Je krijgt er niet echt een kick van ofze neequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:14 schreef SlaadjeBla het volgende:
Mijn god! Verslaafd aan neusspray
Maar een neusspray geeft je toch niets? Je deed het niet om de lichamelijke verschijnselen, want je hebt er nu geen last van, en geestelijk kan ik me ook niet voorstellen dat je er gelukkiger van wordt, dus waarom?
Heb even het flesje erbij gepakt: Budesonide Dumex Nevelquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat vooor neusspray heb je gehad?
fijne huisarts heb je ook.
die van mijz egt gewoon dat ik er gewoon mee moet stoppen
gaat geod ja, als je na een uur niet meer kan ademhalen.
Wat er in zit weet ik niet, kan het ook niet nakijken want heb alle flesjes die hier rondslingerde meteen weggegooid.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zijn eigenlijk de bestandsstoffen van neusspray en wat kost zo'n flesje?
Violala Holt gebruikt het ook in het BB Hotel, ik wist niet eens dat het bestond en als ik me goed herinner snurkt ze nog steeds als een varkendus of dat spul nou echt helpt betwijfel ik...
Heb ik ook wel eens gehad, helpt bij mij helemaal niks!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:21 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Heb even het flesje erbij gepakt: Budesonide Dumex Nevel
Zo moeilijk kan het niet zijn om er mee te stoppen, ik ben bijna 3 jaar geleden ook met roken gestopt dus laat die neusspray maar lekker voor wat het was en snurk maar lekker door...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:22 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Wat er in zit weet ik niet, kan het ook niet nakijken want heb alle flesjes die hier rondslingerde meteen weggegooid.
Het flesje van het Etos huismerk kost 2,70 geloof ik. Die van Otrivin is volgens mij 4 euro.
Het heeft met snurken niks te maken. Tenminste, in mijn geval niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het niet zijn om er mee te stoppen, ik ben bijna 3 jaar geleden ook met roken gestopt dus laat die neusspray maar lekker voor wat het was en snurk maar lekker door...![]()
In bijsluiters staat ook dat je het niet langer dan 2 weken achter elkaar mag gebruiken, en voor een neusspray heb je geen recept nodig, dus ik denk niet dat de huisarts veel te verwijten valt. Waarschijnlijk wist de TS ook best dat het niet verstandig was wat ze deed.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
fijne huisarts heb je ook.
die van mijz egt gewoon dat ik er gewoon mee moet stoppen
Dat wist ik absoluut en daarom ben ik ook naar de huisarts gegaan. Ik had al weleens geprobeerd om gewoon te stoppen maar dan was het na een paar uur zo erg dat ik het niet vol hield en dus weer ging sprayen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:30 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
In bijsluiters staat ook dat je het niet langer dan 2 weken achter elkaar mag gebruiken, en voor een neusspray heb je geen recept nodig, dus ik denk niet dat de huisarts veel te verwijten valt. Waarschijnlijk wist de TS ook best dat het niet verstandig was wat ze deed.
je begrijpt me verkeerdquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:30 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
In bijsluiters staat ook dat je het niet langer dan 2 weken achter elkaar mag gebruiken, en voor een neusspray heb je geen recept nodig, dus ik denk niet dat de huisarts veel te verwijten valt. Waarschijnlijk wist de TS ook best dat het niet verstandig was wat ze deed.
of je leest even alle berichtjes...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef amornl87 het volgende:
ik snap er niks van, waarom gebruik je het als je er niks van voelt![]()
Xylometazoline is het. Zowel huismerken als Otrivin, exact hetzelfde spul alleen de prijs is anders. En dat er in Otrivin een verslavende stof zou zitten kan ik me niet voorstellen, agz het enige ingrediënt op de verpakking ook xylometazoline is, en ik neem aan dat ze geen ingrediënten geheim mogen houden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat zijn eigenlijk de bestanddelen van neusspray en wat kost zo'n flesje?
Violala Holt gebruikt het ook in het BB Hotel, ik wist niet eens dat het bestond en als ik me goed herinner snurkt ze nog steeds als een varkendus of dat spul nou echt helpt betwijfel ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |