Nice! Als ik uitgekeken op mijn HD2 ben, denk ik dat ik ook eens een Android ga halen. Waarom heb je gekozen voor Legend en niet Desire?quote:
Ik kan je Android zekers aanbevelen!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:00 schreef ApenkoppieNED het volgende:
[..]
Nice! Als ik uitgekeken op mijn HD2 ben, denk ik dat ik ook eens een Android ga halen. Waarom heb je gekozen voor Legend en niet Desire?
Plaatje zou een fake kunnen zijnquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:55 schreef Graseter het volgende:
Velgen voor een twingo
Spaar eerst voor een goede auto en koop daar allemaal meuk voor
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voor mezelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor papa:
[ afbeelding ]
Voor mama:
[ afbeelding ]
Het is niet zo dat ze een hele kar vol post hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
boodschappen plaatsen die je gekocht hebt
Games,electronica, cd's, dvd's etc...oke..maar onthou je echt wat voor eten je hebt gehaald ..?
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:06 schreef Heroinjunk het volgende:
Vriendjelief vandaag (waar ik aan mee heb betaald voor zijn verjaardag, dus stiekem ook van mij) :
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Jank niet zo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
boodschappen plaatsen die je gekocht hebt
Games,electronica, cd's, dvd's etc...oke..maar onthou je echt wat voor eten je hebt gehaald ..?
Ik jank niet, ik lach er alleen maar om.quote:
Of je hebt de verkeerde namen in je hoofd, of je hebt de plaatjes omgedraaid.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:06 schreef muisje91 het volgende:
iPod touch verkocht
Daarvoor in de plaats deze:[ afbeelding ]
En deze komt ook om mijn buro [ afbeelding ]
Vergeten:
Voor de iPod nano 3G:[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef Prof.Oak het volgende:
[ afbeelding ]
voor straks op vakantie op t strandje
Anders maak je me even jaloers...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef Prof.Oak het volgende:
[ afbeelding ]
voor straks op vakantie op t strandje
en dat ie hem meeneemtquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:25 schreef Prof.Oak het volgende:
Ik zou zeggen, ga naar kroatie op het strand liggen en grote kans dat je m hoort
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:23 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Hellmann's Mayonaise
[ afbeelding ]
Xenon H8 Voor m'n scooter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |