Bewijs het maar eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:04 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb het heel druk momenteel. Maar ik houd nog steeds van jullie allemaal hier.
Zat ff een paar dagen in Den Haag maar sinds gisteravond weer terug.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hej allochtoon. Hoe bevalt het in het land der Rotterdam?
en dan bel je niet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zat ff een paar dagen in Den Haag maar sinds gisteravond weer terug.
Rotterdam.
quote:
quote:
heerlijk weertjequote:
ik zit op werk door raam te turen naar de blauwe lucht met paar schapenwolkjes.....quote:
Om de 1 of andere reden denk ik de hele tijd dat jij iemand anders bent en dat ben je niet, want dan klik ik je fobo aan en dan denk ik: OJA! Da's die chick die met Logi op de foto staat.quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zit op werk door raam te turen naar de blauwe lucht met paar schapenwolkjes.....
wie denk je dan dat ik ben??quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden denk ik de hele tijd dat jij iemand anders bent en dat ben je niet, want dan klik ik je fobo aan en dan denk ik: OJA! Da's die chick die met Logi op de foto staat.
groetjes,
Krea.
Ik weet het niet precies, daarom wil ik ook in het fobo kijken om mijn geheugen te helpen, maar dan zie ik elke keer jou met Logi. Zeker 4 keer gebeurd.quote:
*hug*quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, daarom wil ik ook in het fobo kijken om mijn geheugen te helpen, maar dan zie ik elke keer jou met Logi. Zeker 4 keer gebeurd..
Nee. En Logi is ook leuk.quote:
Ahh dankje!quote:
quote:
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |