Oke.. Maar met mijn werk is dat wel kut.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ga ik iets ergs zeggen..daar wen je aan..
Ik had 2 weken honger en toen niet meer.
Oja, en ik eet ook geen vis, want
met mijn werk was dat ook kut...quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.. Maar met mijn werk is dat wel kut.
Ik word ziek van vis.
Kutwijf.quote:
Werk is sowieso kut.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met mijn werk was dat ook kut...
Gezellig toch?quote:
Gewoon stoppen met werken, kunnen we ook geen lekkers meer betalenquote:
Ja maar dan kan je geen leuke dingetjes meer kopen voor Thijsquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met werken, kunnen we ook geen lekkers meer betalen![]()
Oja. Kut. Dat probleem heb ik al
Ik wil je BMI hebben.quote:
Jeuj!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben aan het Dr Franken, en na een week al 2 kilo kwijt, dus gaat goed.
Dat is toch dat veel eiwitten dieet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:08 schreef egeltje1985 het volgende:
dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Nee, dat klopt, dat kan ik ook nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je geen leuke dingetjes meer kopen voor Thijs
Vandaar dat ik op mezelf moet wonen !quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met werken, kunnen we ook geen lekkers meer betalen![]()
Oja. Kut. Dat probleem heb ik al
Alleen daarom?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op mezelf moet wonen !
Jah, en weinig koolhydraten. Kortom, ik eet veel eieren en groenten enzo en geen aardappelen en pasta's en rijst en brood. Op zich is het eten erg lekker, alleen is het wel gek om zo vaak in de keuken te staan. Vanmorgen ook weer met mn duffe hoofd twee eieren staan bakken met tomaten.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is toch dat veel eiwitten dieet?
Zodat je geen geld meer ehbt om te eten?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op mezelf moet wonen !
Ik zou het niet overlevenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jah, en weinig koolhydraten. Kortom, ik eet veel eieren en groenten enzo en geen aardappelen en pasta's en rijst en brood. Op zich is het eten erg lekker, alleen is het wel gek om zo vaak in de keuken te staan. Vanmorgen ook weer met mn duffe hoofd twee eieren staan bakken met tomaten.
Gelukkigquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik hem kon weggeven dan had je hem gisteren al
Maar dan kan ik ook beter eten voor mezelf kopen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zodat je geen geld meer ehbt om te eten?
Mwa, met de recepten mis ik het eigenlijk ook niet. Gewone aardappelen hou ik sowieso niet van. En anders eet ik veel pasta, maar nu dus andere gerechten, dus dat gaat prima.quote:
Ehhh, ja hoorquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
GelukkigMag ik anders je trainingsschema een maand lang overnemen?
PATAT!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dan kan ik ook beter eten voor mezelf kopen.
Bv elke woensdag is frietdag, maar ik heb eigenlijk liever iets anders.
Iets met rijst..
Sowieso thee en koffie zonder suiker en melk gaan drinken werkt ook wel. Mijn vader is overgestapt van suiker naar zoetjes en is toen behoorlijk wat afgevallen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar dan kan ik ook beter eten voor mezelf kopen.
Bv elke woensdag is frietdag, maar ik heb eigenlijk liever iets anders.
Iets met rijst..
Wat zal ik een spierpijn krijgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehhh, ja hoor![]()
Ik zwem ongeveer 15/20km in de week
Nee dat ook nietquote:
Ik heb altijd 2 suikerklontjes...quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso thee en koffie zonder suiker en melk gaan drinken werkt ook wel. Mijn vader is overgestapt van suiker naar zoetjes en is toen behoorlijk wat afgevallen.
Ja, dat doe ik ook alquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso thee en koffie zonder suiker en melk gaan drinken werkt ook wel. Mijn vader is overgestapt van suiker naar zoetjes en is toen behoorlijk wat afgevallen.
Gewoon er mee ophouden. Sowieso is thee goed als je af wilt vallenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee dat ook niet
[..]
Ik heb altijd 2 suikerklontjes...
Moet dan echt eens zoetjes proberen
Damn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik dat heel soms zelfs heb
Je bent zelf dikquote:
Merk er niks van anders.quote:
Zwemmen werkt bij mij altijd heel snel voor de contourenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Damn.
Misschien ipv abbo op de sportschool abbo op ;t zwembad moeten nemen.om dan paar avonden per week te gaan zwemmen.
Zonder suiker vind ik het niet lekker.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon er mee ophouden. Sowieso is thee goed als je af wilt vallen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zonder suiker vind ik het niet lekker.
Zwemmen is ook leuk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zwemmen werkt bij mij altijd heel snel voor de contouren
Oh.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zonder suiker vind ik het niet lekker.
Waarom doen we dat dan eigenlijk niet?quote:
Ja halloquote:
Ik ga eerst eens zoetjes proberenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh.Je kan ook thee met honing drinken
Sex en zwemmen danquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja halloik heb ook nog een leven naast Bart hoor.
Omdat het dan een verplichting wordt en neit meer leuk isquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom doen we dat dan eigenlijk niet?
Neem die van de ah..natrena en canderel zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens zoetjes proberen
Doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens zoetjes proberen
Okequote:
Maar maar maar...ik val er echt enorm van afquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat het dan een verplichting wordt en neit meer leuk is
Dan wil ik ook gaan zwemmen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar maar maar...ik val er echt enorm van af
Ik zal eens kijken wat mijn pa heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem die van de ah..natrena en canderel zijn![]()
![]()
Jaaa, dat doen we!quote:
Dat heb ik ook gehadquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar ik heb al een abbo op de sportschool waar ik een jaar aan vast zit
Zonder zwembad?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Maar ik heb al een abbo op de sportschool waar ik een jaar aan vast zit
Ik ken ;t idee.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, dat doen we!![]()
Als er niemand is...want ik in een badpak![]()
![]()
Jaquote:
Maandelijkse zwemmeet?quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad
In het begin ga ik nog wel, maar ik vind het gewoon saai.
Ik doe liever iets met een groep
Wendy van Dijkquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaen daar dan nog een zwangerschap overheen
![]()
Vrouwen die zwanger worden en daarna meteen weer hun slanke zelf zijn![]()
Er is van dat spul dat ertegen werkt schijntquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Wekelijks?quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er is van dat spul dat ertegen werkt schijnt
Posh spicequote:Op vrijdag 9 april 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dat welquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig, maar het is gewoon fucking ver weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |