Donequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:31 schreef Sally het volgende:
Ah, kijk! Hier moet ik zijn.
Ik heb een TR geplaatst om een naamswijziging, en het verplaatsen naar AMS
Dat is iets wat we ook anders willen zien. Nu zie je alleen de punten van de onderdelen van je wijzigingen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:16 schreef Prodigy.NL het volgende:
Ik had een vraag, als ik onder in mijn team profiel kijk zie ik het aantal punten per onderdeel van ronde 1, maar ik kan niet verder met de pijltjes naar ronde 2.
Doe ik iets verkeerd?
Ik zou namelijk graag zien hoeveel punten in per onderdeel in de 2e ronde heb gehaald (of anders het totaal aantal punten wat een onderdeel tot nu toe heeft opgeleverd).
Kan ik op basis daarvan beter bepalen welk onderdeel ik zal moeten vervangen.
Ik ga ff kijkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:24 schreef D. het volgende:
Ik zie ineens dat er (na maandag) budget af is gegaan bij mij
Que
Nee niets verkeerds, als je niet gewisseld hebt voor de 2e ronde inging, heb je geen Ronde 2 in je Teamhistory.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:16 schreef Prodigy.NL het volgende:
Ik had een vraag, als ik onder in mijn team profiel kijk zie ik het aantal punten per onderdeel van ronde 1, maar ik kan niet verder met de pijltjes naar ronde 2.
Doe ik iets verkeerd?
Die wens horen we meer. We willen dat in je Teamhistory ook te zien is hoe AL je onderdelen hebben gescoord. De ontwikkelaars hadden niet helemaal goed begrepen wat FOK! graag wilde.quote:Ik zou namelijk graag zien hoeveel punten in per onderdeel in de 2e ronde heb gehaald (of anders het totaal aantal punten wat een onderdeel tot nu toe heeft opgeleverd).
Kan ik op basis daarvan beter bepalen welk onderdeel ik zal moeten vervangen.
Maandagavondquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:30 schreef Peterselieman het volgende:
Wanneer heb je gewisseld?
Er staan alleen wissels, dus als je alleen coureurs gewisseld hebt, zie je alleen coureurs.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:24 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hmm, ik heb onderaan gewoon ronde1 en ronde2 staan. Alleen bij ronde2 heb ik alleen de informatie van de coureurs, niet de andere teamonderdelen
Stug doorbuffelen dan, en je onderdelen naar de finish schreeuwen aankomend weekendquote:Maargoed, heb je sowieso wel geld om iets te veranderen? Want ik kan niks of niemand ruilen voor iets beters. Ik zal pas tegen de zomer weer kunnen spelen denk ik als alles z'n bodemprijs bereikt heeft...
Dan is het toch niet gek dat er budget minder is?quote:
Er is daarna nóg meer afgegaan, en nu sta ik in de minquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan is het toch niet gek dat er budget minder is?
Of is er toch wat anders aan de hand?
quote:De derde race van het seizoen 2010 is alweer aankomend weekend: de Grand Prix van Maleisië! Op het circuit van Sepang in Kuala Lumpur gaat op zaterdag de kwalificatie om 10:00 uur en op zondag de race om 10:00 uur Nederlandse tijd van start. De herhalingen op tv zijn onder voorbehoud om 14:00 uur op RTL GP en om 15:25 uur op BBC Two.
<lees verder>
Dan klopt het budget dat je hebt, alleen het stelt mij weer voor raadsels, omdat er weer ergens met prijzen gewerkt zou zijn van de vorige rondequote:
Ah k.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Er is daarna nóg meer afgegaan, en nu sta ik in de min
Hoe zit het systeem bij andere managers dan in elkaar?quote:Op donderdag 1 april 2010 18:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben wel voorstander van variabele prijzen. Maar het moet wel goed gedaan worden zoals bij andere managers. Hier is het systeem niet goed doordacht, en door te weinig tijd voor testen en geheimhouding is het probleem niet goed naar voren gekomen. Dat is jammer voor nu, maar het zal in de toekomst vast wel goed komen
NU ja, zoals ik al eerder zei weet ik het niet precies hoe het technisch in elkaar zit. Wel weet ik dat het startbudget zo hoog is dat je ook minimaal 1 topper en een subtopper in je team kan hebben.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe zit het systeem bij andere managers dan in elkaar?
voetbal...quote:En de geheimhouding had er niets mee te maken, hoor
Ik zei al eerder dat we de Voetbalmanager aan een usertest hebben onderworpen, dat waren minder dan 20 users die meewerkten. En blijkbaar was het daar geen probleem, die waardeverandering.
Da's wel logisch, en vreemd dat dat hier niet het geval is.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
En ik denk (weet het niet zeker) dat de waarde stijging en daling ook afhankelijk is van het team. Een Virgin die over de finish komt zou al een waarde stijging zijn bij wijze van spreken
[..]
voetbal...
Ah, op die manier. Wij hebben hier een grens om een stijging te hebben. Als we die op 0 punten zetten, gaan alle onderdelen in waarde stijgen. Maar we wilden nu juist dat onderdelen die het minder goed doen, ook zouden dalen in waarde.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
NU ja, zoals ik al eerder zei weet ik het niet precies hoe het technisch in elkaar zit. Wel weet ik dat het startbudget zo hoog is dat je ook minimaal 1 topper en een subtopper in je team kan hebben.
En ik denk (weet het niet zeker) dat de waarde stijging en daling ook afhankelijk is van het team. Een Virgin die over de finish komt zou al een waarde stijging zijn bij wijze van spreken
Tja, die manager was nu eenmaal eerst aan de beurt in 2009quote:[..]
voetbal...
Dat klopt toch met de FOK! Formule 1-manager?quote:Op donderdag 1 april 2010 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel logisch, en vreemd dat dat hier niet het geval is.
Als ieder team gewoon presteert naar verwachting worden alle dure teams duurder en all goedkope teams goedkoper.
Het klopt met de manager, maar niet met hoe ik denk dat het zou moeten zijn.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat klopt toch met de FOK! Formule 1-manager?
Of bedoelde je er iets anders mee wellicht?
Het lijstje klopt niet helemaal, want de waardes zijn inmiddels veranderd. Kan wel het oorspronkelijke lijstje opzoeken voor jequote:Op donderdag 1 april 2010 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Het klopt met de manager, maar niet met hoe ik denk dat het zou moeten zijn.
Een team wat laatste wordt zakt in prijs, maar een team als HRT voldoet daarmee gewoon aan de verwachtingen en zou daarvoor geen straf moeten krijgen.
Dit is de volgorde waarin jullie ze hebben gezet:
<knip lijstje>
Eigenlijk zou iedereen pas in waarde moeten dalen als ie minder scoort dan van hem verwacht wordt.
En vice versa. Dus Senna zou voor een 16e plaats beloond moeten worden, en Button voor een 6 plaats gestraft.
Ik verwacht ook niet dat het nu alemaal (gelijk) doorgevoerd gaat worden, ik geef enkel commentaar.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Het lijstje klopt niet helemaal, want de waardes zijn inmiddels veranderd. Kan wel het oorspronkelijke lijstje opzoeken voor je
Als we jouw idee zouden aanhangen, dan zouden we van iedere coureur/team ook een soort parameter moeten bepalen waarmee bepaald kan worden of een onderdeel naar behoren presteert.
Dat zou nog kunnen, dat bepalen van die parameter, maar ik vrees dat het niet werkt in de managercode zoals die nu is. Dat zou een hele ombouw vergen, zeker omdat ook de Voetbalmanager gebruik maakt van diezelfde code.
Sowieso kunnen we (al zouden we het willen) niet veel veranderen in een lopende manager aan de parameters zoals die nu allemaal ingevoerd moeten worden.quote:Op donderdag 1 april 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat het nu alemaal (gelijk) doorgevoerd gaat worden, ik geef enkel commentaar.
Op de laatste pagina van het vorige topic had iemand toch al een optie gegeven hoe dit in de praktijk gemaakt kan worden?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Sowieso kunnen we (al zouden we het willen) niet veel veranderen in een lopende manager aan de parameters zoals die nu allemaal ingevoerd moeten worden.
Je voorstel is zeker niet gek, ik zit alleen nog te bedenken hoe we zoiets ooit op de een of andere manier kunnen verwerken in de programmeercode. Maar er zijn vast mensen die meer verstand hebben van programmeren dan ik
Klopt, maar wat D. voorstelt, is iets anders hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Op de laatste pagina van het vorige topic had iemand toch al een optie gegeven hoe dit in de praktijk gemaakt kan worden?
Want in wezen is de startprijs al een verwachting van de prestaties
Oja, waar zit volgens jou het verschil dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Klopt, maar wat D. voorstelt, is iets anders hoor.
Dan moet ik gaan kijken naar wat het voorstel was in het vorige topic, nu even geen tijd voor aangezien ik zo de deur uit moet.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oja, waar zit volgens jou het verschil dan?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
En ik kan die post niet meer vinden
Wie had het ook alweer geschreven? Het was hetzelfde idee als D. plus hoe dit technisch te maken is (voor volgend jaar dan)
Dit was de post dacht ik, met een ander soortig voorstel. Nu ja, het voorstel is hetzelfde (zie ook de vette stukken), maar het voorbeeld beeldt iets anders uit.SPOILER: Op maandag 29 maart 2010 21:04 schreef OmkeReunze het volgende:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is juist (relatief) nieuwquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:52 schreef Waffle het volgende:
Volgens mij is dit managersysteem een beetje zwaar verouderd of niet?
Omdat alles niet lekker werkt, maar dat komt dus gewoon doordat het nieuw is. Ik dacht dat het door ouderdom kwam vanwege die bandenkeuze in het schermpje. Mijn fout.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Het is juist (relatief) nieuw
Wat vind je er verouderd aan?
Die banden waren een foutje van de ontwerpers, die worden namelijk al een paar jaar niet meer gebruikt. Dat krijg je ervan als ontwerpers geen kaas gegeten hebben van F1 En er was niet voldoende overleg geweest, blijkt achteraf. Maar ja, weet alles maar eens... achteraf...quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef Waffle het volgende:
[..]
Omdat alles niet lekker werkt, maar dat komt dus gewoon doordat het nieuw is. Ik dacht dat het door ouderdom kwam vanwege die bandenkeuze in het schermpje. Mijn fout.
Mja, we hebben het onderdeel van de banden wel in laten bouwen met het oog op de toekomst. Mocht de FIA besluiten om weer meerdere bandenleveranciers toe te staan, dan is onze manager er klaar voorquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:29 schreef Waffle het volgende:
[..]
Omdat alles niet lekker werkt, maar dat komt dus gewoon doordat het nieuw is. Ik dacht dat het door ouderdom kwam vanwege die bandenkeuze in het schermpje. Mijn fout.
Alleen door crewingrijpen kan een budget negatief worden, dus helaasquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:24 schreef Bayswater het volgende:
Mag ik rood staan want ik wil van Di Grassi af? Hij doet zijn naam te veel eer aan.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:24 schreef Bayswater het volgende:
Mag ik rood staan want ik wil van Di Grassi af?
101quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:30 schreef OmkeReunze het volgende:
zo dat was een interessante natte kwalificatie
puntjes hiervan staan online in mijn punten calculator:
http://rinzedijkstra.nl/f1calculator/
78 in de pocket
110quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:56 schreef Sally het volgende:
[..]
101
Al ken ik wel mensen die het iets beter gedaan hebben... Met Sutil EN Liuzzi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |