SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de eerste aflevering op de PC staan, ik kijk meestal 4 afleveringen tegelijk van series dus nog even wachten.Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
quote:Op zondag 8 november 2009 13:29 schreef Deetch het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het ergens op tv te zien ofzo?One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op zondag 8 november 2009 13:54 schreef J.Herrer het volgende:
Dat was toch zo'n oude serie met Aliens?
Ik kan me nog wel herinneren datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het ergens op tv te zien ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recentelijk is de originele serie nog uitgezonden op SciFi.
De remake is te zien op ABC en/of via 'de bekende kanalen'.Burnt to the core but not broken
quote:Op zondag 8 november 2009 13:54 schreef J.Herrer het volgende:
Dat was toch zo'n oude serie met Aliens?
Ik kan me nog wel herinneren datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het ergens op tv te zien ofzo?
SPOILER: clip uit de oude serieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Het is zondag.quote:
Die lijken kun je wel mooi laten zien maar wat bewijs je ermee? Is het niet zo dat het bekend is dat ze er anders uitzien, maar ze de gedaante van mensen hebben aangenomen om mensen gerust te stellen? Je zou alleen wat bewijzen door iemand die er al was vóór hun aankomst te 'ontmaskeren', en dan moet het een bekend iemand zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 15:55 schreef Yurithemaster het volgende:
Vraag me trouwens af met ze met al die lijken hebben gedaan. Je neemt gewoon een lijk mee naar en tv studio en hopla. of zal de wereld nu nog niet toe zijn aan ontmaskering
Op tv.com staan nog maar 4 episodes.quote:Op maandag 9 november 2009 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Weet iemand hoeveel afleveringen er nu eerst komen? En is het een mini-serie zoals de oude was, of is het de bedoeling dat het een langlopende serie gaat worden en is dit het eerste seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |