Het zou zo doorkunnen voor een drankflesquote:
Het is wetenschappelijk onmogelijk!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef rena het volgende:
[..]
Het zou zo doorkunnen voor een drankfles![]()
En Bart, waarom kan carpaccio op een broodje niet? Ik heb het wel vaker op, en nee, dat was geen rosbiefIk vind rosbief niet lekker en carpaccio (liefst ossenhaas
) wel.
Moet je eens naar Toque, toque in Utrecht gaan, daar is het echt heeeeeeeerlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk onmogelijk!
Ik heb het nog nooit gezien en het is volgens mij ook een beetje onzinnig. Je gebruikt een puick en duur soort vlees voor op een broodjeCarpaccio hoor je zonder veel er omheen te eten, dan komt het veel beter tot zn recht, imho
Ik zeg ook niet dat het niet lekker is, juist het omgekeerde. Het is tè lekker voor op een broodjequote:Op woensdag 5 december 2007 21:25 schreef rena het volgende:
[..]
Moet je eens naar Toque, toque in Utrecht gaan, daar is het echt heeeeeeeerlijkMaar ik prefeer gewone carpaccio wel boven het broodje
![]()
Vind ik onzin, als je een hobby hebt of je vindt iets echt mooi waarom zou het dan perse alleen functioneel moeten zijn?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:04 schreef Elwood1802 het volgende:
Jammer geld, telefoon kun je precies dezelfde tijd aflezen
Ik heb een vest, broek, trui, sigaretten, aansteker, 2 chicken burgers gekocht vandaag.
Met die redenering zou de hele wereld rondlopen met een Actua van 2 tientjesquote:Op woensdag 5 december 2007 23:04 schreef Elwood1802 het volgende:
Jammer geld, telefoon kun je precies dezelfde tijd aflezen
Ik heb een vest, broek, trui, sigaretten, aansteker, 2 chicken burgers gekocht vandaag.
Hoe ken jij Tok Tok?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:25 schreef rena het volgende:
[..]
Moet je eens naar Toque, toque in Utrecht gaan, daar is het echt heeeeeeeerlijkMaar ik prefeer gewone carpaccio wel boven het broodje
![]()
Erg mooiquote:Op woensdag 5 december 2007 22:07 schreef Adsum het volgende:
Maandag een Rolex gekocht, mijn eerste![]()
[ afbeelding ]
125 maar, das wel hendig weinig minuten heur!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:11 schreef Zuen het volgende:
[ afbeelding ]
Tweejarig abbonement
16 euro per maand
125 belminuten
Heb ik hem net zitten zoeken en gevonden, heb je hem al zelf gekochtquote:
Goed boek!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |