Sorry maar ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:40 schreef Psalms het volgende:
[..]
zou ik niet weten,denk eerder chagi omdat ze boos op mij is,en op het moment
omdat dat ik besta
ja ik ookquote:
Ik denk niet dat ;t veel beter is nu, gezien urinehuisquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:17 schreef Panda72 het volgende:
Gaat het alweer een beetje beter met het humeur van Huppel Psalms?
of is ze nog zo chagrijnig dat ze?
[ afbeelding ]
hehe ik zie huppel er al zo bij staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:17 schreef Panda72 het volgende:
Gaat het alweer een beetje beter met het humeur van Huppel Psalms?
of is ze nog zo chagrijnig dat ze?
[ afbeelding ]
Oh ja ze moet naar het urinehuis. Nou ja als ze nou urineman eens flink in elkaar beukt dan is ze tegen de tijd dat ze thuis is weer in een goedhumeur.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:20 schreef Psalms het volgende:
weet ik niet panda ze zit nu op dr werk,wel lief dat je er om vroeg
Denk niet dat ze ;m aan wil raken eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ja ze moet naar het urinehuis. Nou ja als ze nou urineman eens flink in elkaar beukt dan is ze tegen de tijd dat ze thuis is weer in een goedhumeur.
kan ook van een afstand met een hamer met een lange steelquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk niet dat ze ;m aan wil raken eigenlijk.
zie afbeeldingquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
kan ook van een afstand met een hamer met een lange steel
quote:
Zo;n 5 kg moker ofzo?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
kan ook van een afstand met een hamer met een lange steel
jaquote:
ik ookquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil zo;n ding hebben gewoon om irritante mensen mee weg te jagen
huhquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:00 schreef Trollface. het volgende:
Teven weten niet over mijn postaantal.
6 jaar lang toneelles heeft eindelijk zijn vruchten afgeworpen!quote:Tim zegt:
*we beginnen in september dus met hele serie
*dus stel je zit nijmegen of je hebtstagen odig of het lijkt je es leuk dan moet je wel beetje auditie doen ufcurse maar dat zei de regisseur
Ixxj You hit me just like heroin zegt:
*lol ok ;d
*Hij wil me er gewoon nog bij hebben.
Tim zegt:
*ja k zei wat von je van de figurante
*jah ze was erg goed en ze hadden close-up van je gebruikt en die was goed maar die komt niet in de montage omdat het beeld achter je niet klopte
Verkapte tvp?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:00 schreef Trollface. het volgende:
nee maar als je er mee staat te zwaaien kun je wel irritante mensen wegjagenquote:
Majorette met mokers!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
nee maar als je er mee staat te zwaaien kun je wel irritante mensen wegjagen
wattuh?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:00 schreef Trollface. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |