TJquote:
Omdat niet iedereen toegang heeft?quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik kreeg gisteren een kaartje van twee topwijven
Oh, en waarom zie ik nog maar zo weinig mensen van hier bij mijn club
http://forum.fok.nl/topic/1439473
en niet alleen aan je schilder-boyquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:37 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning iedereen!
Stiekem toch even mijn toeter laten klinken voor schilder-boy
Wat is er, moet ik ook ff naar jou toeteren?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en niet alleen aan je schilder-boy
kom maarquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat is er, moet ik ook ff naar jou toeteren?
liever nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat is er, moet ik ook ff naar jou toeteren?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:17 schreef Cyntiaa het volgende:Ik kan nu in KPD maar moet wachten tot ik vanavond thuis ben
@ TJD - *TOET*TOET*
Mijn club is nog veilig (geen garantie voor de toekomst)quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:17 schreef Cyntiaa het volgende:Ik kan nu in KPD maar moet wachten tot ik vanavond thuis ben
@ TJD - *TOET*TOET*
Maar het komt dan wel mooi bij mijn internet geschiedenis te staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn club is nog veilig (geen garantie voor de toekomst)
Truequote:Op vrijdag 9 april 2010 09:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maar het komt dan wel mooi bij mijn internet geschiedenis te staan
of juist welquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat vind onze ICT-er vast niet zo leuk, haha!
zolang hij geen toegang vraagt nietquote:
Huh?quote:
Ik gok erop dat zij hem de schuld er van geeft dat ze nu koppijn heeft, terwijl ze toch echt zelf al die drank naar binnen heeft gegooidquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:12 schreef nktc het volgende:
Whoehoe... Maandag begint mijn leukste (oud) collega weer op het werk! Eindelijk weer wat gezelligheid op het werk.......
En LDG, das niet goed dat het dood moet, wat is er gebeurt?
GMTAquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gok erop dat zij hem de schuld er van geeft dat ze nu koppijn heeft, terwijl ze toch echt zelf al die drank naar binnen heeft gegooid
hij houdt me wakker terwijl ik wil uitslapenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gok erop dat zij hem de schuld er van geeft dat ze nu koppijn heeft, terwijl ze toch echt zelf al die drank naar binnen heeft gegooid
Haha, ja dan is het haar eigen schuldquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, hij is blijven batsenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij houdt me wakker terwijl ik wil uitslapen
niet eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, hij is blijven batsen
Ook eigen schuld.
voor t laatst jaquote:
Aah, ik wil ook een logee. Dat is gezellig, samen slapen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor t laatst jairritant stuitergastje brr
niet eens wezen batsenquote:
Ja, ga dan niet bij elkaar in bed liggen vind ik. Lekker zinloos enzo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Bij mij is het 99% van de tijd gewoon samen slapen
nja ik nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
dat van dat belabbert zijn neem ik terug
Waarom is dat zinloos? We hebben nog 1% over hé..quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ga dan niet bij elkaar in bed liggen vind ik. Lekker zinloos enzo.
Zelfs al lig je elke nacht bij iemand in bed, zou dat nog betekenen dat je maar 3,6x per jaar seks hebt...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Waarom is dat zinloos? We hebben nog 1% over hé..![]()
Hap..Hap..
bij mij gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Bij mij is het 99% van de tijd gewoon samen slapen
Je weet mijn standpunt toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs al lig je elke nacht bij iemand in bed, zou dat nog betekenen dat je maar 3,6x per jaar seks hebt...
die ,6 doet het helemaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs al lig je elke nacht bij iemand in bed, zou dat nog betekenen dat je maar 3,6x per jaar seks hebt...
Eigenlijk ,65quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |