Behringer B2030. Van veel mensen gehoord dat Behringer niet zo super is, maar ze bevallen me wel opzich.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:27 schreef EvilWasp het volgende:
Nice, wat zijn dat voor monitors?
it's alliiiiivequote:Op maandag 8 oktober 2007 21:06 schreef snopprinses het volgende:
avondeten
contrastfilters
lampjesslinger
geurkaarsjes + glaasjes
3 truien
en 1 paar schoenen
Voor wie?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:43 schreef Liefste. het volgende:
TAART!
Abrikozen want een dikke lelijke werkloze fats pakte de appelkruimel voor m'n neus weg die biatch.
ik wil hier iets gemeens op zeggen maar ik doe het maar nietquote:
laat je ff weten hoe ie bevalt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:41 schreef Bertjeee het volgende:
[ afbeelding ] Philips Wake Up light.
Van zichzelf gekocht danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
Gekocht lijkt me, gezien de TT van dit topic.
ziet er mooi uit, maar speelt rukquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:06 schreef EvilWasp het volgende:
Eigenlijk al tijdje geleden gekregen, maar hij is het posten waard
[ afbeelding ]
Vind hem wel lekker spelen hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef nicoo het volgende:
[..]
ziet er mooi uit, maar speelt ruk![]()
OT: blikje sinas
Niccccequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:52 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe broek en zwarte pumps
Deze heb ik ook gekocht van de week, bij de BCC. Je hebt 2 soorten, 1 van 80 en 1 van 120 euro dacht ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:41 schreef Bertjeee het volgende:
[ afbeelding ] Philips Wake Up light.
Noh, zien we je hoofdje niet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:00 schreef birdydontfly het volgende:
[ afbeelding ]
mutsje
[ afbeelding ]
broek (ja echt)
[ afbeelding ]
de boeken waar de dexter serie op gebaseerd is
haha mijn hoofdje zonder blur staat in mn fotoboek hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef Miam het volgende:
[..]
Noh, zien we je hoofdje niet!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |