hihihiquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
6 jaar lang toneelles heeft eindelijk zijn vruchten afgeworpen!
Leuk voor je DWquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
6 jaar lang toneelles heeft eindelijk zijn vruchten afgeworpen!
ahaquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:05 schreef Trollface. het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Bitches_don't_know
Ja, dat was een TVP.
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Leuk voor je DWEn nu maar wachten op je eerste hollywood film.
Beetje balen dan ja. Waar ga je heen verhuizen? Voor een studie ofzo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Alleen kut dat ze pas in september beginnen met filmen, dan woon ik niet meer in Friesland
Amsterdam of Nijmegen, hangt er vanaf of ik ingeloot word in Amsterdam.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje balen dan ja. Waar ga je heen verhuizen? Voor een studie ofzo?
Wat ga je studeren dan? Doe Nijmegen. Gezellige en leuke stadquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Amsterdam of Nijmegen, hangt er vanaf of ik ingeloot word in Amsterdam.
En voor studie ja
Kiezen tussen jou en mij. Ik weet de uitslag alquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat ga je studeren dan? Doe Nijmegen. Gezellige en leuke stad
Jij woont in Amsterdam?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kiezen tussen jou en mij. Ik weet de uitslag al
Nee, 15 kilometer erbovenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jij woont in Amsterdam?Ik niet in Nijmegen trouwens
Als je dan toch in de buurt bent...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, 15 kilometer erboven
Weet ik. Ik moet daar ooit nog eens een keer naar toe, iemand meeten
quote:KOPENHAGEN - Stakend personeel van de Deense bierbrouwerij Carlsberg eist niet meer salaris of behoud van banen, maar meer bier.
http://www.nu.nl/economie(...)erg-staken-bier.html
Hopelijk forensisch onderzoek. Zo niet, creatieve therapie met als medium drama, als ik door de audities kom.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat ga je studeren dan? Doe Nijmegen. Gezellige en leuke stad
Alsof jij in Purm blijft omdat ik daarheen ga.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kiezen tussen jou en mij. Ik weet de uitslag al
Moet ik gelijk een motorman meeten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Als je dan toch in de buurt bent...![]()
Ik zit er trouwens over te denken om bij Carlsberg te gaan werken![]()
[..]
Ik ga ook liever naar een andere snackbar maar ik had trek hihi. Voortaan ga ik wel een straatje omquote:
Nah, als de voorwaarden goed zijn enzo, ben ik opeens te vinden in het midden des lands.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alsof jij in Purm blijft omdat ik daarheen ga.
Ik krijg vandaag weer Mac hoorde ik netquote:
Doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar een andere snackbar maar ik had trek hihi. Voortaan ga ik wel een straatje om
weet je nog steeds niet meer?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, als de voorwaarden goed zijn enzo, ben ik opeens te vinden in het midden des lands.
Klootzak.quote:[..]
Ik krijg vandaag weer Mac hoorde ik net
Uiteraardquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet ik gelijk een motorman meeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |