in Jericho een sukkelje maar in Deadwood een gevreesde baasquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:06 schreef Mirel het volgende:
Jericho's Robert en Jake waren wel goede acteurs. Vader van Jake ook. Nuts 8)
Moeilijk over te oordelen denk ik aangezien dat onderdeel van haar rol zal zijn..quote:
Anders zouden miljoenen mensen opeens werkloos wordenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij wilde de industries toch beschermen.
Dat zei Bush ook altijd op de klimaatconferenties.quote:Op zondag 25 april 2010 02:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Anders zouden miljoenen mensen opeens werkloos worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |