[F1] F1 predictions 2010 Grand Prix van Bahreinquote:Naam deelnemer en Team
De snelste coureur in vrije training 1 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 2 (1 punt)
-
De snelste coureur in vrije training 3 (1 punt)
-
De top 3 in de kwalificatie (na eventuele straffen, excl. motorwissels) (max 12 punten)
1:
2:
3:
De pole position tijd (van Q3) (max 3 punten)
-
Het team met de hoogste topsnelheid (1 punt)
-
De top 10 in de uitslag van de race (max 52 punten)
1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:
De coureur die de snelste ronde tijdens de race rijdt (3 punten)
-
Het team met de snelste pitstop (excl. drive through penalties) (2 punten)
-
Het team dat als eerste 1 wagen langs de kant heeft (2 punten)
-
Kwalificatie is toch gewoon via internet te volgen en de race wordt altijd herhaald. En wat wil je allemaal schrijven, alles wat er gebeurd?! Maar als je het leuk vindt, dan moet je het vooral doen.quote:Op maandag 12 april 2010 11:51 schreef Sally het volgende:
Oh ja, die is er ook weer
Ik ga trouwens live de kwalificatie en race mee schrijven en tussendoor plaatsen. Kan iedereen 'live' meegenieten!
Waar is dat te volgen dan?quote:Op maandag 12 april 2010 11:51 schreef Sally het volgende:
Oh ja, die is er ook weer
Ik ga trouwens live de kwalificatie en race mee schrijven en tussendoor plaatsen. Kan iedereen 'live' meegenieten!
www.foksport.nlquote:
oh okequote:
Nee joh, net als anders de grootste en meest belangrijke gebeurtenissen. Dus de afvallers, uitschieters, regen, grindbakklanten enz.quote:Op maandag 12 april 2010 13:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kwalificatie is toch gewoon via internet te volgen en de race wordt altijd herhaald. En wat wil je allemaal schrijven, alles wat er gebeurd?! Maar als je het leuk vindt, dan moet je het vooral doen.
We hebben een speciaal topic voor de F1-manager: FOK! F1-manager 2010 #4quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:08 schreef ForrestX het volgende:
Ik weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen, maar wil het toch even kwijt.
Het gaat over de FOK! Formule 1-managerquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:27 schreef ColtZ40 het volgende:
ben je nou mijn spel aan het afzeiken? *boos is....
Verkeerde topicquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
2010 Formula 1 Chinese Grand Prix #1
Het topic waar je alles aan tijden in de OP kunt vinden:quote:Op donderdag 15 april 2010 18:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Verkeerde topic[F1] Nieuwtjes topic #72 Onderweg naar Down Under is beter, of het speciale racetopic als het er staat, denk later vandaag.
Om 9 uur begint de race, om 8 uur de kwalificatie.
quote:Op donderdag 15 april 2010 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
2010 Formula 1 Chinese Grand Prix #1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |