Yep, daar ergens.quote:
quote:
Ik had al de vrijheid genomen om deze foto te gebruiken in de OP, incluis de kanovinniequote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:57 schreef boertie het volgende:
Voor wat betreft de OP, kan degene die de stok ophaalt even een fatsoenlijke foto van de nieuwe stok maken zodat de OP weer up to date gemaakt kan worden?
de nieuwe stok??quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:57 schreef boertie het volgende:
Voor wat betreft de OP, kan degene die de stok ophaalt even een fatsoenlijke foto van de nieuwe stok maken zodat de OP weer up to date gemaakt kan worden?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:57 schreef zwarte_hand het volgende:
Omdat ik volgens diverse mensen de laatste stok/plank verpest had, en dat was misschien ook wel zo, heb ik dus maar een nieuwe "tijdelijke" stok gemaakt.
Deze kan dus gebruikt worden zolang die ijzeren nog in "reparatie" is.
Ik heb er een klein, "ingeseald" berichtje op geplakt met bizonkit voor eventuele "toevallige vinder"
naderhand dacht ik dat die bizonkit misschien niet altijd zou houden heb ik er ook nog een stukje tape bijgedaan.
De tekst op de stok:
Fok!stok door Nederland
Deze stok wordt door een stel enthousiastelingen door Nederland verplaatst.
Laat deze stok A.U.B. liggen.
Of Google op: Fok!stok door Nederland, lees de regels, meld u aan en doe mee!!
Zo komt u misschien op plaatsen waar u nog nooit geweest bent!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Misschien is 'ie al onderweg, en pleegt 'ie een zwarte_hand.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 07:04 schreef Thijz het volgende:
Misschien moet kanovinnie al kanovinnieënd een nijnja doen als het te lang duurt.
Dat denk ik niet, dan zul je 'm zelf op moeten halenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:10 schreef Piles het volgende:
Als ie vrijdag op de lijn Rotterdam - Arnhem - Apeldoorn - Almelo ligt, dan neem ik 'm mee naar het oosten
ja idd, dat durf ik niet met jullie killer vogelquote:
* Broertie het ermee eensch is......quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef boertie het volgende:
Ik wil hem best ophalen. Ik heb wel vaker een paar 100 km gereden voor de stok. Maar nu laat ik het aan een ander over. Puur onder het mom van: Ik heb er geen zin aan.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:35 schreef Maruna het volgende:
't is maar goed dat ie niet mee van hout is, dan was ie nu weggerot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |