Vertel hier wat je gekocht hebt, en een plaatje maakt het helemaal afquote:Op zondag 23 april 2006 16:00 schreef Zuen het volgende:
Ja, dit is het topic waar je kan zeggen wat je gekocht hebt!! laat dus allemaal zien wat je als laatst gekocht heb, ik begin:
[ afbeelding ]
Motorola Razr V3
Nog een hoop kleren maar daar kan ik ff geen plaatjes van vinden.
GO go go!!
En waarschijnlijk nepquote:
Zonder datum.quote:
Onnodigquote:
quote:
Een OP bij dit soort topics is echt totale onzin. OP's dienen om je in te kunnen lezen, wat totaal niet nodig is bij deze reeksquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 14:19 schreef dekloonvanzuen het volgende:
wow wel vette gast die zuen dat ie zoiets verzint
als je ook een verstopte neus heb sluit ik mij bij jou aan!quote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Het begint mooi weer te worden, dus Ez wordt voor de verandering maar eens snipverkouden.
En nee, ik heb geen hooikoorst o.i.d.
Hij is superleuk.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Leuke film. Maar om hem nou te kopen..
in 1 woord epicquote:Op donderdag 15 april 2010 17:35 schreef Hyman het volgende:
Ik ben met Sjoegerd naar de sloop geweest
En heb daar heule leuke dingen voor mn auto gekocht.
Een kentekenreflector
[ afbeelding ]
een nieuwe grill
[ afbeelding ]
een volvo trekhaakdopje
[ afbeelding ]
En mooiere achterlichten
[ afbeelding ]
En nog een automatje voor links voorin
Binnenkort ook maar eens langs de sloop.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:36 schreef Hyman het volgende:
Die tape zit er nog omheen omdat de kit moet harden
En 50 euro gepind!quote:
quote:
Uitstekend om mee naar het station te fietsenquote:
Neem dan een echte fixed.quote:Op zondag 18 april 2010 17:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Uitstekend om mee naar het station te fietsen, Beter dan dat kinderfietsje van jou.
Wat is er wannabe fixed aanquote:
Hij heeft gewoon remmen hoor, en het is een oudje.. i.t.t. fixed gear bikesquote:
Waarom een twingo met een Renault 5 GTT blokquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:01 schreef Bezempje het volgende:
So what??
Ik bedoel tis geen DAF uit '56 en t is gewoon een leuk mooi bakkie, waar nog veel meer aan gedaan gaat worden. En als ik je vertel dat er een Renault 5 GTT blok in ligt maakt het alleen maar leuker om jouw uit te lachen bij t stoplicht.
En je hebt een tractor aanhanger kenteken als onderschift? ._.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:01 schreef Bezempje het volgende:
So what??
Ik bedoel tis geen DAF uit '56 en t is gewoon een leuk mooi bakkie, waar nog veel meer aan gedaan gaat worden. En als ik je vertel dat er een Renault 5 GTT blok in ligt maakt het alleen maar leuker om jouw uit te lachen bij t stoplicht.
Nee is een vriendegrapje. Diegene zit ook op Fok! dus weet waar het over gaat. Stoor je jezelf eraan? dan heb je pechquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:19 schreef _Loki het volgende:
[..]
En je hebt een tractor aanhanger kenteken als onderschift? ._.
Waar stoor jij je ineens aan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:35 schreef Bezempje het volgende:
[..]
Nee is een vriendegrapje. Diegene zit ook op Fok! dus weet waar het over gaat. Stoor je jezelf eraan? dan heb je pech
Hahahahahahaha.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:35 schreef Bezempje het volgende:
[..]
Nee is een vriendegrapje. Diegene zit ook op Fok! dus weet waar het over gaat. Stoor je jezelf eraan? dan heb je pech
tis ook geem tractorkenteken tis van een vrachtwagenoplegger.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:18 schreef _Loki het volgende:
[..]
Waar stoor jij je ineens aan?![]()
Het valt me gewoon op dat je een tractorkenteken in je naam hebt staan, en ik dácht dat het van een twingo zou zijn. Leek me logisch.
Niet zo geïrriteerd jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee dan mag je wel zo reagerenquote:Op woensdag 21 april 2010 08:33 schreef Bezempje het volgende:
[..]
tis ook geem tractorkenteken tis van een vrachtwagenoplegger.
Omdat ik hem overkoop van iemand, 3 weken oud voor 230 euro:O. En op deze is ook android te zetten, en ik heb goede ervaring met WiMo zolang er maar goede hardware in de telefoon zit, wat in dit het geval is. 1Ghz snapdragon CPU!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef Bezempje het volgende:
[..]
Waarom een HD2 en geen Desire MET Android?
Aah nice!!! Goede koopquote:Op donderdag 22 april 2010 18:41 schreef ApenkoppieNED het volgende:
[..]
Omdat ik hem overkoop van iemand, 3 weken oud voor 230 euro:O. En op deze is ook android te zetten, en ik heb goede ervaring met WiMo zolang er maar goede hardware in de telefoon zit, wat in dit het geval is. 1Ghz snapdragon CPU!
ding is nieuw 450_O_. ik heb nu de touch hd. ook 2de hands, klein jaar oud. aan een halve zool met teveel geld in me klas voor 210euro verkochtXd. upgrade van hd naar hd2voor 2 tientjesXDquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dat word gezellig vanavond
Grolschquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dat word gezellig vanavond
Nee, een Optimus Touch.quote:
Iemand uit mn klas rookt 1 pak per dagquote:
Haha zit het topic door te lezen en kom mijn (oude) dvd weer tegenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij is superleuk.En hij was maar 4 euro van FOK!. En ik houd van DVD's hebben. En van Johnny Depp. Enzo. Dus vandaar snapje?
Nice! Als ik uitgekeken op mijn HD2 ben, denk ik dat ik ook eens een Android ga halen. Waarom heb je gekozen voor Legend en niet Desire?quote:
Ik kan je Android zekers aanbevelen!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:00 schreef ApenkoppieNED het volgende:
[..]
Nice! Als ik uitgekeken op mijn HD2 ben, denk ik dat ik ook eens een Android ga halen. Waarom heb je gekozen voor Legend en niet Desire?
Plaatje zou een fake kunnen zijnquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:55 schreef Graseter het volgende:
Velgen voor een twingo
Spaar eerst voor een goede auto en koop daar allemaal meuk voor
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voor mezelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor papa:
[ afbeelding ]
Voor mama:
[ afbeelding ]
Het is niet zo dat ze een hele kar vol post hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
boodschappen plaatsen die je gekocht hebt
Games,electronica, cd's, dvd's etc...oke..maar onthou je echt wat voor eten je hebt gehaald ..?
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Vriendjelief vandaag (waar ik aan mee heb betaald voor zijn verjaardag, dus stiekem ook van mij) :
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Jank niet zo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
boodschappen plaatsen die je gekocht hebt
Games,electronica, cd's, dvd's etc...oke..maar onthou je echt wat voor eten je hebt gehaald ..?
Ik jank niet, ik lach er alleen maar om.quote:
Of je hebt de verkeerde namen in je hoofd, of je hebt de plaatjes omgedraaid.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:06 schreef muisje91 het volgende:
iPod touch verkocht
Daarvoor in de plaats deze:[ afbeelding ]
En deze komt ook om mijn buro [ afbeelding ]
Vergeten:
Voor de iPod nano 3G:[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef Prof.Oak het volgende:
[ afbeelding ]
voor straks op vakantie op t strandje
Anders maak je me even jaloers...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef Prof.Oak het volgende:
[ afbeelding ]
voor straks op vakantie op t strandje
en dat ie hem meeneemtquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:25 schreef Prof.Oak het volgende:
Ik zou zeggen, ga naar kroatie op het strand liggen en grote kans dat je m hoort
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Hellmann's Mayonaise
[ afbeelding ]
Xenon H8 Voor m'n scooter
Hé kut, ook al een luchtje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:59 schreef Dionysiou het volgende:
Versace Man Eau Fraîche Eau De Toilette
Erg zoet en lekker!
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ja, lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:11 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja.
Deze is chill. Hoe is die van cK?
'tis voor mijn moedertje. Ik zou begot niet weten hoe het smaaktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat wilde ik vroeger altijd drinken omdat ik het er zo leuk uit vond zien.
Dan heb je ze toch niet gekocht?quote:
Ik ook niet want ik was er te jong voor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
'tis voor mijn moedertje. Ik zou begot niet weten hoe het smaakt.
Duh. Doet Mexicaantje. ook altijd!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:17 schreef i10TD het volgende:
[quote]Op maandag 10 mei 2010 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan heb je ze toch niet gekocht?
[/quote
de boodschappen wel, of willen jullie dat allemaal zien
Precies!quote:Op maandag 10 mei 2010 22:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ehhh dit topic is er niet voor niets hè.
Dunno. Is voor m'n moederquote:
Dat dronk Michel altijd.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dunno. Is voor m'n moeder.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En terecht.quote:
Je zal er inmiddels al wel zelf achter zijn, maar ik heb deze ook, bevalt me zeer goed!quote:
Wáárom?quote:
Staat leuk in de weg jaquote:
Combobreakerquote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef ReWout het volgende:
[ afbeelding ]
En
[ afbeelding ] Was in de aanbiedingen diesel ruikt altijd goed
quote:
Oh neen, een neger!quote:Op maandag 17 mei 2010 22:10 schreef Fapje het volgende:
Kipnuggets bij een niet nader te noemen firma (Y)
Top toestelquote:
Mijn vriend heeft die en ik vind het een hele mooie telefoon. Ik wil hem alleen niet omdat ik echt niks kan met dat oogjequote:
Die optische trackballquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:17 schreef NiamhBrennaD het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft die en ik vind het een hele mooie telefoon. Ik wil hem alleen niet omdat ik echt niks kan met dat oogje
OT: Het laatste wat ik gekocht heb is een leuk mandje met allerlei badzooi voor moederdag. En natuurlijk een doosje merci.
Jullie spelen in die film?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:56 schreef Dionysiou het volgende:
Canon MP 550, fotoprinter
[ afbeelding ]
Heeft een 9,1 op Kieskeurig.
Panasonic DMC TZ-7
[ afbeelding ]
2 bioscoopkaartjes voor Date Night, met mij en mijn vriendin
[ afbeelding ]
Beter had je Legend genomen!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:53 schreef muisje91 het volgende:
Werd tijd voor een toestel wat alles kan!
Daarom een HP ipaq data messenger
[ afbeelding ]
Wifi
gps
bluetooth
camera
en qwerty tobo
woensdag krijg ik hem binnen kan niet wachten!
Beter van niet! De htc pro touch had ik wel willen hebben maar dat is hem toch niet gewordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik koop helemaal niet veel kleren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoeveel kleren jij wel niet koopt.
Wat heb je daarvoor betaald?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:15 schreef muisje91 het volgende:
10 mw laserpen (oops iligaal in nederland)![]()
[ afbeelding ]
2euroquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor betaald?
edit: En welke kleur is ie?
Dat kan zeker, maar goed de vrouw wilde er komt een vrouw bij de dokter zien en ik stond in de Fame. Tsja 1+1=2quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:16 schreef ScarFace- het volgende:
@Dark_Angelus, het is echt een hele slechte filmniet leuk om naar te kijken gewoon.
Maar als het je smaak is, kan ik Gewoon Hans aanradennee, B films zijn best te doen soms maar dit is niks. Vind ik.
Dat ding is effectief nog geen mW. Er zit geen UV filter in, dus een enorme hoop van het licht is UV licht en zie je niet. Tevens is dat UV licht slecht gebundeld, dus je hebt er compleet niets aan, behalve dat het schadelijker is voor ogen, omdat je de bundel niet direct ziet. Toch, voor 2 euro wel vermakelijkquote:
Okquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat kan zeker, maar goed de vrouw wilde er komt een vrouw bij de dokter zien en ik stond in de Fame. Tsja 1+1=2
Ik weet niet waar je deze wijsheid vandaan hebt maar het is hier nu donker en ik haal toch de eind van de straat @200meter en ik ga er vanuit als er op de laser 10mw staat dat het dan ook wel zo isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat ding is effectief nog geen mW. Er zit geen UV filter in, dus een enorme hoop van het licht is UV licht en zie je niet. Tevens is dat UV licht slecht gebundeld, dus je hebt er compleet niets aan, behalve dat het schadelijker is voor ogen, omdat je de bundel niet direct ziet. Toch, voor 2 euro wel vermakelijk
Aannemende dat er een (diode)laser in zit die róód licht uitpoept, waarvoor zou je er dan nog een UV-filter voor zetten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat ding is effectief nog geen mW. Er zit geen UV filter in, dus een enorme hoop van het licht is UV licht en zie je niet. Tevens is dat UV licht slecht gebundeld, dus je hebt er compleet niets aan, behalve dat het schadelijker is voor ogen, omdat je de bundel niet direct ziet. Toch, voor 2 euro wel vermakelijk
Ik las avatorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tweede als kado voor het vriendinnetje
Neequote:
Wat dacht je van helemaal niet doen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:48 schreef Ayca het volgende:
Had je niet beter heel veel kleineen erop kunnen zetten?
Nah, vindt 'm zo tof!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:48 schreef Ayca het volgende:
Had je niet beter heel veel kleineen erop kunnen zetten?
Nee ook niet. Dat jij nou een keer in de 20 jaar kleren koopt, wil niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook doet.quote:
OESJ DIS! BOX BRO'quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee ook niet. Dat jij nou een keer in de 20 jaar kleren koopt, wil niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook doet.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee ook niet. Dat jij nou een keer in de 20 jaar kleren koopt, wil niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook doet.
En dan nog: wat is er mis met veel kleren kopen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:11 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij kruipt eruitquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:48 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen ochtend heb ik hem (:
@ Dagoduck, die heb ik ook (:
PM je me even terug over wanneer ik het lakje kan verwachten dat ik nog van je tegoed heb?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:39 schreef Balenciaga. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Omdat ik vandaag mijn rijbewijs heb gehaald, mijn eindexamens achter de rug heb en omdat ik niet op vakantie ga.![]()
Airmiles is ook gewoon geld, soms zeggen ze wel eens: Nu €5 +500 airmiles !!! dat is 50% kortingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:56 schreef ganzenherder het volgende:
[ afbeelding ]
Sennheiser in-ear oordopjes, mijn oude panasonic oordopjes waren vrij kapot![]()
Praktisch gratis ook nog, mamma had nog airmiles over die ze toch amper gebruikt dus ze hebben me niks gekost
Dat dus ( voor Balenciaga, niet voor Lindytje.. dies lief)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
PM je me even terug over wanneer ik het lakje kan verwachten dat ik nog van je tegoed heb?
Whehe ik zag er iemand mee stuntelen in de bus.quote:
Daarom zeg ik ook praktisch gratis. Nouja het blijven spaarpunten natuurlijk, dat kun je niet echt als geld zien. Zeker als ik die air miles niet zelf heb gespaardquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Airmiles is ook gewoon geld, soms zeggen ze wel eens: Nu €5 +500 airmiles !!! dat is 50% korting
terwijl 500 airmiles gewoon €5 is, dus betaal je alsnog evenveel...
M'n pa heeft nog 120000 airmiles, kunnen we ook van op vakantie
Prutser danquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:25 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Whehe ik zag er iemand mee stuntelen in de bus.
Hij probeerde een foto te openen; vergroten maar na een keer of 10 klikken gaf hij het maar op.
Dat laatste spul is echt lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 15:03 schreef Ricard0j het volgende:
Afgelopen 2 weken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nog wel wat dingen, maar te lui om op te zoeken.
quote:
Ik had 2 weken geleden nieuwe in-ears gekocht van sennheiser, 55 euro bij de mediamarkt geloof ik. Ben ik ze nu al weer kwijt!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:56 schreef ganzenherder het volgende:
[ afbeelding ]
Sennheiser in-ear oordopjes, mijn oude panasonic oordopjes waren vrij kapot![]()
Praktisch gratis ook nog, mamma had nog airmiles over die ze toch amper gebruikt dus ze hebben me niks gekost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |