quote:
Op woensdag 31 maart 2010 18:16 schreef Prodigy.NL het volgende:Ik had een vraag, als ik onder in mijn team profiel kijk zie ik het aantal punten per onderdeel van ronde 1, maar ik kan niet verder met de pijltjes naar ronde 2.
Doe ik iets verkeerd?
Nee niets verkeerds, als je niet gewisseld hebt voor de 2e ronde inging, heb je geen Ronde 2 in je Teamhistory.
Er staan daar (helaas) alleen je wissels, en alle onderdelen (ook die je verkocht hebt), hebben daar punten gekregen.
quote:
Ik zou namelijk graag zien hoeveel punten in per onderdeel in de 2e ronde heb gehaald (of anders het totaal aantal punten wat een onderdeel tot nu toe heeft opgeleverd).
Kan ik op basis daarvan beter bepalen welk onderdeel ik zal moeten vervangen.
Die wens horen we meer. We willen dat in je Teamhistory ook te zien is hoe AL je onderdelen hebben gescoord. De ontwikkelaars hadden niet helemaal goed begrepen wat FOK! graag wilde.
Wat ook nog kan, is een aparte
lijst van alle onderdelen en het aantal punten dat ze gescoord hebben (met evt. hun oorspronkelijke en huidige waarde).
Als je wil zien wat een onderdeel gescoord heeft, ga je in het menu naar <managerinformatie>, dan <teams> en daar klik je het team aan waarvan je wilt kijken naar de onderdelen. Klik dan het onderdeel aan wat je wil nagaan. Daar zie je dan zijn waarde, oorspronkelijke waarde en een aantal grafiekjes.
Kies <Score van onderdeel per ronde> en je weet door de punten te bekijken met je muis, hoeveel punten het onderdeel gescoord heeft. Beetje omslachtig, maar de info is er wel
Zie bijvoorbeeld Nico Rosberg:
http://managers.fok.nl/f1/f1-2010/member/id/4729Alleen: het is al een aardig wensenlijstje wat er nu ligt en er zijn dingen dringender dan het aantal punten per onderdeel in 1 lijst zetten. Geen idee wanneer en wanneer het voor elkaar zal zijn... Sorry
[b] Op
maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende: [/b]
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@