Ik koop helemaal niet veel kleren.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 07:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ongelofelijk hoeveel kleren jij wel niet koopt.
Wat heb je daarvoor betaald?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:15 schreef muisje91 het volgende:
10 mw laserpen (oops iligaal in nederland)![]()
[ afbeelding ]
2euroquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat heb je daarvoor betaald?
edit: En welke kleur is ie?
Dat kan zeker, maar goed de vrouw wilde er komt een vrouw bij de dokter zien en ik stond in de Fame. Tsja 1+1=2quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:16 schreef ScarFace- het volgende:
@Dark_Angelus, het is echt een hele slechte filmniet leuk om naar te kijken gewoon.
Maar als het je smaak is, kan ik Gewoon Hans aanradennee, B films zijn best te doen soms maar dit is niks. Vind ik.
Dat ding is effectief nog geen mW. Er zit geen UV filter in, dus een enorme hoop van het licht is UV licht en zie je niet. Tevens is dat UV licht slecht gebundeld, dus je hebt er compleet niets aan, behalve dat het schadelijker is voor ogen, omdat je de bundel niet direct ziet. Toch, voor 2 euro wel vermakelijkquote:
Okquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat kan zeker, maar goed de vrouw wilde er komt een vrouw bij de dokter zien en ik stond in de Fame. Tsja 1+1=2
Ik weet niet waar je deze wijsheid vandaan hebt maar het is hier nu donker en ik haal toch de eind van de straat @200meter en ik ga er vanuit als er op de laser 10mw staat dat het dan ook wel zo isquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat ding is effectief nog geen mW. Er zit geen UV filter in, dus een enorme hoop van het licht is UV licht en zie je niet. Tevens is dat UV licht slecht gebundeld, dus je hebt er compleet niets aan, behalve dat het schadelijker is voor ogen, omdat je de bundel niet direct ziet. Toch, voor 2 euro wel vermakelijk
Aannemende dat er een (diode)laser in zit die róód licht uitpoept, waarvoor zou je er dan nog een UV-filter voor zetten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat ding is effectief nog geen mW. Er zit geen UV filter in, dus een enorme hoop van het licht is UV licht en zie je niet. Tevens is dat UV licht slecht gebundeld, dus je hebt er compleet niets aan, behalve dat het schadelijker is voor ogen, omdat je de bundel niet direct ziet. Toch, voor 2 euro wel vermakelijk
Ik las avatorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tweede als kado voor het vriendinnetje
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |