ik vond die andere stok wel geestig, omdat je er een zwarte hand van kreegquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:57 schreef zwarte_hand het volgende:
Omdat ik volgens diverse mensen de laatste stok/plank verpest had, en dat was misschien ook wel zo, heb ik dus maar een nieuwe "tijdelijke" stok gemaakt.
[ afbeelding ]
Deze kan dus gebruikt worden zolang die ijzeren nog in "reparatie" is.
[ afbeelding ]
Ik heb er een klein, "ingeseald" berichtje op geplakt met bizonkit voor eventuele "toevallige vinder"
[ afbeelding ]
naderhand dacht ik dat die bizonkit misschien niet altijd zou houden heb ik er ook nog een stukje tape bijgedaan.
[ afbeelding ]
De tekst:
Fok!stok door Nederland
Deze stok wordt door een stel enthousiastelingen door Nederland verplaatst.
Laat deze stok A.U.B. liggen.
Of Google op: Fok!stok door Nederland, lees de regels, meld u aan en doe mee!!
Zo komt u misschien op plaatsen waar u nog nooit geweest bent!!
goeie vraag....quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 00:53 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik was trouwens wel blij dat de stok nog in oud-vossemeer lag
Nope, ze zijn gescheiden, de stalen stok ligt in Lionarden, de (vernieuwde) tijdelijke houten ligt in Starnmeer.quote:Op zondag 18 april 2010 12:24 schreef Fredo55 het volgende:
Sinds wanneer zijn er 2 stokken en waarom?![]()
De ijzeren stok ligt nog steeds in old-foxlake neem ik aan?
quote:Op zondag 18 april 2010 17:24 schreef 2cv het volgende:
Op Google maps heb ik de locatie van de stalen stok gevonden. Zometeen even halen.
nou ik in ieder geval niet....ik heb er wel een keer (WC?)papier uitgehaald wat erin gestopt was.quote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef 2cv het volgende:
Wie heeft de stok trouwens open gezaagd ? Nu kan er vocht in komen !
True, ik zei ook niet dat ik 'm had. Alleen dat ik in, volgens mij, de goede hoek zit. Moet 'm nog preciezer pinpointen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef zwarte_hand het volgende:
Thijz, ik zeg niets maar op jouw pin-point zie een aantal dingen niet (plaatsnaamborden) en andere dingen juist heel veel (bomen en huizen)
Ik probeer alle tips zoveel mogelijk te verwerken in de gereviseerde stok. Wellicht wordt het een hybride !quote:Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
nou ik in ieder geval niet....ik heb er wel een keer (WC?)papier uitgehaald wat erin gestopt was.
in een eerdere stok zat trouwens ook een gat met een papiertje, maar daar kon je je verplaatsing op vermelden![]()
afijn je hebt hem, en nu kan je hem eventueel een keer repareren en daarna omruilen![]()
ik vind deze wel veel te groot/zwaar/lomp en moeilijk te verstoppen omdat ook die kabel heel stug is, maar ja de meerderheid wilde die ijzeren terug dus...
Thijz, ik zeg niets maar op jouw pin-point zie een aantal dingen niet (plaatsnaamborden) en andere dingen juist heel veel (bomen en huizen)
Kan er ook een GPS-zender in, voor als ie nog eens gejat wordt?quote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik probeer alle tips zoveel mogelijk te verwerken in de gereviseerde stok. Wellicht wordt het een hybride !
Die moet dan ook maar gedoneerd wordenquote:
Echt ? Waar ?quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Er zitten een paar krasjes op je motorkap
dat was toen ook al horquote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef malse-sjanker het volgende:
@ 2cv, ik zie dat ie opengezaagd is ja, godver welke kut heeft dat gedaan, ik heb daar niet op gelet bij mijn verplaatsing van Paal naar Middelburg, maar ik zou bijna zweren dat dat toen nog niet gedaan was, anders was het me wel opgevallen denk ik... anyway zwaar kut, is denk ik ook niet met een ijzerzaagje gebeurd, want dan ben je toch ff bezig.
Daar net naast de stokquote:
en je hebt een dooie kip vooraan je auto hangenquote:
Heb je 'm ook nog de andere kant op..?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef zwarte_hand het volgende:
speciaal voor jou dan.....
het "stokbord" op de voorgrond, de stok ligt aan de linkse kant (waterkan)
het sleutelbord op de achtergrond..
[ afbeelding ]
Nou, ophalen dusquote:
Het is mooi fietsweer en slechts 30km heen en terug (volgens de routeplanner vanaf het centrum van Alkmaar). Ofwel 2 uurtjes fietsenquote:
Hup, hup!!! Onderweg jij!!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:46 schreef Laevid het volgende:
[..]
Het is mooi fietsweer en slechts 30km heen en terug (volgens de routeplanner vanaf het centrum van Alkmaar). Ofwel 2 uurtjes fietsen
It's all yours.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:18 schreef kanovinnie het volgende:
Ligt hij nu nog steeds in de starnmeer? Dan haal ik hem morgen met zuslief op!
Kut, Nu is mijn vervoer al wegquote:
quote:
Nope, dat wordt ouderwets zoekwerk.quote:Op zondag 25 april 2010 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft iemand een link op googlemaps van waar hij nu ligt?
Dat had ik dus ookquote:Op zondag 25 april 2010 10:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik weet wel welk gedeelte, maar nog niet precies waar
Good luckquote:Op zondag 25 april 2010 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga iig even eten/omkleden en dan spullen pakken
Ik ga niet met de auto, dus het is sowieso kut als ik de locatie fout heb.quote:
Thijs zegt:quote:Op zondag 25 april 2010 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
Heeft iemand een link op googlemaps van waar hij nu ligt?
ik zie er alleen nergens de borden staan ...quote:Op zondag 18 april 2010 09:56 schreef Thijz het volgende:
... Ik heb hier wel een kiekje die ongeveer overeen komt met de 4e foto. Nu nog zichterbij en een stapje naar links...
Ik zeg ook dat het ongeveer overeenkomt... Alleen iets dichterbij en een stapje naar links...quote:Op zondag 25 april 2010 12:18 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
Thijs zegt:
[..]
ik zie er alleen nergens de borden staan ...
waar lag 'ie nu?quote:Op zondag 25 april 2010 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, ik ben er weer! foto's komen eraan.
Tussen spijkerboor en oostgrafdijk in.quote:
je hoort mij niet klagen, verplaatsing is verplaatsing!!!!quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik heb zo'n 30 km gevaren omdat ding te halen en te brengen, dus geliefe geen gezeur dat de verplaatsing te klein is.
De manier van verplaatsen maakt het feit dat de afstand van de verplaatsing te klein is helemaal goed hoor.quote:Op zondag 25 april 2010 19:37 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik heb zo'n 30 km gevaren omdat ding te halen en te brengen, dus geliefe geen gezeur dat de verplaatsing te klein is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
Kun je 'm op de kaart aanwijzen?quote:Op zondag 25 april 2010 19:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tussen spijkerboor en oostgrafdijk in.
Die moet erin komen te staanquote:Op maandag 26 april 2010 01:38 schreef Mikkie het volgende:
Whaha vet, het is ook gewoon een echte kanovinnie!
Dat kan, maar waar dan precies?quote:Op maandag 26 april 2010 15:10 schreef zwarte_hand het volgende:
ik denk trouwens dat die plaats waar ik hem neer gelegd had niet op google-maps te zien is omdat die borden er nog niet stonden toen google-maps langs gereden is ???
*Zucht*quote:Op maandag 26 april 2010 19:35 schreef zwarte_hand het volgende:
hij lag precies daar waar kanovinnie hem gevonden heeft
whehequote:Op maandag 26 april 2010 19:35 schreef zwarte_hand het volgende:
hij lag precies daar waar kanovinnie hem gevonden heeft
Hierzo ergens, dusquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:47 schreef kanovinnie het volgende:
Gewoon halfverwege tussen spijkerboor en oostgrafdijk, aan de kant van spijkerboor, zo'n 300 meter voor de eerste boerderij.
Yep, daar ergens.quote:
quote:
Ik had al de vrijheid genomen om deze foto te gebruiken in de OP, incluis de kanovinniequote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:57 schreef boertie het volgende:
Voor wat betreft de OP, kan degene die de stok ophaalt even een fatsoenlijke foto van de nieuwe stok maken zodat de OP weer up to date gemaakt kan worden?
de nieuwe stok??quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:57 schreef boertie het volgende:
Voor wat betreft de OP, kan degene die de stok ophaalt even een fatsoenlijke foto van de nieuwe stok maken zodat de OP weer up to date gemaakt kan worden?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:57 schreef zwarte_hand het volgende:
Omdat ik volgens diverse mensen de laatste stok/plank verpest had, en dat was misschien ook wel zo, heb ik dus maar een nieuwe "tijdelijke" stok gemaakt.
Deze kan dus gebruikt worden zolang die ijzeren nog in "reparatie" is.
Ik heb er een klein, "ingeseald" berichtje op geplakt met bizonkit voor eventuele "toevallige vinder"
naderhand dacht ik dat die bizonkit misschien niet altijd zou houden heb ik er ook nog een stukje tape bijgedaan.
De tekst op de stok:
Fok!stok door Nederland
Deze stok wordt door een stel enthousiastelingen door Nederland verplaatst.
Laat deze stok A.U.B. liggen.
Of Google op: Fok!stok door Nederland, lees de regels, meld u aan en doe mee!!
Zo komt u misschien op plaatsen waar u nog nooit geweest bent!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Misschien is 'ie al onderweg, en pleegt 'ie een zwarte_hand.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:04 schreef Thijz het volgende:
Misschien moet kanovinnie al kanovinnieënd een nijnja doen als het te lang duurt.
Dat denk ik niet, dan zul je 'm zelf op moeten halenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:10 schreef Piles het volgende:
Als ie vrijdag op de lijn Rotterdam - Arnhem - Apeldoorn - Almelo ligt, dan neem ik 'm mee naar het oosten
ja idd, dat durf ik niet met jullie killer vogelquote:
* Broertie het ermee eensch is......quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef boertie het volgende:
Ik wil hem best ophalen. Ik heb wel vaker een paar 100 km gereden voor de stok. Maar nu laat ik het aan een ander over. Puur onder het mom van: Ik heb er geen zin aan.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:35 schreef Maruna het volgende:
't is maar goed dat ie niet mee van hout is, dan was ie nu weggerot!
Nee, moest. De stalen stok moest naar 2cv (waar 'ie nu ook is). De eerste houten stok is door zwarte_hand zwart gemaakt. Daardoor is 'ie (de 1e houten stok) een beetje vernaggeld. Daarom heeft zwarte_hand een 2e houten stok gefabriceerd en deze is nu in het spel (Oostknollendam).quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:42 schreef Crutch het volgende:
Ik volg 't effe niet zo goed.
Moet de stok nou naar 2cv?
Over 400 meter is er waarschijnlijk iets verbodne toegang ofzo, dat kan je zien op die foto met 400m, daarboven hangt een of ander rond bordquote:
Inderdaad, maar dan een stukje naar rechts, op bing kun je het heel goed zien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik denk dat hij [url=http://maps.google.nl/maps?q=52.284956,6.404343&num=1&t=h&sll=52.307433,6.52168&sspn=0.109224,0.256119&ie=UTF8&ll=52.284969,6.404246&spn=0.003321,0.009624&z=17]hier[url] ligt
Wie krijgen we nu? Hoertie?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:04 schreef boertie het volgende:
Ik krijg net te horen dat er weer een stokmaagd minder is. Oftewel Nijn en Bel, bespaar je de moeite hij is alweer opgehaald.
Vertelquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:04 schreef boertie het volgende:
Ik krijg net te horen dat er weer een stokmaagd minder is. Oftewel Nijn en Bel, bespaar je de moeite hij is alweer opgehaald.
quote:
Ik moet dinsdag naar Groningen, dus als 'ie in de buurt ligt...quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:42 schreef Piles het volgende:
Haha, toch maar wel
En jammer, net 3 dagen te laat, anders had ik 'm gelijk mee naar Zeeland genomen
Vooruitquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:57 schreef Broertie het volgende:
Zal even helpen om hem vol te plempen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |