Meid, schrok me rot! Ik zag eerst de foto en las toen de tekst pas. Deed me denken aan die knul die ik vrijdag in een poolcafé zag: de grappenmaker droeg een Googleshirt.quote:
dit is een of andere traditie die elk jaar op vakantie wordt doorgegeven aan iemand. Dit jaar ging ik mee voor de eerste keer en kreeg ik em mee naar huis. Volgend jaar moet ik em weer doorgeven aan iemand andersquote:Op woensdag 12 juli 2006 00:23 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Meid, schrok me rot! Ik zag eerst de foto en las toen de tekst pas. Deed me denken aan die knul die ik vrijdag in een poolcafé zag: de grappenmaker droeg een Googleshirt.
Ok, zo af en toe ben ik ook wat nerdy; dit was me toch iets te triest.
Is niet de nieuwste. De nieuwste is net een weekje uit (beach house 06 06).quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:28 schreef dane86 het volgende:
Vandaag: de film Old School, ik wilde hem altijd al een keer halen.
[afbeelding]
Vorige week, nieuwste Hed Kandi cd: Beach House
[afbeelding]
Ik heb 06 06 net besteld op Bol voor 25 eu incl verzendkosten. Ik heb nog nooit 3 tientjes betaald voor Hed Kandi cd's.quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:20 schreef dane86 het volgende:
Owja, verkeerde cover, ik heb hem al al aangepast ik heb wel de 06.06 besteld, wel duur die hed kandi cd's, vooral als ze net uit zijn. kost me 30 euro ofzo, maar dan heb je wel wat.
quote:Op maandag 10 juli 2006 22:05 schreef snopprinses het volgende:
Pimp hier met je laatste aankoop!
jurkje gekocht
[afbeelding]
Thunderbird!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:00 schreef Lijpo het volgende:
Ik dacht ik koop eens iets nieuws.
[afbeelding]
Thunderbirds go!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:00 schreef Lijpo het volgende:
Ik dacht ik koop eens iets nieuws.
[afbeelding]
lijkt heel veel op die van mij heb een dmc ls2 ook van panasonic uit de lumix serie. Zeer mooi dingetje...quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:43 schreef mstr het volgende:
Beetje moeilijk om een foto van me fotocamera te maken
Alleen in het zilver:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |