dat dacht ik van de week alquote:
zoietsquote:
Dan moet je vanavond maar heel subtiel een foto maken ...quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen pic's, hij heeft geen hyves ofzoiets. Maar hij heeft ontzettend veel humor! En we gaan een enge film kijken
Is dat die jongen van het Tankstation?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zal eens kijken of het gaat lukken, haha! Heb nu een progje op mijn laptop om foto's te resizen. Dus kan er nog meer in mijn FoBo doen binnenkort.
Oh wacht dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Tankstation? Dit is de schilder die bij mij in de straat aan het werk was..
quote:
Zal die nog wel komen dan....???quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Nou cheer nog maar niet te vroeg... Hij is er nog niet
mannen komen wel vaker laat op de avond... beetje onbereikbaar doen enzoquote:
Ik was even bang dat je op fok zat terwijl hij bij je was...quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen idee.. ik vrees dat ik een blauwtje ga lopen!
aah nee johquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen idee.. ik vrees dat ik een blauwtje ga lopen!
nou nog steeds nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:18 schreef Cyntiaa het volgende:
Nou cheer nog maar niet te vroeg... Hij is er nog niet
hmm dubieus... hoop dat ie nog komtquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen vaste tijd afgesproken, hij had me gebeld.. Gemiste oproepen. Bel terug, neemt niet op en belt ook niet terug. Geen smsje terug ook..
dan jezelf maar goed bezattenquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:33 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ook! Anders vind ik het een rotstreek...
Ga zo lekker mijn joggingbroek aan doen en mijn makeup afhalen.
Biertje iemand? Speciaal gehaald na zijn telefoontje
ldg, mijn hyves, nieuwe foto's geupload... rene&elinor in metro toen jij weg wasquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan jezelf maar goed bezattendan word t toch nog n leuke avond.
Ik ben bezig met wijntje nr 3quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan jezelf maar goed bezattendan word t toch nog n leuke avond.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ldg, mijn hyves, nieuwe foto's geupload... rene&elinor in metro toen jij weg was
Dat dacht ik een paar posts eerder.quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je op fok zat terwijl hij bij je was...
ik vond haar mary poppinsquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind haar echt n mooie vrouw trws
Nee, dan zou mijn laptop wel uit staanquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je op fok zat terwijl hij bij je was...
Oh ja dat klopt. Wel coolquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Neen![]()
Hij werkte bij mij in de straat en heb na een aantal keren oogcontact een mail naar zijn bedrijf gedaanStrakke actie
Als hij er om 23:00 nog steeds niet is, kom ik een biertje doenquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nee, dan zou mijn laptop wel uit staan![]()
Ik wacht nog tot 22:00, dan ga ik lekker mijn joggingbroek aan doen en tv kijken...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij er om 23:00 nog steeds niet is, kom ik een biertje doen
Proostquote:
liefquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als hij er om 23:00 nog steeds niet is, kom ik een biertje doen
echt welquote:
Nope.quote:Op zondag 11 april 2010 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
is schilderboy nou nog komen opdagen
| Forum Opties | |
|---|---|