Damn.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik dat heel soms zelfs heb
Je bent zelf dikquote:
Merk er niks van anders.quote:
Zwemmen werkt bij mij altijd heel snel voor de contourenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Damn.
Misschien ipv abbo op de sportschool abbo op ;t zwembad moeten nemen.om dan paar avonden per week te gaan zwemmen.
Zonder suiker vind ik het niet lekker.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon er mee ophouden. Sowieso is thee goed als je af wilt vallen
quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zonder suiker vind ik het niet lekker.
Zwemmen is ook leuk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zwemmen werkt bij mij altijd heel snel voor de contouren
Oh.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zonder suiker vind ik het niet lekker.
Waarom doen we dat dan eigenlijk niet?quote:
Ja halloquote:
Ik ga eerst eens zoetjes proberenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh.Je kan ook thee met honing drinken
Sex en zwemmen danquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja halloik heb ook nog een leven naast Bart hoor.
Omdat het dan een verplichting wordt en neit meer leuk isquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom doen we dat dan eigenlijk niet?
Neem die van de ah..natrena en canderel zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens zoetjes proberen
Doenquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens zoetjes proberen
Okequote:
Maar maar maar...ik val er echt enorm van afquote:Op vrijdag 9 april 2010 00:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat het dan een verplichting wordt en neit meer leuk is
Dan wil ik ook gaan zwemmen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar maar maar...ik val er echt enorm van af
Ik zal eens kijken wat mijn pa heeft.quote:Op vrijdag 9 april 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neem die van de ah..natrena en canderel zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |