SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee dan mag je wel zo reagerenquote:Op woensdag 21 april 2010 08:33 schreef Bezempje het volgende:
[..]
tis ook geem tractorkenteken tis van een vrachtwagenoplegger.
Omdat ik hem overkoop van iemand, 3 weken oud voor 230 euro:O. En op deze is ook android te zetten, en ik heb goede ervaring met WiMo zolang er maar goede hardware in de telefoon zit, wat in dit het geval is. 1Ghz snapdragon CPU!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef Bezempje het volgende:
[..]
Waarom een HD2 en geen Desire MET Android?
Aah nice!!! Goede koopquote:Op donderdag 22 april 2010 18:41 schreef ApenkoppieNED het volgende:
[..]
Omdat ik hem overkoop van iemand, 3 weken oud voor 230 euro:O. En op deze is ook android te zetten, en ik heb goede ervaring met WiMo zolang er maar goede hardware in de telefoon zit, wat in dit het geval is. 1Ghz snapdragon CPU!
ding is nieuw 450_O_. ik heb nu de touch hd. ook 2de hands, klein jaar oud. aan een halve zool met teveel geld in me klas voor 210euro verkochtXd. upgrade van hd naar hd2voor 2 tientjesXDquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dat word gezellig vanavond
Grolschquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:51 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Dat word gezellig vanavond
Nee, een Optimus Touch.quote:
Iemand uit mn klas rookt 1 pak per dagquote:
Haha zit het topic door te lezen en kom mijn (oude) dvd weer tegenquote:Op woensdag 14 april 2010 15:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hij is superleuk.En hij was maar 4 euro van FOK!. En ik houd van DVD's hebben. En van Johnny Depp. Enzo. Dus vandaar snapje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |