quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
quote:
genoeg batsen kan nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:49 schreef stbabylon het volgende:
TT is voor mij nou ook weer IETS overdreven. Ik bats genoeg, laten we het daar ophouden.
Voor mij wel. Ik zou het niet elke dag willen hoor. 2~3x per week een 'sessie' is ruim voldoende.quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor mij wel. Ik zou het niet elke dag willen hoor. 2~3x per week een 'sessie' is ruim voldoende.
Ik heb nog meer dingen die ik wil doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
daar zou ik niet echt mee tevreden zijn
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik kom overigens officieel NIET naar zwolle, ben dat weekeind bij Sanne
Ik wil liever niet dat jij hier nog komt.. Na je uitlatingen van gisterquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:25 schreef see-through het volgende:
Moggûh geile batsers!
had gelukkig nooti beloofd dat ik wel zou komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:25 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Schuif je ons zo makkelijk aan de kant?
Er komen steeds minder mensen![]()
doorkijkertquote:
Hahaha, dan kan jij beter niet komen, jij bent hetero!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik wil liever niet dat jij hier nog komt.. Na je uitlatingen van gister
Zo he, bekrompen! Moet een bi/les meid er uit zien als een manwijf of zo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:31 schreef see-through het volgende:
[..]
Hahaha, dan kan jij beter niet komen, jij bent hetero!
Of tenminste, je hebt wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel weg van typische heterowijven
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:38 schreef see-through het volgende:
Zeker niet!
Ik zat Cyntia gisteren gewoon net zo te pesten als ik altijd doe bij Jasper...
Het was zo mooi hoe C. vertelde hoe ze verdwaalde in de Assendorp, hoe ze met de TomTom de weg nog niet kon vinden, de manier waarop ze naar de luchtvaartlui keek in Leeuwarden, hoe ze contact had gezocht met haar 'schilderboy' enz. enz.
Tja was gewoon een inkoppertje
Het waren juist geen vooroordelen! Maar oordelen over de manier waarop je praatte! Joh je moet de boel niet zo serieus nemen klein blondje!quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nou ik werd er wel verdrietig van.. Al die vooroordelen..
![]()
En schilderboy is gewoon een zeer goed exemplaar, in Zwolle is het best moeilijk om leuke bi-chicks te vinden!
Dan is het goed... Anders had ik je een verbod gegeven op thee drinken maandagquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef see-through het volgende:
[..]
Het waren juist geen vooroordelen! Maar oordelen over de manier waarop je praatte! Joh je moet de boel niet zo serieus nemen klein blondje!
Misschien moet ik ook maar een keer naar schilderboy komen kijken, hoewel jou mannensmaak anders is dan die van mij.... Maar ach, toch leuk!
Nee joh gewoon hee lekkertje, wil je een kopje thee komen drinkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan is het goed... Anders had ik je een verbod gegeven op thee drinken maandag![]()
Schilderboy is zeeer fijn om naar te kijken! Ik vind het alleen stom om te vragen iets te gaan drinken ofzo
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:47 schreef see-through het volgende:
[..]
Nee joh gewoon hee lekkertje, wil je een kopje thee komen drinken![]()
Over thee drinken gesproken, ik moet op de fiets naar Hattem ik ga thee drinken bij mn moeder, ja dus echt gewoon thee! bwuhhhhh gruwel van het feit als je er anders over nadenkt!
Jullie smaak in mannen is bij allebei belabert, aangezien jullie allebei nog niet met mij hebben gebatstquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef see-through het volgende:
[..]
Het waren juist geen vooroordelen! Maar oordelen over de manier waarop je praatte! Joh je moet de boel niet zo serieus nemen klein blondje!
Misschien moet ik ook maar een keer naar schilderboy komen kijken, hoewel jou mannensmaak anders is dan die van mij.... Maar ach, toch leuk!
Waarom niet op de eerste date? Ik snap dat jij dat niet zo doet. Maar ik zie niet in waarom het niet een goed plan is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:51 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Haha! Thee met schilderboy..
Lijkt me niet zo'n goed plan bij een eerste date.
Het plan is goed, alleen jammer dat ik er altijd mee op mijn bek gaquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom niet op de eerste date? Ik snap dat jij dat niet zo doet. Maar ik zie niet in waarom het niet een goed plan is.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jullie smaak in mannen is bij allebei belabert, aangezien jullie allebei nog niet met mij hebben gebatst
Mijn bed of de jouwe?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:13 schreef nktc het volgende:Ik heb een baaldag, alles loopt mis.. Bankpas die het niet meer doet in de winkel, loop tegen de deur aan, deur kapot (nee niet doordat ik er tegen aan liep) kat bijna ontsnapt.. En dan moet ik de hele dag nog.. Ik wil gewoon gelijk me bed weer induiken..
Jij bent aan het werk toch? Dan wordt het wel lastig hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mijn bed of de jouwe?![]()
Baaldagen zijn niet leuk....
Dan meld ik mij meteen ziekquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:18 schreef nktc het volgende:
[..]
Jij bent aan het werk toch? Dan wordt het wel lastig hoor
En ik dan ook maar..quote:
Goed plan! Bel jij mijn baas, bel ik de jouwequote:
Ja is goed, hoe laat zal ik bij je zijn?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:25 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Goed plan! Bel jij mijn baas, bel ik de jouwe![]()
Heb je zin om de 17e eerst bij mij thuis thee te doen? Kan je gratis parkeren in Assendorp, wandelen we zo naar mijn huis toe.
14:00? Kan je mij zo oppikken, rijden we naar de Leliestraat en lopen dan zo naar mijn huisquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef nktc het volgende:
[..]
Ja is goed, hoe laat zal ik bij je zijn?
Is goed, ben dan om 14uur bij jequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
14:00? Kan je mij zo oppikken, rijden we naar de Leliestraat en lopen dan zo naar mijn huisEn dan kan StBabylon zo meelopen de stad in of via het station om de anderen op te pikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |