Ik weet niet zo goed waar ik het moet plaatsen, maar wil het toch even kwijt.
Ik weet dat er erg, heel erg hard gewerkt is aan de huidige manager, waarvoor uiteraard hulde. Een hele vooruitgang na de voorspeller van vorig jaar. Ik doe samen met een redelijk vast clubje al sinds de eerste manager mee, muv van vorig jaar...dat was geen manager...Met zijn allen zijn we reuze blij dat er dit jaar weer wat te managen valt...
Nu moet ik mijn hart luchten. Een kleine vorm van irritatie mbt de manger maakt zich sinds de afloop van de eerste race meester van mij. De irritatie veroorzaak door de grote onoverzichtelijkheid van de huidige manager...het samenstellan van het team is perfect en hig-tech. Met name het feit dat je team pas deifitief is na bevestiging is heerlijk! Ik expirimenteer erop los...maar...
erg storend:
- ik heb geen idee hoe ik ervoor sta binnen de subleague...een overzicht in een oog opslag van stand ontbreekt...
- ik heb geen idee hoeveel punten mijn coureur/chasis/motor haalt tov een andere coureur/chasis/motor ...per race en in totaal/cumulatief...
ook irri, maar van ondergeschikt belang:
- als ik het laatste F1 nieuws wil zoek ik niet meer via de Fok! manager site...de berichten verdwijnen tussen de laatste wieler en voetbal nieuwtjes in een brei van de algemene sport pagina waar ik helemaal niks mee van doen heb...ik moet 3 keer klikken om op Fok! naar F1 nieuws te gaan...
- de kalender van het seizoen is niet te vinden op de site
Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt blij dat er weer een manager is....maar met name het verlies aan overzicht maakt het voor mij minder toegankelijk en plezierig. Het lijkt erop dat het high-tech is geworden ten koste van het overzicht, en als ik mocht kiezen, dan zou ik dat niet gedaan hebben...
Ik hoop/denk dat ik niet de enige ben die er zo over denkt en de crew wellicht up-dates die dit verbeteren in het vooruitzicht heeft!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVDJust a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.