*eens is*quote:Op woensdag 28 april 2010 05:15 schreef OMG het volgende:
Ryan's vrouw / vriendin is een muts en Tyler heb ik altijd al vervelend joch gevonden.
quote:Op woensdag 28 april 2010 17:52 schreef Mr.Silencer het volgende:
V ratings
Ep 1 - 5.2 rating (14,3 miljoen kijkers)
Ep 2 - 3.8 rating (10,7 miljoen kijkers)
Ep 3 - 3.1 rating (9,3 miljoen kijkers)
Ep 4 - 3.1 rating (9,2 miljoen kijkers)
Ep 5 - 2.8 rating (7,0 miljoen kijkers)
Ep 6 - 2.4 rating (5.8 miljoen kijkers)
Ep 7 - 2.3 rating (5,9 miljoen kijkers)
Ep 8 - 2.2 rating (5,8 miljoen kijkers)
Ep 9 - 1.9 rating (5,0 miljoen kijkers)
Ouch, voor het eerst had V een herhaling van Lost als lead in en blijkbaar heeft dat zo zijn impact gehad.
Misschien herstellen de ratings weer een beetje als Lost volgende week terugkomt, maar het blijft treurig dat een high-profile serie als V een sterke lead in nodigt heeft om redelijke kijkcijfers binnen te halen.
Ik zie ABC echt geen volledig nieuw seizoen bestellen als ze sowieso al gaan voor een vernieuwing.
Ik denk dat V al blij mag zijn met een tweede seizoen bestaande uit 12 of 13 afleveringen, maar meer ook niet. Daarnaast mogen ze de laatste 3 afleveringen wel wat herstellen in de kijkcijfers. En als ABC veel vertrouwen heeft in nieuwe line-up dan zouden ze V gewoon moeten laten vallen.
Vond ik ook. Alleen dat met die Tylerquote:Op woensdag 28 april 2010 19:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het was weer vermakelijk, maar niet denderend.
Ik merkte gister op dat hij mogelijk ook een V is:quote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En dan Chad, ik vind hem echt te slecht spelen
Haha, dat stukje viel mij ook op. Zo van, wie kan de gekste gezichten trekken voor de cameraquote:Op donderdag 29 april 2010 09:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik merkte gister op dat hij mogelijk ook een V is:
[ afbeelding ]
Ja, het zat iets te lang in beeld ofzo. De cameraploeg zegt "Good work" en dan trekt hij zelfgenoemzaam een arrogante kop.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Haha, dat stukje viel mij ook op. Zo van, wie kan de gekste gezichten trekken voor de camera
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:49 schreef Mirel het volgende:
Dokter is in het echt de vrouw van Michael Shanks, Daniel Jackson uit Stargate. Ze zat ook in seizoen 9 en 10 van Stargate SG-1. Die 2 zie je de laatste tijd wel vaker op tv, gun ze het van harte. Vooral Michael Shanks verdient het van de hele cast van Stargate het meest
Nu je het zegt, inderdaadquote:Op donderdag 29 april 2010 20:49 schreef Mirel het volgende:
Dokter is in het echt de vrouw van Michael Shanks, Daniel Jackson uit Stargate. Ze zat ook in seizoen 9 en 10 van Stargate SG-1. Die 2 zie je de laatste tijd wel vaker op tv, gun ze het van harte. Vooral Michael Shanks verdient het van de hele cast van Stargate het meest
Yep. Wishful hearing perhaps?quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:01 schreef pberends het volgende:
Ben ik overigens de enige die The 5th Column als een homofiele organisatie vind klinken?
Ik zie hem nog nietquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:03 schreef Cerbie het volgende:
Er is al een nieuwe (ep 10)
Ik lees jouw bericht echt 5 sec. voordat het gebeurt in die serie. ik zo van huh wat bedoelt ie, oh dat!quote:
Eensch...quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:50 schreef Salamander het volgende:
Ik denk dat als Anna Lisa niet vermoord ze zich uiteindelijk bij de 5th Column aansluit.
Die Lisa is wel een vies sletje. "Ik wil gewoon weten hoe het was" over haar eerste seks met een mensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Salamander het volgende:
Hij is een terrorist, dus het lijkt me aannemelijk dat hij aan dit soort dingen kan komen. Binnen een paar uur is misschien een beetje snel.
Maar over Tyler; Anna wil perse hem als vriend voor Lisa. Zijn verwekking is een mysterie.
Ik denk dat hij genetisch aangepast is om een kind met een V te kunnen krijgen. Zodat ze als paar een voorbeeld kunnen zijn voor de hele mensheid.
Nu hebben ze al seks gehad, dus kan ze al zwanger zijn. Dus haar kind is Star Child (voor de mensen die de originele serie kennen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:52 schreef pberends het volgende:
Anna had tegen Lisa moeten zeggen: "Go anal" om zo Tyler terug te krijgen.
Niks Star Child, hij is Jezusquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Salamander het volgende:
Maar over Tyler; Anna wil perse hem als vriend voor Lisa. Zijn verwekking is een mysterie.
Ik denk dat hij genetisch aangepast is om een kind met een V te kunnen krijgen. Zodat ze als paar een voorbeeld kunnen zijn voor de hele mensheid.
Nu hebben ze al seks gehad, dus kan ze al zwanger zijn. Dus haar kind is Star Child (voor de mensen die de originele serie kennen.
Ik denk dat we die niet meer terugzien. Misschien sterft de moeder wel tijdens de bevalling.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:11 schreef Witchfynder het volgende:
Als dat kind Star Child zou zijn, wat maakt dat het kind van Ryan dan?
"bronnen" zeggen dit, maar het is niet officieel?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:16 schreef PPL het volgende:
2e Seizoen aangekondigd.
http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010/05/abc-renews-v.html
[ afbeelding ]
quote:Ook werd vrijdag bekend dat tv-netwerk ABC doorgaat met een tweede seizoen van de science-fictionserie V, dit ondanks zeer matige ratings. De toekomst van een andere Amerikaanse serie, Heroes, hangt aan een zijden draadje. Mogelijk komt er van Heroes een verkort nieuw seizoen dat de serie gaat afsluiten.
Ik vond de afgelopen aflevering ook niet onaardig.quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:20 schreef sbientje het volgende:
nou, ik kijk het nog steeds, het wordt wel steeds beter maar om nou te zeggen dat ik het geweldig vind, neuh...
Hahaha, die Chad moet bij Fox News gaan werken. Wat een objectieve pipo is dat. Zelfs de Televaag is nog objectiever.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:56 schreef Tegan het volgende:
Chad is echt een mongool. Ik kan gewoon niet serieus naar hem kijken.
De mensen moeten zich met hun kunnen identificeren vandaar dat ze menselijke namen hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond de afgelopen aflevering ook niet onaardig.
Maar de serie blijft gay, waarom hebben die aliens alleen maar menselijke namen, hebben ze geen echte alien-namen zoals Orki en Butu ofzo? En waarom geen achternaam.
Leuk - niemand die zich afvraagt wat hun echte namen zijn, van welke planeet ze komen, hoe hun alien-ras heet en of ze in God geloven?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:26 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
De mensen moeten zich met hun kunnen identificeren vandaar dat ze menselijke namen hebben.
Orki en Butuquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond de afgelopen aflevering ook niet onaardig.
Maar de serie blijft gay, waarom hebben die aliens alleen maar menselijke namen, hebben ze geen echte alien-namen zoals Orki en Butu ofzo? En waarom geen achternaam.
Das toch allang bekend, ze gaan de mensheid converteren naar V's. Is in een v/d eerste afleveringen aan bod gekomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
Vast wel, dat wordt alleen niet benoemd in het verhaal. Ik zie ook niet in waarom dat belangrijk is.
Het is juist vreemder dat de verzetsleden zich niet afvragen wat ze komen doen.
V een 'fan fav'? Ik kan het me haast niet voorstellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 08:16 schreef PPL het volgende:
2e Seizoen aangekondigd.
http://livefeed.hollywoodreporter.com/2010/05/abc-renews-v.html
[ afbeelding ]
Als dat zo zou zijn, waarom moet die hybrid baby van Ryan dan dood volgens Anna?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:44 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Lijkt mij dat ze gewoon willen dat mensen met V's kunnen kruisen zodat ze een soort creëren dat immuun is voor de stof die de wetenschappers maken.
Op de officiele V-site staan al foto's dat Anna met een kind in haar handen staat, dus wellicht wil ze er gewoon controle over?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:57 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, waarom moet die hybrid baby van Ryan dan dood volgens Anna?
Anna heeft gedreigd om de directie van ABC om te leggen als de serie niet wordt verlengd. Wat denkt gij nou?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
V een 'fan fav'? Ik kan het me haast niet voorstellen.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Anna heeft gedreigd om de directie van ABC om te leggen als de serie niet wordt verlengd. Wat denkt gij nou?
Is die er al wel een?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Cerbie het volgende:
Heeft iemand trouwens een trailer/preview voor 2x01 gevonden?Schiet niet echt op, zoeken naar een serie die "V" heet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Einde was niet slecht![]()
Alleen jammer van Ryan. Ben benieuwd naar het 2e seizoen. Hopelijk zullen de schrijvers de komende maanden wat beter gaan nadenken over de vele fouten die zijn begaan in het 1e seizoen![]()
Nog even wat mooie kiekjes van onze florissante Anna![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol pas over 3 maanden op zijn vroegst.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Cerbie het volgende:
Heeft iemand trouwens een trailer/preview voor 2x01 gevonden?Schiet niet echt op, zoeken naar een serie die "V" heet.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb de s02e01 al mogen aanschouwen. Ongelooflijk wat jullie allemaal te wachten staat
Die lag nog in zijn medicijnkastje in de badkamer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Spannend einde, waarom nam Joshua niet zijn pil?
Hoe?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik heb de s02e01 al mogen aanschouwen. Ongelooflijk wat jullie allemaal te wachten staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |