altijd harder dan ik doequote:
ik ben heerlijk van het zonnetje aan het genietenquote:
ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben al ruim een uur bezig mij voor te bereiden op het weekend.
gewone vrijdagquote:
ik heb uitzicht op rijdende vliegtuigjes lolquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben heerlijk van het zonnetje aan het genieten
ik gelukkig niet ik kijk uit op de bossenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik heb uitzicht op rijdende vliegtuigjes lol
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:28 schreef stbabylon het volgende:
gf, ben je een beetje bereikbaar per trein
Ik zit nu echt te twijfelenquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in Leopoldsburg is een station.
bossen heb je overalquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gelukkig niet ik kijk uit op de bossen
De combi zou pas echt speciaal zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bossen heb je overalik zie ze stijgen, landen en alle grond activiteiten
en het lawaai krijg je gratisquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
bossen heb je overalik zie ze stijgen, landen en alle grond activiteiten
Had sowieso al gezegd dat ik er een keer heen ga. Zat te twijfelen over vanavond, maar doe het toch maar niet. Eerst een keer met scharrel.quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:39 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wanneer wil je daar heen?![]()
Niet dat ik met je mee ga hoor....![]()
ik zie in de verte bomen, die naast de a4 geplant zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De combi zou pas echt speciaal zijn.
nou het geluid hoor je niet... je hoort zelfs amper wanneer ze aan het testdraaien zijn. Geluidsisolatie op schiphol zelf is goed. Heb meer last van collega's in de loungequote:
heidenquote:
luv u2 hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb het heel druk momenteel. Maar ik houd nog steeds van jullie allemaal hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |