quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
quote:
genoeg batsen kan nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:49 schreef stbabylon het volgende:
TT is voor mij nou ook weer IETS overdreven. Ik bats genoeg, laten we het daar ophouden.
Voor mij wel. Ik zou het niet elke dag willen hoor. 2~3x per week een 'sessie' is ruim voldoende.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik zou het niet elke dag willen hoor. 2~3x per week een 'sessie' is ruim voldoende.
Ik heb nog meer dingen die ik wil doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daar zou ik niet echt mee tevreden zijn
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik kom overigens officieel NIET naar zwolle, ben dat weekeind bij Sanne
Ik wil liever niet dat jij hier nog komt.. Na je uitlatingen van gisterquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:25 schreef see-through het volgende:
Moggûh geile batsers!
had gelukkig nooti beloofd dat ik wel zou komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:25 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Schuif je ons zo makkelijk aan de kant?
Er komen steeds minder mensen![]()
doorkijkertquote:
Hahaha, dan kan jij beter niet komen, jij bent hetero!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik wil liever niet dat jij hier nog komt.. Na je uitlatingen van gister
Zo he, bekrompen! Moet een bi/les meid er uit zien als een manwijf of zo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:31 schreef see-through het volgende:
[..]
Hahaha, dan kan jij beter niet komen, jij bent hetero!
Of tenminste, je hebt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel weg van typische heterowijven
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:38 schreef see-through het volgende:
Zeker niet!
Ik zat Cyntia gisteren gewoon net zo te pesten als ik altijd doe bij Jasper...
Het was zo mooi hoe C. vertelde hoe ze verdwaalde in de Assendorp, hoe ze met de TomTom de weg nog niet kon vinden, de manier waarop ze naar de luchtvaartlui keek in Leeuwarden, hoe ze contact had gezocht met haar 'schilderboy' enz. enz.
Tja was gewoon een inkoppertje
Het waren juist geen vooroordelen! Maar oordelen over de manier waarop je praatte! Joh je moet de boel niet zo serieus nemen klein blondje!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nou ik werd er wel verdrietig van.. Al die vooroordelen..
![]()
En schilderboy is gewoon een zeer goed exemplaar, in Zwolle is het best moeilijk om leuke bi-chicks te vinden!
Dan is het goed... Anders had ik je een verbod gegeven op thee drinken maandagquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef see-through het volgende:
[..]
Het waren juist geen vooroordelen! Maar oordelen over de manier waarop je praatte! Joh je moet de boel niet zo serieus nemen klein blondje!
Misschien moet ik ook maar een keer naar schilderboy komen kijken, hoewel jou mannensmaak anders is dan die van mij.... Maar ach, toch leuk!
Nee joh gewoon hee lekkertje, wil je een kopje thee komen drinkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan is het goed... Anders had ik je een verbod gegeven op thee drinken maandag![]()
Schilderboy is zeeer fijn om naar te kijken! Ik vind het alleen stom om te vragen iets te gaan drinken ofzo
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef see-through het volgende:
[..]
Nee joh gewoon hee lekkertje, wil je een kopje thee komen drinken![]()
Over thee drinken gesproken, ik moet op de fiets naar Hattem ik ga thee drinken bij mn moeder, ja dus echt gewoon thee! bwuhhhhh gruwel van het feit als je er anders over nadenkt!
Jullie smaak in mannen is bij allebei belabert, aangezien jullie allebei nog niet met mij hebben gebatstquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef see-through het volgende:
[..]
Het waren juist geen vooroordelen! Maar oordelen over de manier waarop je praatte! Joh je moet de boel niet zo serieus nemen klein blondje!
Misschien moet ik ook maar een keer naar schilderboy komen kijken, hoewel jou mannensmaak anders is dan die van mij.... Maar ach, toch leuk!
Waarom niet op de eerste date? Ik snap dat jij dat niet zo doet. Maar ik zie niet in waarom het niet een goed plan is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Haha! Thee met schilderboy..
Lijkt me niet zo'n goed plan bij een eerste date.
Het plan is goed, alleen jammer dat ik er altijd mee op mijn bek gaquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet op de eerste date? Ik snap dat jij dat niet zo doet. Maar ik zie niet in waarom het niet een goed plan is.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie smaak in mannen is bij allebei belabert, aangezien jullie allebei nog niet met mij hebben gebatst
Mijn bed of de jouwe?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:13 schreef nktc het volgende:Ik heb een baaldag, alles loopt mis.. Bankpas die het niet meer doet in de winkel, loop tegen de deur aan, deur kapot (nee niet doordat ik er tegen aan liep) kat bijna ontsnapt.. En dan moet ik de hele dag nog.. Ik wil gewoon gelijk me bed weer induiken..
Jij bent aan het werk toch? Dan wordt het wel lastig hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mijn bed of de jouwe?![]()
Baaldagen zijn niet leuk....
Dan meld ik mij meteen ziekquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef nktc het volgende:
[..]
Jij bent aan het werk toch? Dan wordt het wel lastig hoor
En ik dan ook maar..quote:
Goed plan! Bel jij mijn baas, bel ik de jouwequote:
Ja is goed, hoe laat zal ik bij je zijn?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:25 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Goed plan! Bel jij mijn baas, bel ik de jouwe![]()
Heb je zin om de 17e eerst bij mij thuis thee te doen? Kan je gratis parkeren in Assendorp, wandelen we zo naar mijn huis toe.
14:00? Kan je mij zo oppikken, rijden we naar de Leliestraat en lopen dan zo naar mijn huisquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef nktc het volgende:
[..]
Ja is goed, hoe laat zal ik bij je zijn?
Is goed, ben dan om 14uur bij jequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
14:00? Kan je mij zo oppikken, rijden we naar de Leliestraat en lopen dan zo naar mijn huisEn dan kan StBabylon zo meelopen de stad in of via het station om de anderen op te pikken
altijd harder dan ik doequote:
ik ben heerlijk van het zonnetje aan het genietenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben al ruim een uur bezig mij voor te bereiden op het weekend.
gewone vrijdagquote:
ik heb uitzicht op rijdende vliegtuigjes lolquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben heerlijk van het zonnetje aan het genieten
ik gelukkig niet ik kijk uit op de bossenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb uitzicht op rijdende vliegtuigjes lol
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
gf, ben je een beetje bereikbaar per trein
Ik zit nu echt te twijfelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in Leopoldsburg is een station.
bossen heb je overalquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gelukkig niet ik kijk uit op de bossen
De combi zou pas echt speciaal zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bossen heb je overalik zie ze stijgen, landen en alle grond activiteiten
en het lawaai krijg je gratisquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bossen heb je overalik zie ze stijgen, landen en alle grond activiteiten
Had sowieso al gezegd dat ik er een keer heen ga. Zat te twijfelen over vanavond, maar doe het toch maar niet. Eerst een keer met scharrel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:39 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wanneer wil je daar heen?![]()
Niet dat ik met je mee ga hoor....![]()
ik zie in de verte bomen, die naast de a4 geplant zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De combi zou pas echt speciaal zijn.
nou het geluid hoor je niet... je hoort zelfs amper wanneer ze aan het testdraaien zijn. Geluidsisolatie op schiphol zelf is goed. Heb meer last van collega's in de loungequote:
heidenquote:
luv u2 hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb het heel druk momenteel. Maar ik houd nog steeds van jullie allemaal hier.
Bewijs het maar eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb het heel druk momenteel. Maar ik houd nog steeds van jullie allemaal hier.
Zat ff een paar dagen in Den Haag maar sinds gisteravond weer terug.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hej allochtoon. Hoe bevalt het in het land der Rotterdam?
en dan bel je niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zat ff een paar dagen in Den Haag maar sinds gisteravond weer terug.
Rotterdam.
quote:
quote:
heerlijk weertjequote:
ik zit op werk door raam te turen naar de blauwe lucht met paar schapenwolkjes.....quote:
Om de 1 of andere reden denk ik de hele tijd dat jij iemand anders bent en dat ben je niet, want dan klik ik je fobo aan en dan denk ik: OJA! Da's die chick die met Logi op de foto staat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zit op werk door raam te turen naar de blauwe lucht met paar schapenwolkjes.....
wie denk je dan dat ik ben??quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden denk ik de hele tijd dat jij iemand anders bent en dat ben je niet, want dan klik ik je fobo aan en dan denk ik: OJA! Da's die chick die met Logi op de foto staat.
groetjes,
Krea.
Ik weet het niet precies, daarom wil ik ook in het fobo kijken om mijn geheugen te helpen, maar dan zie ik elke keer jou met Logi. Zeker 4 keer gebeurd.quote:
*hug*quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, daarom wil ik ook in het fobo kijken om mijn geheugen te helpen, maar dan zie ik elke keer jou met Logi. Zeker 4 keer gebeurd..
Nee. En Logi is ook leuk.quote:
Ahh dankje!quote:
quote:
hoiquote:
wat je maar kwijt wilquote:
dan zit je in het goede topicquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:39 schreef NBT het volgende:
Nouja... ik kom hier even kijken om mee te praten over onze geaardheid.. Zelf val ik op mannen en vrouwen.... (Het vrouwelijk lichaam is nou eenmaal erg aantrekkelijk)
Dat dacht ik ookquote:
Truequote:Op vrijdag 9 april 2010 16:39 schreef NBT het volgende:
Nouja... ik kom hier even kijken om mee te praten over onze geaardheid.. Zelf val ik op mannen en vrouwen.... (Het vrouwelijk lichaam is nou eenmaal erg aantrekkelijk)
Dat geloof ik graag!quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:43 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
True![]()
In ieder geval welkom, over het algemeen zijn we hele lieve meisjes en jongens..Houden ook best van een goede discussie op z'n tijd.
tot de volgende keer NBTquote:
laters cynquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:37 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga even buiten wandelen en een ijsje halen!
Later hier
Verrassend..quote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
Weekend![]()
Ik zou een date hebben maar die gaat niet door
alweerquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
Weekend![]()
Ik zou een date hebben maar die gaat niet door
Niet echt.quote:
Deze keer is het een ander iemandquote:
Nee. Een ander iemand waarmee ik al 2 dates heb gehad vorig jaar.quote:
Dan neem ik het terugquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee. Een ander iemand waarmee ik al 2 dates heb gehad vorig jaar.
Geeft nietquote:
vis!quote:
wakker wakker wakkerquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 00:41 schreef littledrummergirl het volgende:
ow en vortexxx is een saaie doos!
nu echt weg
quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik was aan het msn-en met schilderboy.. Heeeeel misschien morgen een date
Slaap lekker.. Tot over een paar uur!
heidenquote:
quote:
quote:
heult met de vijand? Dit gaat toch niet over voetbal hequote:Op zaterdag 10 april 2010 05:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Trouwens, ik vind je een sympathieke gast, maar zolang je heult met de vijand ben je bij mij niet welkom![]()
vortexquote:
dood graag, nu!quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:31 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Tijd om mn bedje maar weer es op te zoeken ...
ik kruip ook maar weer eens terugquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:31 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Tijd om mn bedje maar weer es op te zoeken ...
ik werk, ben nu hard aan het theedrinken met mn jostis, heel belangrijk werkquote:
Ehm je josti's zijn aan het theedrinken en jij ligt ernaast op de bank?quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik werk, ben nu hard aan het theedrinken met mn jostis, heel belangrijk werk
geen bank helaasquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:16 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ehm je josti's zijn aan het theedrinken en jij ligt ernaast op de bank?
Waarom ben je moe dan??quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geen bank helaas![]()
iedere keer als ik gaap zeggen ze in koor "haha jij bent mooehooee "weet ik dodo's
gaar kort nachtjequote:
ziek ofzo, of gewoon stress/drukte iets?quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
voel me kut!! de wereld draait te hard om mijn hoofd heen vandaagdacht vanmorgen echt ff dat ik gestrekt zou gaan op schiphol
denk ziek en sinds dinsdagnacht slaap ik amper...quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ziek ofzo, of gewoon stress/drukte iets?
sterkte iig
mutsje! goed voor jezelf zorgen thuis strakjesquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
denk ziek en sinds dinsdagnacht slaap ik amper...
als ik komende 2 nachten weer kut slaap vraag ik maandag wel wat slaaptabletjes bij de HA moet er toch heen maandagquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mutsje! goed voor jezelf zorgen thuis strakjes
tis wel van dat kleffe weer n beetjequote:Op zaterdag 10 april 2010 12:04 schreef VorteXxX het volgende:
slaap ok al amper de afgelopen 2 nachten... zou het aan het weer liggen?
geen idee.... ik slaap al slecht sinds ik Sanne ken (handig iemand hebben om de schuld te gevenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:04 schreef VorteXxX het volgende:
slaap ok al amper de afgelopen 2 nachten... zou het aan het weer liggen?
Waar ik enorm van baal is dat ik tussen 5 en 6 uur 's morgens altijd wakker wordt. Ook in het weekendquote:
dan ga ik meestal pas naar bedquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar ik enorm van baal is dat ik tussen 5 en 6 uur 's morgens altijd wakker wordt. Ook in het weekend
cynquote:
Moet je vroeger gaan slapenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:11 schreef littledrummergirl het volgende:
had mezelf buitengesloten bij mn kantoorsleutels, telefoon, alles lag binnen. Gelukkig lieve collega to the rescue met reservesleutel
gaar werken FTW
dat is weer mzzl hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:11 schreef littledrummergirl het volgende:
had mezelf buitengesloten bij mn kantoorsleutels, telefoon, alles lag binnen. Gelukkig lieve collega to the rescue met reservesleutel
gaar werken FTW
En dan gewoon "netjes" thee drinken????quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, huisje is helemaal schoon en netjes! Hamstertjes hebben weer schoon zaagsel..![]()
En nu maar hopen dat schilderboy vanavond op visite komt....Stel me er op in dat het niet door gaat, kan het alleen maar meevallen
Het is een leuk ritje en ik hoop telkens dat ik niet uit mijn stoeltje pleur bij de volgende looping.quote:
kmoest aan die faal-kermisavond denkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is een leuk ritje en ik hoop telkens dat ik niet uit mijn stoeltje pleur bij de volgende looping.
Ohw dat is grappigquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zit rlt 5 naar lekker slim te kijken
Zat ff twee minuten te verzinnen en toen wist ik het weer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kmoest aan die faal-kermisavond denken
er lopen wel heeeele domme mensen op de wereld rond hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:54 schreef VorteXxX het volgende:
dat ook..maar... dat mensen zo dom kunnen zijn.. volgens mij is het ook wel geacteerd hoor
dat dacht ik van de week alquote:
zoietsquote:
Dan moet je vanavond maar heel subtiel een foto maken ...quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen pic's, hij heeft geen hyves ofzoiets. Maar hij heeft ontzettend veel humor! En we gaan een enge film kijken
Is dat die jongen van het Tankstation?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zal eens kijken of het gaat lukken, haha! Heb nu een progje op mijn laptop om foto's te resizen. Dus kan er nog meer in mijn FoBo doen binnenkort.
Oh wacht dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Tankstation? Dit is de schilder die bij mij in de straat aan het werk was..
quote:
Zal die nog wel komen dan....???quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Nou cheer nog maar niet te vroeg... Hij is er nog niet
mannen komen wel vaker laat op de avond... beetje onbereikbaar doen enzoquote:
Ik was even bang dat je op fok zat terwijl hij bij je was...quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen idee.. ik vrees dat ik een blauwtje ga lopen!
aah nee johquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen idee.. ik vrees dat ik een blauwtje ga lopen!
nou nog steeds nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Nou cheer nog maar niet te vroeg... Hij is er nog niet
hmm dubieus... hoop dat ie nog komtquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen vaste tijd afgesproken, hij had me gebeld.. Gemiste oproepen. Bel terug, neemt niet op en belt ook niet terug. Geen smsje terug ook..
dan jezelf maar goed bezattenquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ook! Anders vind ik het een rotstreek...
Ga zo lekker mijn joggingbroek aan doen en mijn makeup afhalen.
Biertje iemand? Speciaal gehaald na zijn telefoontje
ldg, mijn hyves, nieuwe foto's geupload... rene&elinor in metro toen jij weg wasquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan jezelf maar goed bezattendan word t toch nog n leuke avond.
Ik ben bezig met wijntje nr 3quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan jezelf maar goed bezattendan word t toch nog n leuke avond.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ldg, mijn hyves, nieuwe foto's geupload... rene&elinor in metro toen jij weg was
Dat dacht ik een paar posts eerder.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je op fok zat terwijl hij bij je was...
ik vond haar mary poppinsquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind haar echt n mooie vrouw trws
Nee, dan zou mijn laptop wel uit staanquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je op fok zat terwijl hij bij je was...
Oh ja dat klopt. Wel coolquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Neen![]()
Hij werkte bij mij in de straat en heb na een aantal keren oogcontact een mail naar zijn bedrijf gedaanStrakke actie
Als hij er om 23:00 nog steeds niet is, kom ik een biertje doenquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nee, dan zou mijn laptop wel uit staan![]()
Ik wacht nog tot 22:00, dan ga ik lekker mijn joggingbroek aan doen en tv kijken...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij er om 23:00 nog steeds niet is, kom ik een biertje doen
Proostquote:
liefquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij er om 23:00 nog steeds niet is, kom ik een biertje doen
echt welquote:
Nope.quote:Op zondag 11 april 2010 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
is schilderboy nou nog komen opdagen
laat hem maar moeite doen hoor, prutserquote:Op zondag 11 april 2010 10:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben benieuwd wat hij te vertellen heeft maar heb eigenlijk geen zin om terug te bellen..
Thanks LDG
prutsert... Dat is dus bij voorbaat niks...quote:Op zondag 11 april 2010 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Morgen!
Hij is dus gisteren in slaap gevallen...![]()
Loserquote:Op zondag 11 april 2010 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Morgen!
wat een sufkutquote:Op zondag 11 april 2010 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Morgen!
whehehequote:Op zondag 11 april 2010 14:35 schreef VorteXxX het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDEMIDDAG
Speciaal voor de zondagmiddag![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
Morgen!
quote:
Misschien is het een idee om hem/haar te laten geloven dat de dingen die hij niet meer eten mag vies zijn. Iemand met het mentale niveau van een 3 jarige is daar vatbaar voor.quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zit te nerden op mn huiswerk![]()
iemand nog goeie ideeën? ik moet iemand met t mentale niveau van n kind van drie door middel van een activiteit aanleren welke dingen ie wel en niet mag eten met zn diabetes, best lastig nogwant hijs te dom voor negen van mn tien ideeën
Alles wat een (felle) kleur of zwart is mag nietquote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
iemand nog goeie ideeën? ik moet iemand met t mentale niveau van n kind van drie door middel van een activiteit aanleren welke dingen ie wel en niet mag eten met zn diabetes, best lastig nogwant hijs te dom voor negen van mn tien ideeën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Ownee dan zouden de nep krijtjes wel mogen...... Hmzz ik ga hier nog even over denken.. Wanneer moet je het inleveren?![]()
outpostquote:
Lijkt me een goed plan als je al een wijntje teveel op hebt!quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb teveel wijn gehad om nog helder na te kunnen denken en ik word bij iemand thuis uitgenodigdIk blijf mooi hier, op mijn bank chillen. haha
Ehm hoe wil je dat doen dan? Toen ik die leeftijd was geloofde ik mn ouders niet eens laat staan een begeleidster.quote:Op zondag 11 april 2010 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om hem/haar te laten geloven dat de dingen die hij niet meer eten mag vies zijn. Iemand met het mentale niveau van een 3 jarige is daar vatbaar voor.
Altijd maar dat huiswerk op het laatste moment...quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef littledrummergirl het volgende:
Jij doet het natuurlijk altijd ruim van te voren waardoor je zo iets nooit hebt!quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Altijd maar dat huiswerk op het laatste moment...
Laatste keer dat ik huiswerk had is ook al weer eh.. 7 a 8 jaar geledenquote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij doet het natuurlijk altijd ruim van te voren waardoor je zo iets nooit hebt!
quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Altijd maar dat huiswerk op het laatste moment...
primaquote:
Wat lul je dan vent!quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik huiswerk had is ook al weer eh.. 7 a 8 jaar geleden
(en ja ik deed het bijna nooit)
Geen ideequote:Op zondag 11 april 2010 20:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan als je al een wijntje teveel op hebt!
[..]
Ehm hoe wil je dat doen dan? Toen ik die leeftijd was geloofde ik mn ouders niet eens laat staan een begeleidster.(niets negatiefs tegen LDG bedoeld.
)
quote:
Spelen etenquote:Op zondag 11 april 2010 21:18 schreef littledrummergirl het volgende:
oh jullie denken echt mee
Ik ga denk ik iets bedenken met verschillende kleuren stickers voor op verpakkingen, en dan met wat wel/niet/ af en toe mag. En dan nog n leuke activiteit met fruit, leuk beesten ervan bouwen ofzowant fruit is natuurlijk tof en mag altijd
quote:Op zondag 11 april 2010 21:27 schreef VorteXxX het volgende:
Spelen met groente / fruit![]()
Zoals bananen en komkomers enzo?
geen wijn meerquote:
Ehm waarom niet?quote:
Juist goed die kleuren er in drammen want die zijn makkelijker te onthouden dan figuurtjes oid. Goed idee imo!!quote:Ik ga denk ik iets bedenken met verschillende kleuren stickers voor op verpakkingen, en dan met wat wel/niet/ af en toe mag. En dan nog n leuke activiteit met fruit, leuk beesten ervan bouwen ofzowant fruit is natuurlijk tof en mag altijd
Dat was het eerste wat in mij op kwam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |