Moet je vroeger gaan slapenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:11 schreef littledrummergirl het volgende:
had mezelf buitengesloten bij mn kantoorsleutels, telefoon, alles lag binnen. Gelukkig lieve collega to the rescue met reservesleutel
gaar werken FTW
dat is weer mzzl hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:11 schreef littledrummergirl het volgende:
had mezelf buitengesloten bij mn kantoorsleutels, telefoon, alles lag binnen. Gelukkig lieve collega to the rescue met reservesleutel
gaar werken FTW
En dan gewoon "netjes" thee drinken????quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, huisje is helemaal schoon en netjes! Hamstertjes hebben weer schoon zaagsel..![]()
En nu maar hopen dat schilderboy vanavond op visite komt....Stel me er op in dat het niet door gaat, kan het alleen maar meevallen
Het is een leuk ritje en ik hoop telkens dat ik niet uit mijn stoeltje pleur bij de volgende looping.quote:
kmoest aan die faal-kermisavond denkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is een leuk ritje en ik hoop telkens dat ik niet uit mijn stoeltje pleur bij de volgende looping.
Ohw dat is grappigquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zit rlt 5 naar lekker slim te kijken
Zat ff twee minuten te verzinnen en toen wist ik het weer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kmoest aan die faal-kermisavond denken
er lopen wel heeeele domme mensen op de wereld rond hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:54 schreef VorteXxX het volgende:
dat ook..maar... dat mensen zo dom kunnen zijn.. volgens mij is het ook wel geacteerd hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |