Oke.. Maar met mijn werk is dat wel kut.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ga ik iets ergs zeggen..daar wen je aan..
Ik had 2 weken honger en toen niet meer.
Oja, en ik eet ook geen vis, want
met mijn werk was dat ook kut...quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.. Maar met mijn werk is dat wel kut.
Ik word ziek van vis.
Kutwijf.quote:
Werk is sowieso kut.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met mijn werk was dat ook kut...
Gezellig toch?quote:
Gewoon stoppen met werken, kunnen we ook geen lekkers meer betalenquote:
Ja maar dan kan je geen leuke dingetjes meer kopen voor Thijsquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met werken, kunnen we ook geen lekkers meer betalen![]()
Oja. Kut. Dat probleem heb ik al
Ik wil je BMI hebben.quote:
Jeuj!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben aan het Dr Franken, en na een week al 2 kilo kwijt, dus gaat goed.
Dat is toch dat veel eiwitten dieet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:08 schreef egeltje1985 het volgende:
dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Nee, dat klopt, dat kan ik ook nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je geen leuke dingetjes meer kopen voor Thijs
Vandaar dat ik op mezelf moet wonen !quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met werken, kunnen we ook geen lekkers meer betalen![]()
Oja. Kut. Dat probleem heb ik al
Alleen daarom?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op mezelf moet wonen !
Jah, en weinig koolhydraten. Kortom, ik eet veel eieren en groenten enzo en geen aardappelen en pasta's en rijst en brood. Op zich is het eten erg lekker, alleen is het wel gek om zo vaak in de keuken te staan. Vanmorgen ook weer met mn duffe hoofd twee eieren staan bakken met tomaten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is toch dat veel eiwitten dieet?
Zodat je geen geld meer ehbt om te eten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op mezelf moet wonen !
Ik zou het niet overlevenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jah, en weinig koolhydraten. Kortom, ik eet veel eieren en groenten enzo en geen aardappelen en pasta's en rijst en brood. Op zich is het eten erg lekker, alleen is het wel gek om zo vaak in de keuken te staan. Vanmorgen ook weer met mn duffe hoofd twee eieren staan bakken met tomaten.
Gelukkigquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik hem kon weggeven dan had je hem gisteren al
Maar dan kan ik ook beter eten voor mezelf kopen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zodat je geen geld meer ehbt om te eten?
Mwa, met de recepten mis ik het eigenlijk ook niet. Gewone aardappelen hou ik sowieso niet van. En anders eet ik veel pasta, maar nu dus andere gerechten, dus dat gaat prima.quote:
Ehhh, ja hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GelukkigMag ik anders je trainingsschema een maand lang overnemen?
PATAT!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dan kan ik ook beter eten voor mezelf kopen.
Bv elke woensdag is frietdag, maar ik heb eigenlijk liever iets anders.
Iets met rijst..
Sowieso thee en koffie zonder suiker en melk gaan drinken werkt ook wel. Mijn vader is overgestapt van suiker naar zoetjes en is toen behoorlijk wat afgevallen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dan kan ik ook beter eten voor mezelf kopen.
Bv elke woensdag is frietdag, maar ik heb eigenlijk liever iets anders.
Iets met rijst..
Wat zal ik een spierpijn krijgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehhh, ja hoor![]()
Ik zwem ongeveer 15/20km in de week
Nee dat ook nietquote:
Ik heb altijd 2 suikerklontjes...quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso thee en koffie zonder suiker en melk gaan drinken werkt ook wel. Mijn vader is overgestapt van suiker naar zoetjes en is toen behoorlijk wat afgevallen.
Ja, dat doe ik ook alquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso thee en koffie zonder suiker en melk gaan drinken werkt ook wel. Mijn vader is overgestapt van suiker naar zoetjes en is toen behoorlijk wat afgevallen.
Gewoon er mee ophouden. Sowieso is thee goed als je af wilt vallenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee dat ook niet
[..]
Ik heb altijd 2 suikerklontjes...
Moet dan echt eens zoetjes proberen
Damn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik dat heel soms zelfs heb
Je bent zelf dikquote:
Merk er niks van anders.quote:
Zwemmen werkt bij mij altijd heel snel voor de contourenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Damn.
Misschien ipv abbo op de sportschool abbo op ;t zwembad moeten nemen.om dan paar avonden per week te gaan zwemmen.
Zonder suiker vind ik het niet lekker.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon er mee ophouden. Sowieso is thee goed als je af wilt vallen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zonder suiker vind ik het niet lekker.
Zwemmen is ook leuk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zwemmen werkt bij mij altijd heel snel voor de contouren
Oh.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zonder suiker vind ik het niet lekker.
Waarom doen we dat dan eigenlijk niet?quote:
Ja halloquote:
Ik ga eerst eens zoetjes proberenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh.Je kan ook thee met honing drinken
Sex en zwemmen danquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja halloik heb ook nog een leven naast Bart hoor.
Omdat het dan een verplichting wordt en neit meer leuk isquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom doen we dat dan eigenlijk niet?
Neem die van de ah..natrena en canderel zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens zoetjes proberen
Doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens zoetjes proberen
Okequote:
Maar maar maar...ik val er echt enorm van afquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat het dan een verplichting wordt en neit meer leuk is
Dan wil ik ook gaan zwemmen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar maar maar...ik val er echt enorm van af
Ik zal eens kijken wat mijn pa heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem die van de ah..natrena en canderel zijn![]()
![]()
Jaaa, dat doen we!quote:
Dat heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar ik heb al een abbo op de sportschool waar ik een jaar aan vast zit
Zonder zwembad?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar ik heb al een abbo op de sportschool waar ik een jaar aan vast zit
Ik ken ;t idee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, dat doen we!![]()
Als er niemand is...want ik in een badpak![]()
![]()
Jaquote:
Maandelijkse zwemmeet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad
In het begin ga ik nog wel, maar ik vind het gewoon saai.
Ik doe liever iets met een groep
Wendy van Dijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaen daar dan nog een zwangerschap overheen
![]()
Vrouwen die zwanger worden en daarna meteen weer hun slanke zelf zijn![]()
Er is van dat spul dat ertegen werkt schijntquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Wekelijks?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is van dat spul dat ertegen werkt schijnt
Posh spicequote:Op vrijdag 9 april 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dat welquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig, maar het is gewoon fucking ver weg
Hahahahaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
http://www.acapela.tv/Car(...)8_c1e74c1387b4-2-6-1
Kijk wat ik heb gemaakt
1 op 1 en dan random!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
is dat 1 op 1 of met een hele groep ?
Vriendin van me heeft 4 kinderen en nog steeds maatje 34/36.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
op wat?quote:Op vrijdag 9 april 2010 06:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb kut geslapen, ben veeeeeeeeeel te vroeg wakker en ben nog steeds boos
Psalmsquote:
Omdat het een onmogelijke man isquote:
Graag gedaan, nu ga ik maar es kleding aantrekkenquote:
Waar is mn roosvicee danquote:
Ik kom het wel brengen. En dan zet ik een kinderstem op en zeg ik ''het komt wel goed, Huppel''.quote:
Oh, dat moest zijn ''en dan praat ik normaal''.quote:
En dan heb je alweer weekendquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:14 schreef Myraela het volgende:
Mijn hoofd doet auw. en toch moet ik weer naar school.
Voor het eerst in 2 weken
NEE! Dat was vorige weekquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:15 schreef naatje_1 het volgende:
Pas op! Huppel is ongesteld! Dan zijn de rapen wel gaar hoor!!
inderdaad nou ja 8 en 10 minutenquote:
Ik heb echt medelijdenquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja godverdomme. Wat heb ik het toch zwaar he!
zo chagrijnig dat iedereen die in jouw buurt komt moet uitkijkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah zo chagrijnig ben ik in tijden niet geweest
Ze is nu echt link(s)quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
zo chagrijnig dat iedereen die in jouw buurt komt moet uitkijken
Nope boos op mijquote:
nee ben niet weg nog steeds thuis,dat zal het m zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moest je weer zonodig weg![]()
Maar, wat is er aan 't handje
maar is ze niet boos op jou, omdat ze chagi isquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:36 schreef Psalms het volgende:
[..]
nee ben niet weg nog steeds thuis,dat zal het m zijn
zou ik niet weten,denk eerder chagi omdat ze boos op mij is,en op het momentquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar is ze niet boos op jou, omdat ze chagi is
ben al wegquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:41 schreef Myraela het volgende:
Probeer eens met der te praten in plaats van op een forum over der.
QFTquote:
Sorry maar ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:40 schreef Psalms het volgende:
[..]
zou ik niet weten,denk eerder chagi omdat ze boos op mij is,en op het moment
omdat dat ik besta
ja ik ookquote:
Ik denk niet dat ;t veel beter is nu, gezien urinehuisquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:17 schreef Panda72 het volgende:
Gaat het alweer een beetje beter met het humeur van Huppel Psalms?
of is ze nog zo chagrijnig dat ze?
[ afbeelding ]
hehe ik zie huppel er al zo bij staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:17 schreef Panda72 het volgende:
Gaat het alweer een beetje beter met het humeur van Huppel Psalms?
of is ze nog zo chagrijnig dat ze?
[ afbeelding ]
Oh ja ze moet naar het urinehuis. Nou ja als ze nou urineman eens flink in elkaar beukt dan is ze tegen de tijd dat ze thuis is weer in een goedhumeur.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:20 schreef Psalms het volgende:
weet ik niet panda ze zit nu op dr werk,wel lief dat je er om vroeg
Denk niet dat ze ;m aan wil raken eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja ze moet naar het urinehuis. Nou ja als ze nou urineman eens flink in elkaar beukt dan is ze tegen de tijd dat ze thuis is weer in een goedhumeur.
kan ook van een afstand met een hamer met een lange steelquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk niet dat ze ;m aan wil raken eigenlijk.
zie afbeeldingquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
kan ook van een afstand met een hamer met een lange steel
quote:
Zo;n 5 kg moker ofzo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
kan ook van een afstand met een hamer met een lange steel
jaquote:
ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil zo;n ding hebben gewoon om irritante mensen mee weg te jagen
huhquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:00 schreef Trollface. het volgende:
Teven weten niet over mijn postaantal.
6 jaar lang toneelles heeft eindelijk zijn vruchten afgeworpen!quote:Tim zegt:
*we beginnen in september dus met hele serie
*dus stel je zit nijmegen of je hebtstagen odig of het lijkt je es leuk dan moet je wel beetje auditie doen ufcurse maar dat zei de regisseur
Ixxj You hit me just like heroin zegt:
*lol ok ;d
*Hij wil me er gewoon nog bij hebben.
Tim zegt:
*ja k zei wat von je van de figurante
*jah ze was erg goed en ze hadden close-up van je gebruikt en die was goed maar die komt niet in de montage omdat het beeld achter je niet klopte
Verkapte tvp?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:00 schreef Trollface. het volgende:
nee maar als je er mee staat te zwaaien kun je wel irritante mensen wegjagenquote:
Majorette met mokers!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nee maar als je er mee staat te zwaaien kun je wel irritante mensen wegjagen
wattuh?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:00 schreef Trollface. het volgende:
je weet toch. Of eigenlijk niet, die tevenquote:
hihihiquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
6 jaar lang toneelles heeft eindelijk zijn vruchten afgeworpen!
Leuk voor je DWquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
6 jaar lang toneelles heeft eindelijk zijn vruchten afgeworpen!
ahaquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:05 schreef Trollface. het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Bitches_don't_know
Ja, dat was een TVP.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Leuk voor je DWEn nu maar wachten op je eerste hollywood film.
Beetje balen dan ja. Waar ga je heen verhuizen? Voor een studie ofzo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Alleen kut dat ze pas in september beginnen met filmen, dan woon ik niet meer in Friesland
Amsterdam of Nijmegen, hangt er vanaf of ik ingeloot word in Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje balen dan ja. Waar ga je heen verhuizen? Voor een studie ofzo?
Wat ga je studeren dan? Doe Nijmegen. Gezellige en leuke stadquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Amsterdam of Nijmegen, hangt er vanaf of ik ingeloot word in Amsterdam.
En voor studie ja
Kiezen tussen jou en mij. Ik weet de uitslag alquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat ga je studeren dan? Doe Nijmegen. Gezellige en leuke stad
Jij woont in Amsterdam?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kiezen tussen jou en mij. Ik weet de uitslag al
Nee, 15 kilometer erbovenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij woont in Amsterdam?Ik niet in Nijmegen trouwens
Als je dan toch in de buurt bent...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, 15 kilometer erboven
Weet ik. Ik moet daar ooit nog eens een keer naar toe, iemand meeten
quote:KOPENHAGEN - Stakend personeel van de Deense bierbrouwerij Carlsberg eist niet meer salaris of behoud van banen, maar meer bier.
http://www.nu.nl/economie(...)erg-staken-bier.html
Hopelijk forensisch onderzoek. Zo niet, creatieve therapie met als medium drama, als ik door de audities kom.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat ga je studeren dan? Doe Nijmegen. Gezellige en leuke stad
Alsof jij in Purm blijft omdat ik daarheen ga.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kiezen tussen jou en mij. Ik weet de uitslag al
Moet ik gelijk een motorman meeten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je dan toch in de buurt bent...![]()
Ik zit er trouwens over te denken om bij Carlsberg te gaan werken![]()
[..]
Ik ga ook liever naar een andere snackbar maar ik had trek hihi. Voortaan ga ik wel een straatje omquote:
Nah, als de voorwaarden goed zijn enzo, ben ik opeens te vinden in het midden des lands.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof jij in Purm blijft omdat ik daarheen ga.
Ik krijg vandaag weer Mac hoorde ik netquote:
Doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar een andere snackbar maar ik had trek hihi. Voortaan ga ik wel een straatje om
weet je nog steeds niet meer?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, als de voorwaarden goed zijn enzo, ben ik opeens te vinden in het midden des lands.
Klootzak.quote:[..]
Ik krijg vandaag weer Mac hoorde ik net
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet ik gelijk een motorman meeten?
Nee. Zo snel ben ik ook weer niet weg hier. Eerst maar eens rustig een crib uitzoeken.quote:
quote:[..]
Klootzak.
Mits speciaal, met curry en uitjes.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
UiteraardIk zorg voor bier, zon en frikandellen..
Ja maar tegen de tijd dat ik daar ben, ben jij al weg toch.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Zo snel ben ik ook weer niet weg hier. Eerst maar eens rustig een crib uitzoeken.
Die kans is ruim aanwezig ja.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar tegen de tijd dat ik daar ben, ben jij al weg toch.
Frikandel speciaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits speciaal, met curry en uitjes.
En bier, geen grolsch/bavaria/heineken.
Die frikandellen speciaal kunnen geregeld worden. Dat zogenaamde "bier" weet ik nog niet. Het in Brabant gebruikelijke slootwater zal echter volop aanwezig zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Zo snel ben ik ook weer niet weg hier. Eerst maar eens rustig een crib uitzoeken.
[..]
[..]
Mits speciaal, met curry en uitjes.
En bier, geen grolsch/bavaria/heineken.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Die frikandellen speciaal kunnen geregeld worden. Dat zogenaamde "bier" weet ik nog niet. Het in Brabant gebruikelijke slootwater zal echter volop aanwezig zijn
Ik wist dat jij het anders wel zou doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je het zelf al slootwater noemt. Vieux is anders ook goed.
Watte?quote:
Jawel, je sloeg met een hamer op je hoofdquote:
Ik moet toch wat doen tot mijn vriend hier is.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel, je sloeg met een hamer op je hoofd
je kunt ook andere dingen gaan doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen tot mijn vriend hier is.
ik ben nog maar 5 uren verwijderd van het weekendquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:35 schreef justmattie het volgende:
Pauze, nog maar 7 uren verwijderd van het weekend
Ik heb nu weekendquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:36 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik ben nog maar 5 uren verwijderd van het weekend
Hm, op zich ook niet al te slechtquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wist dat jij het anders wel zou doenMaar aangezien ik binnenkort bij Carlsberg werk denk ik dat dat het gaat worden. Vieux ken ik niet
ik kan wel iets bedenken maar ik ben een net meisjequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de vraag is dan... wat?
Gelukkig dat heb je wel verdiend na het urinehuisquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik kan wel iets bedenken maar ik ben een net meisjedus dat ga ik hier niet posten.
Kapotneukenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik kan wel iets bedenken maar ik ben een net meisjedus dat ga ik hier niet posten.
Tarzanquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kapotneuken
Oh, wacht, vriendje is er nog niet. Wie dan wel?
prachtig die link die erachter zitquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, op zich ook niet al te slecht
Kon zo snel geen betere vinden:
[ afbeelding ]
Inderdaad! Jammer dat we geen drank in huis hebben, heb zin om wasted te worden. Hmm de bus zit vol buitenlandersquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gelukkig dat heb je wel verdiend na het urinehuis
Zitten ze nou gvd ook al in de bussen?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad! Jammer dat we geen drank in huis hebben, heb zin om wasted te worden. Hmm de bus zit vol buitenlanders
quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zitten ze nou gvd ook al in de bussen?Het moet niet gekker worden..
In de bus in Emmen zelfsquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zitten ze nou gvd ook al in de bussen?Het moet niet gekker worden..
Daar hoor ik meer mensen over. Toch maar eens proberen straks.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
Minder mcflurry's eten , maar ze zijn zo verslavend :p
Nee, is geen bier inderdaad. En was de eerste hit op normale groottequote:Op vrijdag 9 april 2010 11:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
prachtig die link die erachter zitPauper...
![]()
Maar dat is geen bier of wel? Heb het wel ooit gezien ja maar nog niet gedronken. Proberen waard dus.
Ik heb ondergewichtquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik begin ook een buikje te krijgen
als je kijkt naar je bmi dan kan je vaak echt nog maar weinig eten
1.61 m en 56 kgik vind dat "aantal" weinig
alleen mijn opkomende buikje zegt daar wat anders over
Minder mcflurry's eten , maar ze zijn zo verslavend :p
hoe is de dag vandaag ?!
Kuukeluukquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:12 schreef minkuukel het volgende:
Hier ook maar ff mijn poffertjeskop laten zien
Ik zit wel op het randje trouwens. Geen gevaar voor mijn gezondheid dusquote:
Zie jij geen PI's bij je invoerveld dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hallo Trollface.![]()
Hoe doen jullie dat hartje als PI?
Hoiquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hallo Trollface.![]()
Hoe doen jullie dat hartje als PI?
Niet die.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zit wel op het randje trouwens. Geen gevaar voor mijn gezondheid dus
[..]
Zie jij geen PI's bij je invoerveld dan?
Dat duurde langquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:16 schreef Saaaaab het volgende:
Ik heb de verkapte ONZ-sc gevonden. Eindelijk.
Ja als smiley wel, maar niet als PI voor bovenaan een bericht.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoidat staat bij mij gewoon in het invoerveld
Welkomquote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja als smiley wel, maar niet als PI voor bovenaan een bericht.
Welke heb jij dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet![]()
wat gemeen!! Hoe kan dat nou?
Screenshotquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Rijdende Rechter sig toch?quote:
Klik eens op opties, en dan op (Quick)reply. Daar heb ik alles op ja staan. En daar staat trouwens ook de keuze tussen om PI's te laten zienquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:23 schreef Trollface. het volgende:
Ah, je moet wel op de Baggerlayout zitten, volgens mij.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:24 schreef Trollface. het volgende:
Ik maak binnenkort wel een Greasemonkey-scriptje dat de nieuwe PR's op de oude layout activeert.
Nevermind mijn vorige post. Waarschijnlijk alleen baggerlayout only, zoals Troll al zegt.quote:
Oke ik zal eens even kijken. Thnx.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Klik eens op opties, en dan op (Quick)reply. Daar heb ik alles op ja staan. En daar staat trouwens ook de keuze tussen om PI's te laten zien
Welkom terug.quote:
Baggerlayout dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ikzie dat ik gewoon 3 van die dingen mis.
![]()
en
Hoe kan dat dan?
Owquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nevermind mijn vorige post. Waarschijnlijk alleen baggerlayout only, zoals Troll al zegt.
Misschien eens tijd om te switchen van layout?quote:
Inderdaad. Afgelopen dinsdag was ook weer prachtigquote:
Ik heb het gemistquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad. Afgelopen dinsdag was ook weer prachtig
Welkom bij de baggeraars.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Bart, ik heb nu ook de bagger layout en nu zie ik ze.
Ik gebruik al jaren FOK silver. Zie het toch een beetje als verraad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Misschien eens tijd om te switchen van layout?
Met afstand de beste jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik heb het gemist![]()
Vooral vishengelman zal me altijd bijblijven.
Erwin!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:29 schreef 8108139dpths het volgende:
Zo. Ik ben weer klaar met werken. WEEKEND!!![]()
Jazeker, met jou?quote:
Oh die heb ik ook niet gezien!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met afstand de beste ja![]()
En zo'n aflevering over een vogelhuisje wat te dicht bij de tuin van de andere stond. Kwamen ze daar aanzetten met een zakje broodkruimels die van dat huisje afgevallen warenEn die man heel trots vertellen dat hij het touwtje ingevet had zodat de vogels ervan af zouden vallen
Geniaal programma.
Goedzoquote:
Goedzoquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
@ Bart, ik heb nu ook de bagger layout en nu zie ik ze.
Bij de tijd blijven heet datquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren FOK silver. Zie het toch een beetje als verraad.
Nou ja, lekker gewerkt vanmorgen, het was gezellig, het zonnetje schijnt... reden genoeg toch?quote:
Van die clownquote:
http://www.ncrv.nl/ncrvge(...)roorzaakt-burenruziequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:33 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook niet gezien!
Bonje met de Buren schijnt ook vergelijkbaar (en heel leuk) te zijn, maar heb ik nog nooit gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |