Behringer B2030. Van veel mensen gehoord dat Behringer niet zo super is, maar ze bevallen me wel opzich.quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:27 schreef EvilWasp het volgende:
Nice, wat zijn dat voor monitors?
it's alliiiiivequote:Op maandag 8 oktober 2007 21:06 schreef snopprinses het volgende:
avondeten
contrastfilters
lampjesslinger
geurkaarsjes + glaasjes
3 truien
en 1 paar schoenen
Voor wie?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:43 schreef Liefste. het volgende:
TAART!
Abrikozen want een dikke lelijke werkloze fats pakte de appelkruimel voor m'n neus weg die biatch.
ik wil hier iets gemeens op zeggen maar ik doe het maar nietquote:
laat je ff weten hoe ie bevalt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:41 schreef Bertjeee het volgende:
[ afbeelding ] Philips Wake Up light.
Van zichzelf gekocht danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
Gekocht lijkt me, gezien de TT van dit topic.
ziet er mooi uit, maar speelt rukquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:06 schreef EvilWasp het volgende:
Eigenlijk al tijdje geleden gekregen, maar hij is het posten waard
[ afbeelding ]
Vind hem wel lekker spelen hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:38 schreef nicoo het volgende:
[..]
ziet er mooi uit, maar speelt ruk![]()
OT: blikje sinas
Niccccequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:52 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe broek en zwarte pumps
Deze heb ik ook gekocht van de week, bij de BCC. Je hebt 2 soorten, 1 van 80 en 1 van 120 euro dacht ik.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:41 schreef Bertjeee het volgende:
[ afbeelding ] Philips Wake Up light.
Noh, zien we je hoofdje niet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:00 schreef birdydontfly het volgende:
[ afbeelding ]
mutsje
[ afbeelding ]
broek (ja echt)
[ afbeelding ]
de boeken waar de dexter serie op gebaseerd is
haha mijn hoofdje zonder blur staat in mn fotoboek hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef Miam het volgende:
[..]
Noh, zien we je hoofdje niet!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Flikker dan je geld gelijk in de greppel, ofzo.quote:
Pas maar op.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:03 schreef Biefstuk het volgende:
Vicks Inhaler, loop nu heel de dag rond met dat ding in m'n neus
Ik proef hier jaloezie!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:46 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Flikker dan je geld gelijk in de greppel, ofzo.
iPhone wannabe apparaatje. Zoethoudertje voor naieve Europeaantjes. Apple lacht zich ziek.
Ik wou net zeggen.quote:
lol en je hebt zkr een creative omdat dat de ipod killer zou moeten zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee, dat proef jij niet. Daar hoop jij op.
Way to go, Sherlock! Ik heb inderdaad een Creative. Ik word nu al geil als ik denk aan de opmerkingen die ik ga krijgen van iPod-bezitters.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:27 schreef warchaser44 het volgende:
[..]
lol en je hebt zkr een creative omdat dat de ipod killer zou moeten zijn![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:51 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Way to go, Sherlock! Ik heb inderdaad een Creative. Ik word nu al geil als ik denk aan de opmerkingen die ik ga krijgen van iPod-bezitters.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef birdydontfly het volgende:
leipe nieuwe patta's ()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nouuu dat kan ook aardig hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:55 schreef rena het volgende:
[..]
Wat spuuglelijk
Maar goed, als jij ze mooi vind
![]()
![]()
OT: Energy drink en een chocoladeletter![]()
Oke, laat ik het wat subtieler zeggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:21 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
nouuu dat kan ook aardig hoor
Ik vind ze het geld ook wel waardquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:59 schreef EvilWasp het volgende:
Shure in-ears zijn heerlijk. Heb zelf de E2C's, maar wil ook nog wel eens naar een hoger model
Geweldig ding!!!! 10x beter dan een ipod en goedkoper, zit ook meer op. Heb deze nu anderhalf jaar en doet het nog perfect, kan je van ipods niet zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:59 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whehehehehehehehhe![]()
![]()
![]()
Wat een lelijk kutapparaat.![]()
serieus, een ipod doet het na 1.5 jaar nooit meerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:39 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Geweldig ding!!!! 10x beter dan een ipod en goedkoper, zit ook meer op. Heb deze nu anderhalf jaar en doet het nog perfect, kan je van ipods niet zeggen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:42 schreef birdydontfly het volgende:
leipe nieuwe patta's ()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik kocht nog wat graffiti maar niet om mee te graffiti-en.
Die eerste zijn idd nergens te vinden. Alleen in blauw/paars. Die 2e heb ik ook nog aan gehad maar stonden me voor geen meterquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:46 schreef saaw het volgende:
[..]![]()
ik wil deze
[ afbeelding ]
maar kan ze nergens vinden
[ afbeelding ] zijn ook tofmaar wel duur
oeveel heb je er eigenljk voor betaald?
Ik heb 'm niet gekocht ofzo hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:39 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Geweldig ding!!!! 10x beter dan een ipod en goedkoper, zit ook meer op. Heb deze nu anderhalf jaar en doet het nog perfect, kan je van ipods niet zeggen.
Waar heb je die laarsjes gekocht?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:30 schreef Sylvana het volgende:
Aangezien ik nog maar 2 broeken en 1 trui had voor van de winter, werd het dus hoog tijd om nieuwe winterkleren te kopen( en natuurlijk 1 paar nieuwe schoenen
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan daarover deze ( hij lijkt blauw, maar is paars):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed geslaagd dus
Okay. Deventer is een behoorlijke eind weg.. jammer, want ze zijn erg mooiquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij een boetiekje in Deventer, niet een standaardwinkel ofzo
kijk, iemand met smaakquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goed slaaf Chris.
Ik heb gekocht.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |